bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden "Oude gare luizige" neem ik terug. We staan ineens stil vanwege een bommelding op brussel zuid. Ik voel me zwaar schuldig 💩 Senna34 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Toen ik hem pas,leerde kennen at hij om 23.00 10 frikadellen met vette saus.  10 😳 Â
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hoi hoi, Geen zorgen, heel lang en eindelijk een keer goed geslapen. Maar wel herpakt vandaag. Resterende bier weggegeven. Al mijn voorgaande dagen droog wil ik niet op het spel zetten door te gaan bingen. Dat wil ik nooit meer. En hoe fijn de verdoving ook even is alles komt harder terug natuurlijk.Nu lekker op de lounge bank met een fleece dekentje en al mijn katjes om mij heen. Fijne avond allemaal. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 55 minuten geleden zei bumperjim: "Oude gare luizige" neem ik terug. We staan ineens stil vanwege een bommelding op brussel zuid. Ik voel me zwaar schuldig 💩 Ohjee zeg. Hopenlijk kun je je reis weer vlug en veilig hervatten. Je maakt me ook wat mee vandaag hèÂ
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Senna34: Ik ook. Heerlijk boerenkool. Ik had vorige week nog zuurkool. Gek op stamppot!  Stroumfke gelukkig ben je er weer. De tijd goed doorgekomen? Gelukkig dat Quinn er even voor je was. Soms kruist men elkaar, ik lees ook net pas bij ik neem om 12 u en 17 u nogal zware medicatie daar moet ik meestal van slapen heb het nogal moeilijk omdat ik enkele weken ga moeten wachten eer ik naar het ziekenhuis kan het langste dat ik heb moeten wachten op een crisisbedje was 5 weken ik ga dus een tijd ambulant mijne plan moeten trekken gelukkig heb ik een goede psychiater en AA sponsor 2 uur geleden bewerkt door stroumfke
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Senna34: Ohjee zeg. Hopenlijk kun je je reis weer vlug en veilig hervatten. Je maakt me ook wat mee vandaag hè 2 uur vertraging en nog steeds niet in Brussel. Dat hele brussel zuid daar mogen ze wat mij betreft een spoor omheen trekken met een enorme boog. Prut met peren station. Dat in tegenstelling tot Antwerpen, maar dat zal pas om een uur of 10 zijn met dit slakkentempo. En dan moeten we nog naar t kikkerlandje. Zal ik zo eens wat muziek opzetten, dat heb ik nog helemaal niet gedaan...   2 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Het mooie van deze treinen is de aanduiding van de stoelnummers met van die jaren 80 rode LED cijfertjes. Die hebben ze PRECIES zo geplaatst dat het niet duidelijk is bij welke rij ze horen. Ook moet je HEUL goed kijken om te zien welk nummer bij het raam zit en welk nummer juist niet. "You had ONE job to do...", zoals men zegt 🤣 Maar ja als het te grote en te duidelijke cijfers waren geweest, dan leek het te nederlands. Of nog veel erger: brits 👿 Je moet de fransen ook een beetje willen begrijpen om hier succesvol te wonen. En: niet vergeten dat dit soort dingen in Italië altijd nog erger zijn. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Succes @bumperjim Vliegen was sneller geweest denk ik? Hoop dat ze geen drank serveren in die trein. Van de stress en irritatie had ik het genomen denk ik. Hoop dat je fijn en goed op je plek van bestemming aan gaat komen.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sterkte BJ en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk Smaragdie. Nachtpact Reacher
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Djw Reacher Nachtpact Reacher SmaragdieÂ
Smaragdie Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden (bewerkt) Nog iets heel leuk schattigs voor ik zo verder ga dutten/slapen Mijn katjes genaamd: Orly de oude koningin/oma van 15 bijna uit Spanje. Mijn mooie rode poesje. Mimi mijn lieve poesje van 4 bijna en haar partner, Ben genaamd ook bijna 4 rode kater. Stoere bink maar zo lief voor anderen. Hun kinderen Banjer, Rossum, Raggie, Witneus, en Cissy mijn lieve paddenstoel schildpad poes vlekjes alle kleuren van de regenboog met obesitas. Liggen zo lief dicht tegen mij aan. Voelt veilig. Val zo in slaap tot morgen, fijn. Zij voelen mij als beste aan. Beter dan sommige mensen. Trusten.  Sterkte voor degenen die het nodig hebben ook dat!  52 minuten geleden bewerkt door Smaragdie Toevoeging
lady jane Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Nachtpact Reacher Smaragdie Jane  Â
Bob Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Nachtpact Reacher Smaragdie Jane Bob Â
Bob Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Wat mooi, die poezen, @Smaragdie. Slaap maar lekker.
Mariposa Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden 28 minuten geleden zei Smaragdie: Nog iets heel leuk schattigs voor ik zo verder ga dutten/slapen Mijn katjes genaamd: Orly de oude koningin/oma van 15 bijna uit Spanje. Mijn mooie rode poesje. Mimi mijn lieve poesje van 4 bijna en haar partner, Ben genaamd ook bijna 4 rode kater. Stoere bink maar zo lief voor anderen. Hun kinderen Banjer, Rossum, Raggie, Witneus, en Cissy mijn lieve paddenstoel schildpad poes vlekjes alle kleuren van de regenboog met obesitas. Liggen zo lief dicht tegen mij aan. Voelt veilig. Val zo in slaap tot morgen, fijn. Zij voelen mij als beste aan. Beter dan sommige mensen. Trusten.  Sterkte voor degenen die het nodig hebben ook dat!  Poezebeesten zijn de beste remedie tegen alles! 💜
Mariposa Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Nachtpact Reacher Smaragdie Jane Bob Mariposa
Mariposa Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Ik snap er geen reet van… soms geeft ie wel en soms niet een blanco regel als ik m’n naam op het pact zet.Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden