Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Musashi:

Oh jawel het is hier stralend weer! En grapefruit heet hier trouwens pompelmoes. 😁

Natuurlijk is het mooi weer in België. Als het in Brabant mooi weer is, kan het niet anders. Wij wonen niet zover weg van België :sun:

Geplaatst

Zo, aardig bezig geweest. Genoeg even. Straks komt mijn zoon gezellig even op de koffie. Tussen de middag kippensoep op. Ja, ik zorg wel goed voor mezelf, als mijn vriend o0 z'n werk is. Voor vanavond staat er weer een verse maaltijd op tafel. Sperziebonen, krieltjes met Duitse biefstuk. Dat heeft mijn vriend dan ook wel verdiend. Voorlopig verveel ik me gern moment en kom ik zelfs tijd te kort.

Geplaatst

Dat ziet er goed uit. Is voor mij een heel stuk rijden. Hier hebben we de Limburgse heuvels en de Heide. We gaan wel in de zomer regelmatig naar een hotel aan zee, en dan is het ook echt genieten.

mijn internet doet het trouwens weer. Heb er niets voor hoeven doen, behalve de hele dag van huis zijn en afwachten 

Geplaatst

@Senna34 de heide ook mooi 🤩 

zou zo graag een keer ook naar Limburg willen.

wij wonen 15 min van strand nu.

vindt ik al ver want  vroeger woonde ik in een strandtent.dat was heerlijk 

hier geen internet vanaf gister ochtend 🥲

Er komt vrijdag een monteur 👩‍🔧 

Geplaatst
3 uur geleden zei Kaatjemama:

@Senna34 de heide ook mooi 🤩 

zou zo graag een keer ook naar Limburg willen.

wij wonen 15 min van strand nu.

vindt ik al ver want  vroeger woonde ik in een strandtent.dat was heerlijk 

hier geen internet vanaf gister ochtend 🥲

Er komt vrijdag een monteur 👩‍🔧 

Dus jij woont lekker aan de kust. Heerlijk. Heb ook vroeger dicht aan de kust gewoond. In de zomer altijd die heerlijk verkoelende zeewind.

Geplaatst
25 minuten geleden zei Spirit:

Dus jij woont lekker aan de kust. Heerlijk. Heb ook vroeger dicht aan de kust gewoond. In de zomer altijd die heerlijk verkoelende zeewind.

Ja heerlijk hè 

ben gek op het strand 😊

zou ook niet anders willen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...