Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Heet je wat is dit weekend mooi en gezellig  en lastig.merk vooral dat ik last heb van alle prikkels harde praten gegil .kwamen wat problemen op de app met me beste vriendin  dus zit met haar ook niet op één lijn en ook met me man ben heel bang dat hij wat gedronken heeft toen ik weg was.kan dat niet loslaten maar heb het allemaal niet in de hand helaas.mis dat roesje wel even ontspannen zonder zorgen.ze noemden me stil pff ja ben niet zo druk als normaal Â
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden KMW, @Kaatjemama. Kalmte, Moed en Wijsheid. Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden morgen ben je blij dat je dit weekend het droog hield en fier Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 112 dagen Dank je heb er al 2 avonden op zitten nog eentje te gaan.trots gevoel komt beetje binnen.merk wel dat ik nu wel heel erg bezig ben met mensen en veel pieker.das wel jammer  5 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Iets vergeten
spirit Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Knap gedaan hoor en het is even wennen he? Als je mee had gedronken, had je van dit alles veel minder gemerkt. Nu komt alles veel harder binnen. Ik heb zelf een hekel om met aangeschoten mensen om te gaan. Ineens worden ze heel knuffelig of heel uitgelaten. Ze zijn zichzelf niet meer. Weet jij maar lekker jezelf. Heeft je vriend wel wat gedronken? Ik blijf mijn vriend ook altijd in de gaten houden. Misschien heeft hij gewoon ook niets gedronken (hopelijk).Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden