Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het goede nieuws is dat je volgens je eigen theorie van 1x in de week op donderdag drinken of je vriend nu wel of niet komt, dus maandag een gezellige alcoholvrije avond met vriend voor de boeg hebt! 👍🏼

Geplaatst

Gaat het niet goed met je gezondheid? Wat kan ik zeggen? Ik vind het rot voor je en zou willen dat het anders was. In gedachten hou ik je hand even vast.

Geplaatst
12 uur geleden zei Moeps:

Het goede nieuws is dat je volgens je eigen theorie van 1x in de week op donderdag drinken of je vriend nu wel of niet komt, dus maandag een gezellige alcoholvrije avond met vriend voor de boeg hebt! 👍🏼

Dit is de eerste keer dat deze situatie voorkomt. Hier had ik inderdaad totaal niet over nagedacht. Je let wel goed op, moet ik zeggen. Voor iemand als ik is het beter om helemaal niet te drinken, ben ik helemaal met je eens, hoor. Mijn vriend heeft komende week nog vakantie. Normaal kan hij alleen op donderdag. Ik zal, als hij daarna eens een donderdag niet kan, een beurt inleveren. Dan sta ik weer quitte. Dat klinkt toch goed, of niet?

Geplaatst
9 uur geleden zei Yana:

Gaat het niet goed met je gezondheid? Wat kan ik zeggen? Ik vind het rot voor je en zou willen dat het anders was. In gedachten hou ik je hand even vast.

Lief van je, echt. Het ging helemaal niet goed. Ik denk dat stress ook echt wel meespeelde en boel erger maakte. Ik kan er gewoon niet tegen dat ik naar een ziekenhuis moet en dat iemand aan me zit. Dat bloedprikken om de zoveel tijd, zat ik niet zo mee. Misschien is het beter om ook dat in het vervolg te laten, moet ik nog over nadenken. Nu alles weer een beetje bezonken is gaat het best weer beter. Ik ben niet bijgelezen hier, ben alleen op mijn eigen draadje bezig. Hoe is het met jou?

Geplaatst (bewerkt)

Hoi.
Bij mij wisselen goede en slechte periodes elkaar af, nu heb ik goede dagen en heel langzaam gaat het steeds beter met me.

Toen mijn zus hoorde dat ze longkanker had heeft ze direct iedere behandeling geweigerd en bereidde ze zich blijmoedig voor op haar overlijden. Mooi en sterk vond ik dat, zij had ook totaal geen zin in dat gelazer in ziekenhuizen. 
Misschien zou ik die keuze ook maken maar nu heb ik covid, daar ga je niet dood van en behandelingen in het ziekenhuis zijn er ook niet. Ik mag het lekker zelf uitzoeken.

Waarom zou je bloed laten prikken als je toch geen behandeling wilt? Om te weten hoe je ervoor staat wellicht?

bewerkt door Yana

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...