hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 9 uur geleden zei hub02: - - %s om %s bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 9 uur geleden zei hub02: - - %s om %s bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 8 uur geleden zei hub02: - - %s om %s bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @hub02 ik vind je geen aso, daarvoor doe je sowieso te hard je best. Met de pot koffie kan ik leven, want ik kreeg net een fantastische dubbele espresso extra sterk van Reacher. Ik zie je ook niet als een profiteur, je bent juist streng voor jezelf. Wat betreft andere mensen, ik heb besloten om degenen die nul zelfinzicht tonen, te gaan negeren. Benieuwd hoe lang ik dat volhoud. Of hoe kort. En inclusive? Ik heb nog altijd liever iemand die zegt wat ie vindt en meent wat ie zegt. Dat is voor mij juist inclusief, eerlijkheid.
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 8 uur geleden zei Quinn: - - %s om %s bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 6 minuten geleden zei hub02: Dat negeren van droplullen, ik hoop dat je dat langer volhoudt dan ik. Waarschijnlijk niet.
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 7 uur geleden zei Quinn: - - %s om %s bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hmm, ik denk eerder dat ik er te bemoeizuchtig voor ben. En overtuigt van mijn eigen gelijk, dat ook. En Frank Sinatra wint van Bogart. Net als R van Steele. Wat bedoel jij met normale mensen trouwens @hub02?
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 6 uur geleden zei Quinn: - - %s om %s bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 6 uur geleden zei hub02: - - %s om %s bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei Quinn: Hmm, ik denk eerder dat ik er te bemoeizuchtig voor ben. En overtuigt van mijn eigen gelijk, dat ook. En Frank Sinatra wint van Bogart. Net als R van Steele. Wat bedoel jij met normale mensen trouwens @hub02? In ieder geval niet mezelf.
hub02 Geplaatst gisteren om 06:03 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:03 Het is duidelijk dat ik niet veel heb geleerd van mijn lange nuchtere periode in het verleden. En nu ben ik weer lekker mijn grenzen aan het verleggen. Van de leuke dingen die ik weer had opgepakt komt niks meer terecht. Ik blijf toch denken dat het kan, dat "24/6 nuchter" schema. Het zat bepaald niet mee de afgelopen tijd. Klinkt als een smoesje, is het ook! Ik begin maar (weer, pfff) eens met tot donderdag nuchter te blijven. Meer ruggengraat heb ik helaas niet op dit moment.
Mormel Geplaatst gisteren om 06:18 Rapport Geplaatst gisteren om 06:18 Ik ben geen goed voorbeeld, maar mij helpt het wel om te focussen op de dingen die ik kan doen als ik nuchter blijf. Je hebt het zelf goed beschreven in dat ander draadje.
Quinn Geplaatst gisteren om 09:58 Rapport Geplaatst gisteren om 09:58 Hmm, ons halve gesprek is weg, dus nou weer ik niet waar ik op moet reageren. Well, ik zag je op het dagpact en ik lees je voornemens hier. Lijkt me echt wel ruggegraat vriend.
Smaragdie Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hi @hub02 had het wel gelezen wat je had getikt en uiteindelijk verwijderd. Dacht dat je aan de drank was en aan het spuien was en zelfs namen(naam) noemde. Wat ik zelf erg ongepast vond. Terecht of onterecht maakt voor mij niet uit. Vond dat niet fijn. Dat zag jezelf al tijdens het posten in en nadien nog meer omdat je het verwijderde. Gun je het beste en snap je deels ook wel. Maar ik ben ook al ver over mijn eigen risico heen en meer dan dat...Was ook niet wat ik wilde. Maar onderzoeken en medicatie tegen kanker en diabetes en alle rambam die daaruit volgt kost veel. Vroeg mij af of je mij dan dat ook verwijt dat ik dat kost? Werk wel nog geheel maar zou dit nooit uit eigen zak kunnen betalen, de strijd tegen kanker. Die medicatie is echt heel duur en gebruik het wel. Jij doet en wil dat niet maar ik en anderen wel. Denk dat het ook elkaar respecteren daarin is. Dat jij dat niet wil en er weinig meer aan laat doen dat anderen dat wel mogen doen toch? Weet en denk dat je het onder invloed tikte maar was er toch wel benieuwd naar waarom je zo denkt/dacht. Waarschijnlijk ook nuchter maar nooit zo uitgesproken. Hou je goed tot donderdag. Bob reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei Smaragdie: 2 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 8 minuten geleden zei hub02: @Smaragdie Ik heb het niet voor niks weggehaald. Bovendien had ik het helemaal niet over dit soort dingen (medicijnen, onderzoeken ed). Dat stond er helemaal niet. Ik had het over hulp die door de zorgverlening wordt aangeboden en die niet wordt gewaardeerd. Ja, dat geld kan misschien beter worden gebruikt. Dat is heel iets anders. Je zegt hierboven: "Dat zag jezelf al tijdens het posten in en nadien nog meer omdat je het verwijderde". Ik weet niet wat je nu dan nog wilt horen van me. Als ik nog 3 X moet zeggen "had ik niet moeten doen", dan doe ik je dat plezier wel, zeg het maar. En toch nog even dit. ...."waarom je zo denkt/dacht. Waarschijnlijk ook nuchter...". Jammer dat je zo denkt, dit zo invult, maar dat maak jij ervan. 3 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik moet toegeven dat de 2 berichten hier boven (dus ook dat van mij) mij meer bezig houden dan goed voor me is. Het is natuurlijk ook niet goed voor jullie, het forum, om te worden afgeleid van dat waar we voor hier zijn. Ik heb wat berichtjes op dit draadje weggehaald om geen discussies daarover uit te lokken, en vooral omdat ik deze berichtjes niet had moeten plaatsen. Juist mij raakt het, ik denk extra hard, als mij wordt verweten dat ik iets aan te merken heb over keuzes die zieke mensen maken. Ik ga mij niet rechtvaardigen voor berichtjes die ik heb verwijderd en al helemaal niet voor dingen die ik niet eens heb gezegd. Het is voor ons aller gemoedsrust beter dat we dit draadje sluiten en dat niemand hier verder meer reageert. Ik zal dat ook niet doen, net zo min als op de andere draadjes van het forum. Jongens, laat dit verder rusten, dat is het beste voor jullie en zeker voor mij! 1 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is een rotstreek om dieper in te gaan op een bericht dat iemand zelf al heeft verwijderd, om maar te laten zien hoe goed je zelf voor de mensheid bent. Maar goed, het is me allang bekend dat @Smaragdie (ik noem je maar even, dat hoeft niemand te raden) altijd goed voor zichzelf zorgt en goed is in selectieve verontwaardiging. Daar hebben we eerder discussie over gehad. Anyway, @hub02 voor mij ben je een vriend en ik ben ook graag jouw vriend. Ik zal je draadje nu verder met rust laten, zoals je wilt, maar je bent altijd welkom om weer contact te zoeken. Want voor de duidelijkheid, ik mag je graag. Dus, nou, sorry dat ik hier toch nog reageer. hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 40 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 40 minuten geleden (bewerkt) 50 minuten geleden zei Quinn: Het is een rotstreek om dieper in te gaan op een bericht dat iemand zelf al heeft verwijderd, om maar te laten zien hoe goed je zelf voor de mensheid bent. Maar goed, het is me allang bekend dat @Smaragdie (ik noem je maar even, dat hoeft niemand te raden) altijd goed voor zichzelf zorgt en goed is in selectieve verontwaardiging. Daar hebben we eerder discussie over gehad. Anyway, @hub02 voor mij ben je een vriend en ik ben ook graag jouw vriend. Ik zal je draadje nu verder met rust laten, zoals je wilt, maar je bent altijd welkom om weer contact te zoeken. Want voor de duidelijkheid, ik mag je graag. Dus, nou, sorry dat ik hier toch nog reageer. Ik lees nog wel even mee hier, dankjewel trouwens🤎. Zolang ik een account heb (moet nog even uitzoeken hoe dat zit) is er altijd nog de mogelijkheid om een PB te sturen. Ik weet hoe snel dingen hier op het forum een hardnekkig eigen leven gaan leiden. Ik hoop dat op deze manier vòòr te zijn. 18 minuten geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Hmm, sowieso geen dramatische dingen doen als je account opheffen. Ik bedoel, hoe moet je dan ooit je date met R plannen?
hub02 Geplaatst 21 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 minuten geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei Quinn: Hmm, sowieso geen dramatische dingen doen als je account opheffen. Ik bedoel, hoe moet je dan ooit je date met R plannen? Dat is pas over 300 jaar. Zal lukken. Ware liefde kent geen grenzen. 20 minuten geleden bewerkt door hub02
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden