renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vandaag een gesprek met mijn begeleidster van Hestia. De haat naar Hestia vanwege de alchohol controles is volledig weg. Ik kijk echt uit naar het gesprek. Gisteren had ik groepstherapie waar ik ook veel aan heb. Ook op een receptie geweest van een personeellid van de kliniek waar ik ook naar uit keek. Ik had best een drukke namiddag. Oskar, Fonny, billy1981 en 3 anderen reageerden hierop 6
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik vrees dat het slapen voor deze nacht gedaan is. Veel te vroeg opgestaan.
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogge. Dag vrij. Heerlijk. Geen plannen. Meer heerlijk. Ik ga Goede Dingen doen. Actief, constructief & creatief. Maar: kalmpies an. Ha, je klinkt lekker positief @renaldo61. Geniet van je dag 🙂 Gisteren zou je eerste droge dag toch worden @Marjolijn? Is het gelukt? 4 uur geleden bewerkt door Oskar Fonny en MaryArt reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Nou weet ik dat velen hier uit principe of wegens hun geloof tegen verandering zijn, maar is het een idee om voor het dagpact op een eigen draad te maken in plaats van hier steeds tussendoor. (Ik lijk Roberto wel). Dan volstaat het gewoon je eigen naam er neer te schrijven, zonder elke dag het gestuntel met kopiëren, namen vergeten, witregels en toestanden. Lekker overzichtelijk. En vooral ook omdat ik merk dat het effect van een duidelijk pact best groot kan zijn. Misschien handig om met like of sad smiley op dit bericht te reageren, als een soort van poll? 4 uur geleden bewerkt door Oskar renaldo61, Yvonne, Fonny en 6 anderen reageerden hierop 4 5
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Van mij krijg je een stad smiley dan @Oskar maar dat is ook zo'n triest begin van de dag. Persoonlijk vind ik het prettig om het pact tussen gebabbel en dieper gepraat te hebben, voor het saamhorigheidsgevoel. Ik ben zo ongeveer op van de zenuwen inmiddels. Dagpact: Quinn
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 minuten geleden zei Oskar: Nou weet ik dat velen hier uit principe of wegens hun geloof tegen verandering zijn, maar is het een idee om voor het dagpact op een eigen draad te maken in plaats van hier steeds tussendoor. (Ik lijk Roberto wel). Dan volstaat het gewoon je eigen naam er neer te schrijven, zonder elke dag het gestuntel met kopiëren, namen vergeten, witregels en toestanden. Lekker overzichtelijk. En vooral ook omdat ik merk dat het effect van een duidelijk pact best groot kan zijn. Misschien handig om met like of sad smiley op dit bericht te reageren, als een soort van poll? Het is zeker om mee te nemen. Dagpact: Quinn renaldo61
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Van mij krijg je een stad smiley Een Stad smiley van een Groninger vind ik juist een bemoedigend begin van de dag
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik ga nog wat proberen te slapen.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 12 minuten geleden zei Oskar: Een Stad smiley van een Groninger vind ik juist een bemoedigend begin van de dag Bij deze dan. Het voordeel van dagpact in de dagdraad is dat je er ook samen zicht op hebt en er over praat. Mensen erbij betrekt en op aan spreekt. Beter dan een lijst sec.
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Bij deze dan. Het voordeel van dagpact in de dagdraad is dat je er ook samen zicht op hebt en er over praat. Mensen erbij betrekt en op aan spreekt. Beter dan een lijst sec. Ja, dat is ook weer zo. Een omarmend pact, minder ambtelijk. Vanwege die zenuwen: is sporten iets voor jou? Alles eruit rauzen, kop leeg. Of zeg ik nu iets heel onsmakelijks?
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @Oskar Het maakt mij eerlijk gezegd niets uit of het tussen de ditjes en datjes staat of op een apart draadje. Maar ik ben ook altijd een van de eerste dus ik hoeft nooit zo te zoeken. Het is wel overzichtelijker natuurlijk dus ik stem voor.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Nee hoor @Oskar ik vind sport niet onsmakelijk, kan er uren naar kijken. Maar doe zelf wel wat hardlopen of wat met een fiets als c erop staat. Gaat vandaag niet helpen, ik moet vandaag voor de na zoveel dagen test. Trouwens, let's get one thing straight, 3 uur geleden bewerkt door Quinn Niet serieus
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oh donder ja, dat zei je. Sterkte kerel. Of succes. Hoe zeg je zoiets.
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 17 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen, opgestaan met hoofdpijn. Waarom heb je alcohol nodig als het zonder ook kan? Mijn check-in kaartje deze ochtend is ‘manifesteren’ en van dat woord alleen al word ik helemaal opgedraaid. Hoewel ik de waarheid erachter echt wel snap (zelfs de oorsprong ervan in Oosterse filosofie) en de kracht van gedachten, gevoelens en emoties echt wel erken, kan ik echt niet tegen dat overgepopulariseerde woord waar je tegenwoordig mee rond de oren wordt geslagen en waarmee allerlei online guru’s je vanalles laten geloven (en vooral betalen) dat helemaal niets meer met de essentie te maken heeft. Dus ja, kan er niet zoveel mee en vandaag maakt het me eerder kwaad en depressief dan dat het me een boost geeft om vandaag het zonnetje in huis te zijn. Het is echt een moeilijke balans om open te blijven voor anderen en tegelijk mijn eigen grenzen te bewaken. Vandaag meer en moeilijker dan ooit zo lijkt het.
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Quinn 🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞enzovoort enzovoort
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Quinn Renalod61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Quinn Renalod61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Yana
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen. Dag 2 hier. En @Oskar.. ja was gelukt en nu dag 2. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers, @renaldo61, wat een verrassend mooi bericht vanmorgen vroeg van jou, fijn. @Quinn, ik heb inmiddels mijn kaarsje voor jou branden, pfff, ik kan me zo goed indenken dat je stijf staat van de spanning. En verder heb ik weinig te melden, behalve dan dat het behoorlijk mist en de zon er dus niet doorheen kan piepen.... Geeft niet. Ik zet nog even een bakje neer hier en ga dan aan de slag. 2 uur geleden bewerkt door Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Quinn Renalod61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Yana Kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal slecht geslapen morgen is de begrafenis van me tante zie er toch wel tegen op.vandaag thuis rommelen proberen me zelf bezig te houden met dingen.vanmiddag misschien even wandelen.proberen nog steeds wat kilo’s eraf te krijgen te tegelijk wat dingen in me hoofd op een rijtje te krijgen.ben zo over werk bezig maakt me echt ongelukkig onzeker en bang. @Marjolijnhoe gaat het ? succes 🍀 🤗 @Quinn
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Quinn Renalod61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Yana Kaatje 🌺 Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Kaatjemama .hier dag 2. Gister ging op zich goed. Had alleen een beroerde namiddag en avond om heel andere redenen. Vandaag dag 2. Op dagpact zetten lukt me nog niet. Zal later vandaag nog eens verder proberen. Misschien wil nu nog 1 keer dat iemand voor me doen?. Ik duik zo mijn bed nog even opnieuw in. Totaal niet fit. O, zie nu dat Yvonne dat al voor mij gedaan heeft. Dank je wel. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling bolletje en spirit reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden