Lika Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Een pakje dadels zou ik voor mezelf nu niet als snoep rekenen, maar een pakje is wel wat veel….. 🙂 Ik ga het weer eens proberen. Gezonder en matiger vooral te eten. Ik moet gewoon lunchen met een lekkere salade. Zo gemaakt en geeft een verzadigd gevoel. Waarom doe ik dat dan niet? Nou, gewoon. Vandaag had ik mijn favoriet. Linzen, mango en fetalight blokjes. Met korianderzaad en komijn. Het klinkt idioot, ik heb deze geheel zelf verzonnen, maar het is heerlijk!! Wel weer gelijk veeeeel van gegeten, maar ja. Onmatig. En ipv chocola een paar stukjes gedroogde mango. Heel prettig voel ik me. Even volhouden dit. MaryArt reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Heel gaaf @Artax dat pakhuis. Goede tips van LJ, want ik maak me wat zorgen als je zo in de kou zit.
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik heb een spannende avond gehad omdat er een kat zoek was. Overal gezocht in de omgeving. Uiteindelijk kwam ze er net schoorvoetend aan. Ze zit nu voor straf in de time-out. Bed tijd. Laterrr. Lika reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Prachtig @Artax, maar brrr ik haat kou
Francoise Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Hier Carnaval, vanmiddag was de optocht , niet geweest , veel te koud ! Nog helemaal niks gezien van Carnaval ! Vroeger in mijn dranktijd ging ik 4 dagen los!🥳
Spirit Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Francoise: Hier Carnaval, vanmiddag was de optocht , niet geweest , veel te koud ! Nog helemaal niks gezien van Carnaval ! Vroeger in mijn dranktijd ging ik 4 dagen los!🥳 Gelukkig was de optocht hier gisteren. Nog lekker in het zonnetje gestaan en bij een barretje onderweg appelsap gekregen en stukjes kaas en worst..Stonden ook met o,o.bier.
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden 7 uur geleden zei Lika: Dag 1 : geen snoep en geen gevreet is gelukt. Dat is bij mij ook gelukt MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 8 uur geleden zei Reacher: Ik heb een spannende avond gehad omdat er een kat zoek was. Overal gezocht in de omgeving. Uiteindelijk kwam ze er net schoorvoetend aan. Ze zit nu voor straf in de time-out. Bed tijd. Laterrr. Straf omdat ze teruggekomen is? 🤔
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 16 uur geleden zei Yvonne: @Yana, hoe gaat het nu met jou? Kut, ik kan niks behalve 24 uur per dag op bed liggen en me afwisselend ziek en vreselijk ziek te voelen. Lonster1 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hele dikke knuffel voor jou lieve @Yana Ervan uitgaande dat je consent geeft.
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zeker Quinn, dankjewel. (ik voel me zo wanhopig). lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wou dat ik wat voor je kon doen. Weet dat wanhoop verschrikkelijk is om in te zitten. Yana reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Kut, ik kan niks behalve 24 uur per dag op bed liggen en me afwisselend ziek en vreselijk ziek te voelen. O, lieve @Yana. Wat vreselijk voor je. Heb je wel iemand die voor je zorgt?
Reacher Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden (bewerkt) 9 uur geleden zei bumperjim: Straf omdat ze teruggekomen is? 🤔 Nu je het zegt 😳 17 minuten geleden bewerkt door Reacher Woordje ‘het’ erbij gezet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden