Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 49 minuten geleden zei Spirit: Natuurlijk had ik er meteen mee naar een HAP gemoeten 5 maanden geleden. Mijn vriend was op zijn werk, toen het was gebeurd. We hadden dan weer een uur moeten rijden, want hier kon ik toen niet terecht. Dat was juist zo frusterend toen. Heb al die tijd al gezegd en ook gevoeld, dat het niet goed zat Dat klinkt niet slim hoor, als je voelt dat het niet goed zit dan ga je toch een dag later naar de dokter of een week later. Moet er nu niets gedaan worden aan dat scheef vastgegroeide botje? Of verwacht de arts dat de pijn vanzelf zal verdwijnen?
rapilos Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zo, vanochtend een heerlijke strand wandeling met vriend en hondje Wel koud, maar dat is goed voor een mens Zit alweer aan de 6500 stappen en gisteren bij a 11000 Elke ochtend weer netjes de gym, het wordt nog eens wat met mij Ja, @Spirit, hoe nu verder met je voet ?
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei Spirit: Daar doe je het voor!!! ja ik hoop dat ik nu voortaan mijn verstand ga volgen
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden ik ga vanavond naar een meeting voor verslaafden in de pschiatrische kliniek geleid door een psychologe we krijgen dan een stukje psycho educatie en verder delen in groep is mijn 3de keer bolletje reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: Dat klinkt niet slim hoor, als je voelt dat het niet goed zit dan ga je toch een dag later naar de dokter of een week later. Moet er nu niets gedaan worden aan dat scheef vastgegroeide botje? Of verwacht de arts dat de pijn vanzelf zal verdwijnen? Ik ben doorgestuurd naar een orthopedisch chirurg. Voorlopig staat daar een wachttijd van 4 maanden Yana reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Ben ook gewoon wat grieperig. Warm, koud en zweten. Nu stop ik met zeuren. Lekker 2 liedjes op YouTube gezet. Dat maakt mij blij en met mijn oude keyboard van 300 euries . 2 keer goed nagekeken, kleine mankementen, wat nieuwe onderdelen en speelt weer als een tierelier. De oudjes doen het nog goed! 5 uur geleden bewerkt door Spirit
bolletje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Spirit: Als ik dan zie, wat anderen hier mankeren, zoals @bolletje, @lady jane en @Yana, moet ik gewoon niet zeuren.. Dat moet je wel doen Sprietje, mijn manneke zei altijd "zeuren en klagen heeft een functie"" en dat is ook zo, je raakt toch wat kwijt, maar je moet, (wat Jane ook zegt( "zelf ook verantwoording nemen is ook erg belangrijk", dat klopt maar is ook moeilijk. Kun je niet aan de h.arts vragen of ze eens een foto willen nemen, dan wordt het wat duidelijker. Wanneer ga je daar naar toe. Als je dat hier schrijft staat dat al vast.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Tja, ik zet hem maar vast. Tel de uren. Who am I kidding, maak daar maar de minuten van. Nacht pact: Quinn 2 uur geleden bewerkt door Quinn Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Eh.. waarom is mijn naam zo klein? Ik meen het hoor. Dat ik niet ga drinken staat buiten kijf. Maar ik sta bij je op het nachtpact omdat ik ook moeite heb om goed voor mezelf te zorgen. Zoals ik wel vaak luchtig deel eet ik weinig en eentonig. En daar moet ik verbetering in brengen. Dus dat. Quinn reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nacht pact: Quinn Reacher Artax 2 uur geleden bewerkt door Artax Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is waar @Artax en ik zijn geweldig 😎
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En ik heb een appel erbij gegeten vandaag. Dubbele zonnebril 😎 😎
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat zijn jullie zeker ja. Eten, ja, zal even wat pakken.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nacht pact: Quinn Reacher Artax Yana Quinn reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden 4 uur geleden zei bolletje: Lieve Bollewops. Ik ben verleden week vrijdag naar een HA geweest in mijn woonplaats. Daar meteen door naar het ZH aldaar. Daar zijn foto's gemaakt van mijn enkel en voet. Gisteren kreeg ik daar de uitslag van. Ik schrok meer van de Artrose dan van de botbreukjes in mijn voet. Ik denk dan meteen dat ik overal Artrose heb en dat ik langzaam uit elkaar val
Spirit Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 25 minuten geleden zei Quinn: Iemand een stuk Milka? Graag..
Reacher Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Ik zat nog vol van het appeltje 🤗 Quinn en Artax reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden 59 minuten geleden zei Yana: Nacht pact: Quinn Reacher Artax Yana Rosee Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden (bewerkt) Ik ga zo naar bed en de deur niet meer uit. For safety reasons. Proberen te slapen of in elk geval te stoppen met piekeren. Dus, tot morgen. Samen sterker. Nacht pact: Quinn Reacher Artax Yana Rosee 28 minuten geleden bewerkt door Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden