lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat naar Kaatje. sterkte om hierin een weg te vinden, die jou niet zo overstuur maakt. Goed voor jezelf zorgen dan maar. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 25 minuten geleden zei lady jane: Wat naar Kaatje. sterkte om hierin een weg te vinden, die jou niet zo overstuur maakt. Goed voor jezelf zorgen dan maar. ❤️
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 06:39 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:39 het was een weekend vol buikpijn.en misselijkheid. heb eergister en gister de hele dag niets gezegd dr over gewoon geen energie voor de confrontatie. we zijn naar strand geweest wezen wandelen en koffie gedronken. moest echt even na denken. Anders wordt ik alleen maar kwaad en dat heeft geen zin. wat hou ik veel van deze man ongelofelijk 🥹 We zaten een in de avond serie te kijken. En heb hem stop gezet ben ik in huilen uitgebarsten en en gevraagd of hij door heeft wat het allemaal met mij doet de misselijkheid de buikpijn de leugens horen En gezegd dat hij in de fout is gegaan. En als er een fles er nog is of hij hem please wil weg gooien . hij ontkende niet dit keer nog even erover gehad hoe de toekomst eruit ziet als hij blijft permanent gaat drinken. Geen huis geen vrouw geen kind. Dit was geen dreigement maar een herinnering van hoe het was .en zal zijn. daar was hij zicht van beust zegt hij gaat hem nooit meer gebeuren. En zegt dat hij echt gelukkig zo is bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:46 Rapport Geplaatst gisteren om 06:46 Ach meis..... ik hoop zó dat het goed komt tussen jullie.
spirit Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Het is goed dat je hem daarmee confronteerd en verteld wat het met jou doet. Hoop dat dit is overgekomen. Heb erg met je te doen, omdat ik hetzelfde heb met mijn vriend en weet hoe dit voelt. Ben altijd blij als de weekenden weer voorbij zijn. Weet dat hij trek heeft en dan nukkig word. Gisteren ook op een terrasje gezeten. Veel oude bekenden gezien op de markt. Er word in Brabant al meer gedronken dan bovengemiddeld. Ze vinden het hier nog steeds stoer om zoveel mogelijk bier te drinken. Bij een schoolfeestje staat hier voor de ouders een biertap 🙄. Hou je maar lekker rustig meid, dan doe ik dat ook. Sterkte met je buik en rugpijn 🤎 Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: 🥹 We zaten een in de avond serie te kijken. En heb hem stop gezet ben ik in huilen uitgebarsten en en gevraagd of hij door heeft wat het allemaal met mij doet de misselijkheid de buikpijn de leugens horen En gezegd dat hij in de fout is gegaan. En als er een fles er nog is of hij hem please wil weg gooien . hij ontkende niet dit keer nog even erover gehad hoe de toekomst eruit ziet als hij blijft permanent gaat drinken. Geen huis geen vrouw geen kind. Dit was geen dreigement maar een herinnering van hoe het was .en zal zijn. daar was hij zicht van beust zegt hij gaat hem nooit meer gebeuren. En zegt dat hij echt gelukkig zo is Nou dat is gezegd in ieder geval 👍🏻 nu is het bespreekbaar geworden hopelijk, dat is echt een stap vooruit Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Dank je @spirithet is even ruk 🥹was het maar alleen de weekenden maar alleen op z’n werk of met collega is ook gevaarlijk helaas hopen dat het nu overgaat.hier binnenkort ook groot dorps feest. Heb al gezegd dat ik dan weekend weg wil.hij vond het wel een goed idee vindt het jammer dat te moeten missen maar is wel even beter zo
Kaatjemama Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ik hoop het 😅hoop het zo @bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 😅dag 141 18 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Dag spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden