Mormel Geplaatst 7 maart Auteur Rapport Geplaatst 7 maart 15 minuten geleden zei lady jane: serieus? Verwacht je echt dat iemand dit serieus neemt? Ik pas. Ik verwacht dat ze dit even ernstig nemen als de liedjes van Samson: https://www.youtube.com/watch?v=Gw5LSgKDFNU Zal ik anders de discussie even verder zetten? Vaccins Controle Burgerplicht Autisme Complottheorie De Reptilians ... Et voila, weer wat tekst uitgespaard.
Quinn Geplaatst 8 maart Rapport Geplaatst 8 maart Of, gewoon een idee, als duidelijk is dat een onderwerp zo gevoelig ligt en iemand zelfs met zoveel woorden aangeeft gekwetst te zijn door het gesprek, je houdt er gewoon over op? Omdat sowieso wel duidelijk is dat je het niet eens gaat worden en het wellicht niet de juiste plaats of tijd is voor je stokpaard? Bob en lady jane reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 8 maart Rapport Geplaatst 8 maart @Mormel Ik heb ook een interessante vraag voor jou..ben je de alcohol al de baas? Dat is tenslotte waarom we hier allemaal zitten. Maar daar hoor ik je nooit eens over...misschien heb je daar ook wat filosofische gedachten en theorieën over? Rosee reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 8 maart Rapport Geplaatst 8 maart (bewerkt) Duidelijk hoor. Ik denk ook wel dat alles is gezegd. Mormel ben je nou serieus, of was het alleen je bedoeling om de bladzijde een beetje ‘op te schonen’ Ik was al bij de zondag, het was mooi geweest. Fijne dag voor iedereen. Neem een broodje en koffie 🥐 ☕ 8 maart bewerkt door Senna34 Lettertje vergeten
bumperjim Geplaatst 8 maart Rapport Geplaatst 8 maart Volgens mij was de tekst van Mormel door AI geschreven. Alleen AI kan zo lang doorratelen zonder gestoord van zichzelf te raken 😜 spirit en Rosee reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 8 maart Auteur Rapport Geplaatst 8 maart 14 uur geleden zei MaryArt: @Mormel Ik heb ook een interessante vraag voor jou..ben je de alcohol al de baas? Dat is tenslotte waarom we hier allemaal zitten. Maar daar hoor ik je nooit eens over...misschien heb je daar ook wat filosofische gedachten en theorieën over? Voorlopig doe ik geen poging meer om compleet nuchter te staan door de dingen die er spelen. Drink niet elke dag, dus beperk het wel, maar het lijkt me zinloos om een echte poging te ondernemen. Maandag acht daags (weet niet of dit in Nederland zo gezegd wordt, dus niet morgen maar de week erop) heb ik wel een intake gesprek voor een opname, dus het is niet dat ik het eeuwig uitstel. @bumperjim: was inderdaad een conversatie met AI en omdat ik de indruk kreeg dat dit topic anders uit de hand zou lopen plompte ik hier maar een stuk tekst. Persoonlijk vind ik het wel fijn om AI daarvoor te gebruiken, al moet ik zeggen dat Chatgtp een hielenlikker is. MaryArt reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 8 maart Rapport Geplaatst 8 maart (bewerkt) AI. Laten we het daar idd maar bij houden en iedereen in zijn waarde laten. 9 maart bewerkt door Spirit Flinke taalfout Yvonne en lady jane reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden