hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 13 minuten geleden zei hub02: Als je mij een vinger geeft, neem ik de hele pot. Ik ben echt een eikel, ik plaats net op het dag-draadje het volgende: "Ik ben idd niet degene die op dit forum advies kan geven over alcoholgebruik. Soms komen ook andere dingen aan de orde. En dan denk ik, ik zeg ook eens wat. Misschien heeft iemand er iets aan. Ik meen dat ik een beetje verstand van heb van dingen waarmee ik mijn leven lang mee te maken heb gehad. En dan verdwijnen de dingen die ik zeg in het niets. Ik moet echt leren mijn grote bek dicht te houden, hem opendoen is volstrekt zinloos". En nu kan ik het nog wel over mezelf hebben, maar ik vind mezelf al goed, ik ben gewoon een aso. En dat wil ik blijven, dat is makkelijker voor mij. O ja, ik ben geen aso die voortdurend harde muziek heeft aanstaan of zo. Ik heb nooit ruzie met iemand. Zelden gehad trouwens. Ik ben een aso die gewoon de schijt krijgt van iedereen. Ik denk dat er aardige mensen bestaan, je bent er wellicht eendje van (en @Reacher natuurlijk). Voor de rest weet ik het meer niet zo. Zal wel aan mij liggen.
hub02 Geplaatst 50 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 55 minuten geleden zei hub02: O ja, ik ben geen aso die voortdurend harde muziek heeft aanstaan of zo. Ik heb nooit ruzie met iemand. Zelden gehad trouwens. Ik ben een aso die gewoon de schijt krijgt van iedereen. Ik denk dat er aardige mensen bestaan, je bent er wellicht eendje van (en @Reacher natuurlijk). Voor de rest weet ik het meer niet zo. Zal wel aan mij liggen. Om even een eventueel verkeerd beeld uit de wereld te helpen. Ik heb altijd gewerkt. Ik nam mijn leerboeken mee op mijn 2 weken durende vakantie, eindelijk tijd om rustig te studeren. Ondanks alle mankementen die ik nu heb, ik ga niet naar een dokter, en mijn medicijnen (hart) betaal ik zelf via het eigen risico, kom er dit jaar niet overheen. En dan lees ik hier mensen die fulltime profiteren van hulpverlening. Geen flauw idee wat dat kost. Mensen, die alleen maar zeiken over zichzelf omdat ze een perverse afwijking hebben. Ik zal er niet omheen draaien, ik bedoel mensen als Renaldo. Ik denk dat men dat geld beter aan mensen kan besteden die onderzoeken nodig hebben en niet aan mensen die een afwijking hebben en dat niet willen inzien en er niet aan willen werken.
hub02 Geplaatst 39 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 39 minuten geleden 6 minuten geleden zei hub02: Om even een eventueel verkeerd beeld uit de wereld te helpen. Ik heb altijd gewerkt. Ik nam mijn leerboeken mee op mijn 2 weken durende vakantie, eindelijk tijd om rustig te studeren. Ondanks alle mankementen die ik nu heb, ik ga niet naar een dokter, en mijn medicijnen (hart) betaal ik zelf via het eigen risico, kom er dit jaar niet overheen. En dan lees ik hier mensen die fulltime profiteren van hulpverlening. Geen flauw idee wat dat kost. Mensen, die alleen maar zeiken over zichzelf omdat ze een perverse afwijking hebben. Ik zal er niet omheen draaien, ik bedoel mensen als Renaldo. Ik denk dat men dat geld beter aan mensen kan besteden die onderzoeken nodig hebben en niet aan mensen die een afwijking hebben en dat niet willen inzien en er niet aan willen werken. Ik wil dat wel weghalen hierboven. Is misschien niet "inclusive" of wat voor dikke termen jullie hierbij verzinnen. Zal mij toch worst wezen.
Quinn Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden @hub02 ik vind je geen aso, daarvoor doe je sowieso te hard je best. Met de pot koffie kan ik leven, want ik kreeg net een fantastische dubbele espresso extra sterk van Reacher. Ik zie je ook niet als een profiteur, je bent juist streng voor jezelf. Wat betreft andere mensen, ik heb besloten om degenen die nul zelfinzicht tonen, te gaan negeren. Benieuwd hoe lang ik dat volhoud. Of hoe kort. En inclusive? Ik heb nog altijd liever iemand die zegt wat ie vindt en meent wat ie zegt. Dat is voor mij juist inclusief, eerlijkheid.
hub02 Geplaatst 18 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 minuten geleden 2 minuten geleden zei Quinn: @hub02 ik vind je geen aso, daarvoor doe je sowieso te hard je best. Met de pot koffie kan ik leven, want ik kreeg net een fantastische dubbele espresso extra sterk van Reacher. Ik zie je ook niet als een profiteur, je bent juist streng voor jezelf. Wat betreft andere mensen, ik heb besloten om degenen die nul zelfinzicht tonen, te gaan negeren. Benieuwd hoe lang ik dat volhoud. Of hoe kort. En inclusive? Ik heb nog altijd liever iemand die zegt wat ie vindt en meent wat ie zegt. Dat is voor mij juist inclusief, eerlijkheid. Ja verdraaid, dubbele espressi (It) drinken met mijn a.s. date? Sorry, dat kan echt niet door de beugel. Ik heb hierover een hartig woordje te spreken met R. (die R. gebruik ik om de boel anoniem te houden). Dat negeren van droplullen, ik hoop dat je dat langer volhoudt dan ik. Ik weet ook niet wat me bezielt, zal wel mijn midlifecrisis zijn. Beter laat dan nooit.
Quinn Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden 6 minuten geleden zei hub02: Dat negeren van droplullen, ik hoop dat je dat langer volhoudt dan ik. Waarschijnlijk niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden