Bob Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Precies. Ik had hetzelfde. Die foto's staan nog in het dagboek dat ik toen voor mezelf bijhield.
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Bobgoed idee ook een dagboek misschien ook maar doenÂ
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 96 dagen gestopt me drinken en 12 weken deeltijd therapie voor bipolaire stoornis achter de rug. Nog 4 weken te gaan dacht ik maar ze stoppen eerder nog maar 2 weken therapie dus.jeetje dat was schrikken en nu dacht ik paniek de therapie was zo fijn allemaal puzzelstukjes die op z’n plek vielen. Maar goed over 2 weken niets geen werk geen therapie niets. Angstig gevoel Heb besloten om me moeder 1 x per week te gaan helpen in huis. Veder weet ik nog niet ga ing nog aan me zelf werken. Hoe nog geen idee denk wel iets in de trant van negatief zelfbeeld.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Er gaan 2 deuren dicht en vast min. 1 open Kaatje. Van je werk is niet leuk, maar dat he therapie stopt is misschien een kompliment omdat je zo goed gaat wat niet drinken betreft. Jij kunt dit aan hoor, de tijd gaat het je leren.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja het is eng en ben bang voor weer een depressie maar Bedankt @lady janemoet het idd misschien als een boek  zien weer een  hoofdstuk veder. op nu naar volgende hoofdstuk !kan wel veel verzinnen maar kwa geld gaat dat even niet. Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden