Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@hub02 ik vind je geen aso, daarvoor doe je sowieso te hard je best. Met de pot koffie kan ik leven, want ik kreeg net een fantastische dubbele espresso extra sterk van Reacher. Ik zie je ook niet als een profiteur, je bent juist streng voor jezelf. Wat betreft andere mensen, ik heb besloten om degenen die nul zelfinzicht tonen, te gaan negeren. Benieuwd hoe lang ik dat volhoud. Of hoe kort. 

En inclusive? Ik heb nog altijd liever iemand die zegt wat ie vindt en meent wat ie zegt. Dat is voor mij juist inclusief, eerlijkheid.

Geplaatst

Hmm, ik denk eerder dat ik er te bemoeizuchtig voor ben. En overtuigt van mijn eigen gelijk, dat ook. En Frank Sinatra wint van Bogart. Net als R van Steele. 

Wat bedoel jij met normale mensen trouwens @hub02?

Geplaatst
7 uur geleden zei Quinn:

Hmm, ik denk eerder dat ik er te bemoeizuchtig voor ben. En overtuigt van mijn eigen gelijk, dat ook. En Frank Sinatra wint van Bogart. Net als R van Steele. 

Wat bedoel jij met normale mensen trouwens @hub02?

In ieder geval niet mezelf.

Geplaatst

Het is duidelijk dat ik niet veel heb geleerd van mijn lange nuchtere periode in het verleden. En nu ben ik weer lekker mijn grenzen aan het verleggen. Van de leuke dingen die ik weer had opgepakt komt niks meer terecht. Ik blijf toch denken dat het kan, dat "24/6 nuchter" schema. Het zat bepaald niet mee de afgelopen tijd. Klinkt als een smoesje, is het ook! Ik begin maar (weer, pfff) eens met tot donderdag nuchter te blijven. Meer ruggengraat heb ik helaas niet op dit moment.

Geplaatst

Ik ben geen goed voorbeeld, maar mij helpt het wel om te focussen op de dingen die ik kan doen als ik nuchter blijf. Je hebt het zelf goed beschreven in dat ander draadje. 

Geplaatst

Hmm, ons halve gesprek is weg, dus nou weer ik niet waar ik op moet reageren. Well, ik zag je op het dagpact en ik lees je voornemens hier. Lijkt me echt wel ruggegraat vriend.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...