Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

DAGPACT:
Quinn
Renalod61
MaryArt
Fonny🌞
Yvonne 
Yana
Kaatje 🌺
Marjolijn 
Mariposa

Sterkte iedereen die het nodig heeft vandaag. Ik heb al 2 dagen lang mijn dag(en) niet. Ik laat alles uit mijn poten vallen, stoot me overal tegenaan waar ik langs loop. Vergeet dingen op mijn werk en ben intussen stront chagrijnig. Tijd voor de zon.

Ik hoop dat iedereen een zo goed als mogelijk fijne dag heeft.

bewerkt door Mariposa
Geplaatst

Goeie morgen allemaal,

Marjolijn de eerste dagen zijn het moeilijkst. Probeer zoveel mogelijk een volle maag te houden, stop er van alles behalve drank, in, dat vermindert de trek enorm zeker iets warms, soep is een hele goeie. Probeer de trek te accepteren en schenk er niet teveel aandacht aan, hij is er. Hoe meer je vecht hoe harder hij terug schopt. Probeer iets leuks te gaan doen of jezelf met een cadeau te verrassen. Het gaat je lukken. Vallen is niet erg daar ben je mens voor, als je altijd maar weer opstaat. Heel veel kracht.

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb stroumfke weer terug op het dagpact gezet.

Goedemorgen allemaal. Hebben jullie gezien dat er ook een maandpact voor april is? Dat begint al aardig op te vullen, maar er kunnen er best nog meer bij.

Boeiend eigenlijk, die pacten over verschillende termijnen en je kunnen realiseren dat een menselijk hoofd naast ervaring en zekerheden zo vol zit van allerlei tegenstrijdige ideeën, twijfels en stiekeme gedachten. Het maakt ons flexibel en tegelijk raar in onze eigen ogen.

bewerkt door Bob
Geplaatst

Toi toi tio @Quinn 💯 Vervelend @Mariposa. Het weer werkt ook nog niet echt mee he? Best goede zin vandaag. Een ontspannen avond gehad. Nouja ontspannen. We hebben een nieuwe stofzuiger. Een nilfix. Vroeger altijd van de reclame. Zo'n knappe Noor zag je dan. Helaas kreeg ik de knappe blonde Noor er niet bij 😂. Heb gelukkig zelf een knapperd 💯. Handen vol aan. Die telt voor tien 🙃. Toch wel fijn dat hij op z'n werk is. Heerlijk het huis voor me alleen. Hij moet zelf ook nog even wennen dat ik nu echt hier woon. Langzamerhand gaat alles steeds meer mijn stijl worden. Ik hou van fleurig en vrolijk. Vlinders staan vrolijk voor het raam en paastakken. Tenslotte is het bijna Pasen. Gelukkig geen vaste afspraken met pasen. Het kan alle kanten nog op. Iets samen met zoon, schoondochter en de kids. Naar een Thermen met schoondochter. We zien het wel.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...