bumperjim Geplaatst gisteren om 05:31 Rapport Geplaatst gisteren om 05:31 Wel top om een vriend te hebben. De vrienden van mij daar zit eigenlijk stuk voor stuk een bug in de relatie, iets wat ff niet lekker loopt. Tzal waarschijnlijk aan mij liggen en niet aan hun allemaal tegelijk
hub02 Geplaatst gisteren om 07:04 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 07:04 1 uur geleden zei bumperjim: Tzal waarschijnlijk aan mij liggen en niet aan hun allemaal tegelijk Zou ik niet zo weten. Vaak komt dat, denk ik, ook omdat omstandigheden en interesses veranderen. Mijn vriend vertelde me dat veel verandert, veel anders is, als je kinderen krijgt/hebt. Ik heb er geen, dus onze interesses, onze omgang zijn eigenlijk nooit veranderd. Behalve dat we allebei ouder worden natuurlijk. Nou, hij tenminste😄.
Quinn Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Klonk toch echt alsof je een fijne avond had, mooi man.
hub02 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 16 uur geleden zei Quinn: Klonk toch echt alsof je een fijne avond had, mooi man. Dankjewel. Dat hebben we altijd, ondanks soms heftige discussies. Dat bv. die maanlanding in 1969 onzin was wil er gewoon niet in bij hem. Dan komt ie steevast aanzetten met zijn rare complottheorieën. Hij is degene die weet waar dingen liggen als ik de pijp uit ga. Degene, de enige, met wie ik over zoiets kan praten. Hij kwam naar mij, ook toen het sneeuwde en vroor, met de fiets. En dat doet iemand niet voor alleen fles wijn. Met B. lukt dat praten niet, die zou me gewoon verzorgen als ik niet meer kan, en ze snapt niet dat dat precies is wat ik niet wil. Mijn vader lag 3 jaar in bed en liet zich door mijn moeder verzorgen. "Lang dapper gestreden" zeiden ze toen hij dood was. Mijn vriend heeft trouwens ook wel een beetje een klap van de molen, maar niet zo erg als ik. Maar ja, je kunt niet aan iedereen zo'n hoge eisen stellen. Met mijn 24/6 schema merk ik wel dat ik de dag erna ook "kan inleveren". Met dat fulltime drink-programma heb ik dat nooit zo gemerkt. Misschien toch wat rustiger aan doen met de drank, ook al is het donderdag. Ik denk ook dat mijn bloedverdunners en zo niet goed werken met altijd dat gezuip. Dat interesseerde me tot nu toe geen zak, en nu, met die 6 dagen nuchter, opeens wèl.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei hub02: Dat bv. die maanlanding in 1969 onzin was wil er gewoon niet in bij hem. Waarom zou het onzin zijn dan? Je kan er gewoon naartoe vliegen, het is niet krankzinnig ver of zo en het is er ook niet absurd warm. De grootste klus is om van de aardse zwaartekracht los te komen, de rest bestaat uit veel foto's nemen. Er is alleen niks te beleven. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
hub02 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 41 minuten geleden zei bumperjim: Waarom zou het onzin zijn dan? Je kan er gewoon naartoe vliegen, het is niet krankzinnig ver of zo en het is er ook niet absurd warm. Er is alleen niks te beleven. Ja, jij behoort tot de jongelui. Ik was er toen "live" bij. Niet dat ik mocht meevliegen, maar ik geloofde er als kind, was toen 10, al niks van. Niet nu pas, nu het voor iedereen duidelijk is. Ze konden toen nog geen voetbalbalwedstrijd uit België live uitzenden zonder 36 storingen of omdat de zender in Lopik weer eens was uitgevallen. Ik denk dat Amerika en die acteurs van de Nasa er rekening mee hielden dat het ooit, in de verre toekomst, wel mogelijk zou zijn. Om die gemene Russen in slaap te wiegen hebben ze toen een film gemaakt die zo ongeloofwaardig was dat ze zich ongestoord op een daadwerkelijke maandlanding konden voorbereiden. Maar het fabeltje van 1969 is bij complotdenkers een eigen leventje blijven leiden. Komt volgens mij door die lui die nog in de zwaartekracht en zo geloven. Denk eens na, waarom zou je er heen vliegen als er toch niks te beleven is? Boek jij je vakantie naar Noord Korea? Zou me niks verwonderen als Trump morgen verkondigt dat hij daar de eerste McDonalds heeft geopend. Ha, en dat je er alvast een stuk grond kunt kopen, zon gegarandeerd. 3 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden En zwaartekracht bestaat trouwens ook niet. Die werd verzonnen door zo'n middeleeuwse alchemist en pseudo-genieën zoals Einstein deden er een schepje bovenop. Als er zwaartekracht zou bestaan had Einstein wel een normaal kapsel gehad. Zijn haren stonden echt niet zomaar in de lucht.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zwaartekracht. Ben nu toch bezig. Eb en vloed worden veroorzaakt door de maanstand. De door de maan uitgeoefende zwaartekracht trekt hele zeeën heen en weer. Dat ik niet lache. Als ik op het strand ga staan krijgt die hele maan het niet klaar om een van mijn haren omhoog te trekken. Laat AI en chatGPT daar maar eens op los. Grote denkers zoals ik en Tesla denken verder dan wat er ons wordt voorgekauwd. Daarom schoppen we het zover.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 23 uur geleden zei hub02: Zou ik niet zo weten. Vaak komt dat, denk ik, ook omdat omstandigheden en interesses veranderen. Mijn vriend vertelde me dat veel verandert, veel anders is, als je kinderen krijgt/hebt. Ik heb er geen, dus onze interesses, onze omgang zijn eigenlijk nooit veranderd. Behalve dat we allebei ouder worden natuurlijk. Nou, hij tenminste😄. Denk je dat jullie vriendschap zou veranderen als je helemaal zou stoppen met drinken?
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat je schrijft over zwaartekracht is een grap lijkt mij?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Rosee: Denk je dat jullie vriendschap zou veranderen als je helemaal zou stoppen met drinken? Nee, ik weet zeker van niet. Maar helemaal stoppen wil ik niet, juist vanwege die ene avond. Die avonden zijn goed zoals ze zijn, ik geniet daarvan en ik wil dat niet veranderen. Voor mij is 6 dagen/week nuchter goed genoeg. Ik weet niet of mijn leven lang genoeg zal zijn om weer te leren te genieten van helemaal niet drinken. Wel zal ik nog proberen de donderdag te matigen, want het lukt me niet echt meer om mezelf wijs te maken dat het goed voor me is.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei hub02: Nee, ik weet zeker van niet. Maar helemaal stoppen wil ik niet, juist vanwege die ene avond. Die avonden zijn goed zoals ze zijn, ik geniet daarvan en ik wil dat niet veranderen. Voor mij is 6 dagen/week nuchter goed genoeg. Ik weet niet of mijn leven lang genoeg zal zijn om weer te leren te genieten van helemaal niet drinken. Wel zal ik nog proberen de donderdag te matigen, want het lukt me niet echt meer om mezelf wijs te maken dat het goed voor me is. Ik begrijp wat je bedoelt.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Rosee: Denk je ook dat de aarde plat is? Nee hoor. Ik sluit niet uit dat ze plat is. Maar dat ze rond is lijkt me niet onlogisch. Dan zouden onze landkaarten niet kloppen, zou @bumperjim misschien zeggen. Rosee reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei Rosee: Wat je schrijft over zwaartekracht is een grap lijkt mij? Nee hoor. Als ik dronken ben val ik ook op mijn bek. Daar heb ik Newton en zijn vallende appel niet voor nodig. Mensen die over zoiets jaren konden nadenken hadden gewoon tijd teveel. Net als die "wetenschappers" die daar op voort borduurden. Of die Griekse filosofen, kwam ook geen verstandig woord uit, maar werken was er niet bij. Bij mij eigenlijk ook niet, maar daarom ben ik geen filosoof. Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden