bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden "Oude gare luizige" neem ik terug. We staan ineens stil vanwege een bommelding op brussel zuid. Ik voel me zwaar schuldig 💩 Senna34 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Toen ik hem pas,leerde kennen at hij om 23.00 10 frikadellen met vette saus.  10 😳 Â
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoi hoi, Geen zorgen, heel lang en eindelijk een keer goed geslapen. Maar wel herpakt vandaag. Resterende bier weggegeven. Al mijn voorgaande dagen droog wil ik niet op het spel zetten door te gaan bingen. Dat wil ik nooit meer. En hoe fijn de verdoving ook even is alles komt harder terug natuurlijk.Nu lekker op de lounge bank met een fleece dekentje en al mijn katjes om mij heen. Fijne avond allemaal. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 55 minuten geleden zei bumperjim: "Oude gare luizige" neem ik terug. We staan ineens stil vanwege een bommelding op brussel zuid. Ik voel me zwaar schuldig 💩 Ohjee zeg. Hopenlijk kun je je reis weer vlug en veilig hervatten. Je maakt me ook wat mee vandaag hèÂ
stroumfke Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Senna34: Ik ook. Heerlijk boerenkool. Ik had vorige week nog zuurkool. Gek op stamppot!  Stroumfke gelukkig ben je er weer. De tijd goed doorgekomen? Gelukkig dat Quinn er even voor je was. Soms kruist men elkaar, ik lees ook net pas bij ik neem om 12 u en 17 u nogal zware medicatie daar moet ik meestal van slapen heb het nogal moeilijk omdat ik enkele weken ga moeten wachten eer ik naar het ziekenhuis kan het langste dat ik heb moeten wachten op een crisisbedje was 5 weken ik ga dus een tijd ambulant mijne plan moeten trekken gelukkig heb ik een goede psychiater en AA sponsor 3 minuten geleden bewerkt door stroumfke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden