Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 5 minuten geleden zei stroumfke: iemand die dag wil zeggen voor het slapen gaan Dag!
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Zojuist zei Oskar: Dag! hey oskar ook nog wakker
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nachtpact Reacher Yana ❤️ Rosee Lika Jane Bob stroumfke
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) 2 minuten geleden zei Oskar: Nog net Stroempf ik ben even wakker even op het forum en dan terug bedje in ik ben quinn zen draadje aan het lezen daar ben ik wel even zoet mee 12 uur geleden bewerkt door stroumfke
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 35 minuten geleden zei stroumfke: iemand die dag wil zeggen voor het slapen gaan Welterusten. Ik slaap nog niet. Geen slaap. Beetje stuiterig!
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Spirit: Welterusten. Ik slaap nog niet. Geen slaap. Beetje stuiterig! hey spirit ik slaap met kleine beetjes da komt omdat ik er op sta voor een opname enerzijds weet ik dat het nodig is anderzijds heb ik het daar erg moeilijk mee 9 uur geleden bewerkt door stroumfke
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden terug even wakker vandaag uitslapen en rustig thuis blijven ik kan het momenteel niet meer opbrengen om naar mijn ontmoetingscentrum te gaan dan wandel ik eens rond de blok das 20 minuutjes wandelen
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 8 uur geleden zei Lika: Snap ik hoor! Tis alleen zo’n gek idee dat we elkaar misschien ongemerkt hebben gepasseerd. Maar ja. Brad Pitt liep vandaag ook in de buurt. Zelfde verhaal:-) Braadpit loopt er wat opvallender bij dan ik waarachijnlijk 😁 Overigens blijft men me aanspreken met een mengsel van Engels en Nederlands en de klant zei dat ik een accent heb. Ik heb een fluïde identiteit en een non-binaire nationaliteit, het voelt allemaal vreemd hier maar het is OK 😎 Wel verontrustend dat je zelf niet hoort dat je een weird accent hebt. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Braadpit was vermomd als zwerver volgens mij, ik denk daarom niet iemand hem zal herkennen in Amsterdam. 🤣 2 uur geleden bewerkt door Mariposa Senna34 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei Oskar: omdat ik de mensen daar zo zat ben. Ik ben gewoon nieuwsgierig Oskar. Wat bedoel je? De hoeveelheid, het toerisme of iets anders? Ik herken het wel. Voor mij was het een van de redenen om te verhuizen naar de rand van de stad. Het zat hem in expats die geen Nederlands verstaan en te veel jonge welvarende eenvormige types die de buurt leken over te nemen, waardoor ik me niet meer thuisvoelde. En ik miste groen. 1 uur geleden bewerkt door Lika
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh die had ik wel graag tegengekomen, Brad. Wat grappig, dat je zo dicht langs elkaar kan leven zonder elkaar te ontmoeten. Ik was trouwens óók in het van Goghmuseum, maar dan op zaterdag. En daarvoor waren we met het pontje even naar Noord, om naast het Eye museum naar This is Holland te gaan. Een 5D film waarin je over het Nederlandse landschap raast, alsof je in een sportvliegtuigje zit. Dat vond ik prachtig, echt iets voor pubers ook Knakker, als je de volgende keer weer gaat. Het jammere van Amsterdam is natuurlijk dat er veel eenvormige winkels zijn. Gewone electronica-benodigdheden verkopen natuurlijk lang niet zo goed als ammerstammertjes in de vorm van een fallus. Rijen bij de Nutella-winkel en pancakes. Iedereen spreekt je in het Engels aan, drommen toeristen, de weeë lucht van hash, tasjesdieven... De native Amsterdammers klagen steen en been maar er zijn gelukkig nog wel leuke plekken te vinden. Wij wilden op de Zeedijk Chinees gaan eten, dat is nog redelijk betaalbaar. Maar de Engelse kennis wilde iets anders, waardoor we een simpele en zeer overpricete hap hadden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden