Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik ben blij dat ik een schat genoemd wordt. Tenslotte is dat ook zo 😌 Een vriend van mij kreeg gisteren te horen dat zijn relatie voorbij is. Vanwege: tromgeroffel… drank. Dus daar had ik het druk mee. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 43 minuten geleden zei Reacher: Ik ben blij dat ik een schat genoemd wordt. Tenslotte is dat ook zo 😌 Een vriend van mij kreeg gisteren te horen dat zijn relatie voorbij is. Vanwege: tromgeroffel… drank. Dus daar had ik het druk mee. Drank maakt meer kapot dan je denkt..
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dat is klote @Reacher Supermarkt in en weer uit, fiets in het hok, spul in de koelkast en nou proberen een uurtje te focussen op werk. Dat verdienen ze wel, die kinders. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Een vruchtbare dag!! Vrijdag heb ik een dubbele afspraak bij de HA. Die dame weet van aanpakken en is er gelijk achteraan gegaan ( vanuit huis). Klik, klik klik, ging haar laptop. Koppelen dit, koppelen dat en hoppa. Klaar. Het is trouwens een raar praktijkje daar. Het is overgenomen nu door medicor. Een organisatie die gevestigd is in Den Haag. Daar zit ook mijn werkelijke HA. Dus op de locatie waar ik nu zit, zit niet mijn HA. Ik krijg vrijdag ook weer een andere arts. Nooit eens dezelfde. Waar is de tijd van vroeger, waar je nog gewoon 1 huisarts had waar je lief en leed mee kon delen? Ben blij dat ik de tijd nog heb meegemaakt, dat dit de normaalste zaak van de wereld was. Ook veel makkelijker. Je vertelde je verhaal, ze namen er de tijd voor en je eventuele recept kon je meteen ophalen bij de apotheek. karin123 en Smaragdie reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Update: ping en klaar is ping en in de container. Niet voor herhaling vatbaar. Mariposa reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier ben ik chagrijnig, maar we eten pannenkoeken. Dat past niet bij elkaar. Toch is het me gelukt! Smaragdie reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Eten uit de magnetron... getver. Dan nog liever niets eten.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Lika: Eten in magnetron :ping? Ja, zo'n complete maaltijd, het leek wel een aardig idee, omdat ik gewoon beroerd eet ik alleen ben. Maar nu ligt er eten in de container en heb ik alsnog chips. Dus dat. Lika reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoi hoi, Fijn je weer hier te lezen @Quinn en ook @hub02. Mooi en fijn om te lezen hoe jullie elkaar steunen. Zelfs heeeel lief ja! Drukke dag gehad en vriendin die natuurlijk bij mij in huis nu woont en broertje die hier vaak is. Als ik niet veel tijd heb om te koken na zo een drukke dag is de slow cooker echt perfect! En hebben wij net heerlijk gegeten na een spannende olympische 1000m schaatsen vrouwen. Jutta! Femke!! Whoop whoop🥰.Slow cooker heb ik net pas, geloofde er niet zo in. Maar de krieltjes, braadworst en veel groente(paprika, bleekselderij, uit, knoflook, champignons, en heel veel kruiden erbij) Waren echt perfect als een stoofpot. Zet het in de ochtend aan en tegen de avond klaar. Was echt heel lekker. Fijne avond allemaal. Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Paar liter water in een pan, flink wat soepgroenten, wat gehakt en bouillonblokjes erbij en je hebt best een gezond maaltje voor n dag of 2. Lekker broodje erbij... Das toch veel beter dan chips... Spirit en Smaragdie reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hey @Smaragdie, jij ook weer hier? Woon je nou samen? Met een vrouw? Like, seriously? @Mariposa gemakkelijk, dat is het. Waarom al die moeite doen? Mariposa reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Shit ben gespot. Ja ik kom hier alweer een tijdje @Quinn, jij niet he, echt te lang geleden of dat nou goed of slecht is? Nogmaals goed dat je hier weer bent. Heb wat gegild en geroepen om jou😀 Ja woon samen althans verhuur een kamer en meer. Een hele goede vriendin met problemen wat steeds beter gaat. Hopen dat ze het gaat volhouden en ik gedij beter erop om meer mensen om mij heen te hebben(mits ik ook op tijd mijn eigen rust en plek pak/opeis). Ik wil en moet zorgen voor dan ga ik beter bemerk ik. In mijn werk doe ik dat al maar prive heb ik dat dus ook nodig. En moest lachen om de 4 katten van @hub02 die er 8 zag😅Ik heb er ook echt 8 zelf. Moet er ook niet aan denken om hen dubbel te zien. En idd nooit ruzie met ze, herkenbaar. Gaat dus goed met mij gelukkig. Wat muziek en dan opslomen( dat woord hier geleerd) @Spirit Fijn om te lezen! En geen taaitaai meer eten jij!!!!😉
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 16 minuten geleden zei Mariposa: Paar liter water in een pan, flink wat soepgroenten, wat gehakt en bouillonblokjes erbij en je hebt best een gezond maaltje voor n dag of 2. Lekker broodje erbij... Das toch veel beter dan chips... Mee eens, heel simpel en hou van soep. Gaat het met je? Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dank voor je reactie. Het gaat... Vanaf vandaag gaan we er weer voor. Tijdje weer flink gedronken, tussendoor ook nog op vakantie geweest. Vandaag is het echte leven weer begonnen en ga ik het weer zonder alcohol beleven. Pittig maar is me eerder gelukt. Dat dus. Alles goed met jou @Smaragdie? 1 uur geleden bewerkt door Mariposa
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dacht ik al en goed dat je het aangeeft! Daar is dit forum ook voor. Gelukkig wel! En het gaat...is al beter dan het gaat totaal niet...Echt een verschil. Sterkte en is je zeker eerder gelukt en nog sterker, je blijft hier komen. Dat is uiteindelijk mijn redding geworden(klinkt zwaar) Maar is wel zo. Vallen en steeds blijven opstaan. Dronk je ook op vakantie of juist niet? Of was dat de aanleiding en nasleep? Lees het later. Ik ga opslomen. Doeg doei en hou je goed bijeen.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Op vakantie dronk ik minimaal. Bij thuiskomst weer veel te veel. Gelijk is daar o.a. weer de stress van het werk. Op vakantie heb ik mijn werk niet meegenomen, maar ja, we moeten er wel weer aan geloven nu. Echter, de combinatie van veel werk en alcohol is geen goede.... Rustig aan! 1 uur geleden bewerkt door Mariposa
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @Smaragdie poos niet hier geweest, een tijdje ging het redelijk, toen wat minder en toen ronduit slecht. Veel drank, veel ruzie, terug naar coke en meer drank. En nu met vallen en opstaan weer een paar dagen helemaal clean. Nou ja, bijna, nicotine kan ik niet missen. En de rest, okay, dat ook. 1 uur geleden bewerkt door Quinn
Spirit Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden 3 uur geleden zei Quinn: Update: ping en klaar is ping en in de container. Niet voor herhaling vatbaar. Dat is idd niet vreten die maaltijden. Ping de container in. Heb je nog wat anders kunnen eten? Altijd zo zonde. Eigenlijk teleurstellend zoiets.
Spirit Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Repetitieavond gehad. Al m'n botten doen zeer. Mijn ooit gebroken arm gaat weer opspelen. Ik zit van ellende in elkaar. De dirigent adviseerde WD40..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden