Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Niet fijn Kaatje maar ook dit gaat voorbij en je hebt niet gedronken gisteren, leuk die Chinese roos, doen!
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hier ook al een tijdje last van sluimerende somberheid. Het is wat het is. Gewoon doorgaan maar. Het wordt een mooie week met veel zon.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Rosee idd genieten van mooie weer hoop dat bij jou ook snel wat lichter wordtÂ
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hou de moed erin @Kaatjemama. We hebben allemaal onze mindere dagen. Heb er de laatste tijd ook velen gehad. Het doemdenken he? Dat kunnen we goed. Jezelf echt helemaal naar de klote denken. Zo herkenbaar. Koop maar iets leuks voor jezelf. Je mag er zijn 🤎 Kaatjemama reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Als mensen bij mooi weer zeggen 'geniet van het weer' krijg ik altijd dwarse neigingen. Goed voor jezelf zorgen kan helpen. Zelf soep maken, wandelen, yoga-oefeningen, meditatie... Voor meditatie zoek ik dan soms een geleide meditatie op. Of een interessante podcast. Of iets voor een ander doen, daar krijg je een goed gevoel van. Ik ga straks naar de plasma-bank. Daar word je hartelijk ontvangen en krijg je cola en een gevulde koek. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Even de boel de boel gelaten en na het gesprek met de psycholoog stukje wezen fietsen even naar me moeder bakkie gedaan maar helaas eerst ik daar niet veel vrolijker van.ze was niet echt in der hum.boodschappen gedaan wel redelijke gezond maar erg makkelijk. Man lief had al aangeboden om te gaan koken was hem blijkbaar opgevallen hoeveel pijn in had al gister.erg lief 🥰 even naar tuincentrum geweest voor de chineese bloem (mijn lievelings bloem)heb ze ook heel groot op me rug getatoeëerd 🌺 eigelijk is het wel  heel passend ze bloeien maar een dag of soms niet. dat hebben wij dus ook wel eens  de ene dag gaat het super en de ander  wat minder en dat is oké lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Lonster1: Als mensen bij mooi weer zeggen 'geniet van het weer' krijg ik altijd dwarse neigingen. Goed voor jezelf zorgen kan helpen. Zelf soep maken, wandelen, yoga-oefeningen, meditatie... Voor meditatie zoek ik dan soms een geleide meditatie op. Of een interessante podcast. Of iets voor een ander doen, daar krijg je een goed gevoel van. Ik ga straks naar de plasma-bank. Daar word je hartelijk ontvangen en krijg je cola en een gevulde koek. Yoga das ook nog wel iets wat ik zou willen maar vindt het nog best prijzigÂ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden