Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
15 minuten geleden zei lady jane:

serieus? Verwacht je echt dat iemand dit serieus neemt? Ik pas.

Ik verwacht dat ze dit even ernstig nemen als de liedjes van Samson: https://www.youtube.com/watch?v=Gw5LSgKDFNU

Zal ik anders de discussie even verder zetten?
Vaccins
Controle
Burgerplicht
Autisme
Complottheorie
De Reptilians
...
Et voila, weer wat tekst uitgespaard. 

Geplaatst

Of, gewoon een idee, als duidelijk is dat een onderwerp zo gevoelig ligt en iemand zelfs met zoveel woorden aangeeft gekwetst te zijn door het gesprek, je houdt er gewoon over op? Omdat sowieso wel duidelijk is dat je het niet eens gaat worden en het wellicht niet de juiste plaats of tijd is voor je stokpaard?

Geplaatst

@Mormel Ik heb ook een interessante vraag voor jou..ben je de alcohol al de baas? Dat is tenslotte waarom we hier allemaal zitten. Maar daar hoor ik je nooit eens over...misschien heb je daar ook wat filosofische gedachten en theorieën over?

Geplaatst (bewerkt)

Duidelijk hoor. Ik denk ook wel dat alles is gezegd. Mormel ben je nou serieus, of was het alleen je bedoeling om de bladzijde een beetje ‘op te schonen’ 

Ik was al bij de zondag, het was mooi geweest. Fijne dag voor iedereen. Neem een broodje en koffie 🥐 

bewerkt door Senna34
Lettertje vergeten
Geplaatst
14 uur geleden zei MaryArt:

@Mormel Ik heb ook een interessante vraag voor jou..ben je de alcohol al de baas? Dat is tenslotte waarom we hier allemaal zitten. Maar daar hoor ik je nooit eens over...misschien heb je daar ook wat filosofische gedachten en theorieën over?

Voorlopig doe ik geen poging meer om compleet nuchter te staan door de dingen die er spelen. Drink niet elke dag, dus beperk het wel, maar het lijkt me zinloos om een echte poging te ondernemen. 
Maandag acht daags (weet niet of dit in Nederland zo gezegd wordt, dus niet morgen maar de week erop) heb ik wel een intake gesprek voor een opname, dus het is niet dat ik het eeuwig uitstel. 

@bumperjim: was inderdaad een conversatie met AI en omdat ik de indruk kreeg dat dit topic anders uit de hand zou lopen plompte ik hier maar een stuk tekst. Persoonlijk vind ik het wel fijn om AI daarvoor te gebruiken, al moet ik zeggen dat Chatgtp een hielenlikker is.  

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...