Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben blij dat ik een schat genoemd wordt. Tenslotte is dat ook zo 😌 Een vriend van mij kreeg gisteren te horen dat zijn relatie voorbij is. Vanwege: tromgeroffel… drank. Dus daar had ik het druk mee. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 43 minuten geleden zei Reacher: Ik ben blij dat ik een schat genoemd wordt. Tenslotte is dat ook zo 😌 Een vriend van mij kreeg gisteren te horen dat zijn relatie voorbij is. Vanwege: tromgeroffel… drank. Dus daar had ik het druk mee. Drank maakt meer kapot dan je denkt..
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is klote @Reacher Supermarkt in en weer uit, fiets in het hok, spul in de koelkast en nou proberen een uurtje te focussen op werk. Dat verdienen ze wel, die kinders.  Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Een vruchtbare dag!! Vrijdag heb ik een dubbele afspraak bij de HA. Die dame weet van aanpakken en is er gelijk achteraan gegaan ( vanuit huis). Klik, klik klik, ging haar laptop. Koppelen dit, koppelen dat en hoppa. Klaar. Het is trouwens een raar praktijkje daar. Het is overgenomen nu door medicor. Een organisatie die gevestigd is in Den Haag. Daar zit ook mijn werkelijke HA. Dus op de locatie waar ik nu zit, zit niet mijn HA. Ik krijg vrijdag ook weer een andere arts. Nooit eens dezelfde. Waar is de tijd van vroeger, waar je nog gewoon 1 huisarts had waar je lief en leed mee kon delen? Ben blij dat ik de tijd nog heb meegemaakt, dat dit de normaalste zaak van de wereld was. Ook veel makkelijker. Je vertelde je verhaal, ze namen er de tijd voor en je eventuele recept kon je meteen ophalen bij de apotheek.Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden