Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb een digitale knuffel nodig. Dat is de enige soort knuffel die ik waardeer overigens.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Honderd @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dank je wel! En dit is de knuffel die ik aan mezelf geef. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Meer dan digitale durf ik toch niet te geven, dus dat past perfect. Die aan jezelf is trouwens beter.
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Reacher een hele dikke knuffel ! Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Eerst die knuffel maar even: Lieve @Reacher, ik sla m'n armen even om jou heen en strijk over jouw mooi roze haren... ❤️ En verder: goedemiddag frummers. Moest vanmorgen al heel vroeg op pad, ben nu net weer thuis. Tijd voor een bakje even dan. Heb nog niets bijgelezen, ga ik nu even doen... Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 9 minuten geleden zei Quinn: Meer dan digitale durf ik toch niet te geven, dus dat past perfect. Die aan jezelf is trouwens beter. Jullie knuffels zijn beter 🧡
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik heb het weer zo moeilijk met het gesprek met mijn psychiater gisteren ik voel vooral pijn en verdiet
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gesprekken met psychiaters zijn kut @stroumfke maar het schijnt dat ze helpen. En om misverstanden te voorkomen Dagpact: renaldo61 stroumfke hub Quinn (vandaag niet) Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 53 minuten geleden zei Spirit: Met mijn bril terug. Heb totaal de verkeerde keuze Qua montuur gemaakt. Hij staat voor geen meter en het maakt mij 20 jaar ouder . Hoop dat er een oplossing voor is want de dure glazen zijn precies naar dit montuur geslepen. Gewoon ff wachten tot morgen. Dan denk je er weer anders over 😁 Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 34 minuten geleden zei Reacher: Ik heb een digitale knuffel nodig. Dat is de enige soort knuffel die ik waardeer overigens. (( don't care great (pink) hair)) Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden dan kloon ik er een voor je maar eerst even afwachten want ik denk van wel
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Die zijn geweldig LJ! Dank je wel. 🥰 Tuurlijk mag je er 1 lenen Q! lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat is lang genoeg. Geef nu maar weer terug. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @lady jane help mij, @Reacher wil niet delen. lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) De Vlinder loopt te balen. Van Sociale Wetenschappen moeten ze een enquete houden in een stadsdeel onder 60- tot 65-jarigen. De enquete duurt een half uur 😳 en bijna niemand wil meedoen. En velen haken af bij intieme vragen over gezondheid en inkomen (niet dat zij die vragen heeft bedacht). Sowieso wonen daar weinig ouderen en het is zeikweer en niemand wil staan praten ("duurt maar een kwartiertje"). Gelukkig doet ze het met een vriendin. Ik heb ze gezegd dit wordt een prachtige anekdote later. Als je terugdenkt aan je studie dan denk je aan die kutenquete in de regen en dan lach je je rot. Tis nog iets te vroeg daarvoor, ze kan er nu nog niet om lachen 😜 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hahahaha, heerlijk die knuffels, liefffff @stroumfke, waarschijnlijk had je die aanpak nodig van jouw psych, probeer er het waardevolle uit te halen meis. En beter een psych die jou de waarheid voorhoudt dan eentje die naar jouw pijpen danst en jou gaat beschouwen als een aardig melkkoetje. Daar helpt ze je al helemaal niet mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden