Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: Oh jawel het is hier stralend weer! En grapefruit heet hier trouwens pompelmoes. 😁 Natuurlijk is het mooi weer in België. Als het in Brabant mooi weer is, kan het niet anders. Wij wonen niet zover weg van België
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zo, aardig bezig geweest. Genoeg even. Straks komt mijn zoon gezellig even op de koffie. Tussen de middag kippensoep op. Ja, ik zorg wel goed voor mezelf, als mijn vriend o0 z'n werk is. Voor vanavond staat er weer een verse maaltijd op tafel. Sperziebonen, krieltjes met Duitse biefstuk. Dat heeft mijn vriend dan ook wel verdiend. Voorlopig verveel ik me gern moment en kom ik zelfs tijd te kort.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heelijk middagje strand lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden sjaloers hier Kaat, ziet er heerlijk uit. Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden