Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het wordt ook vandaag geen dertig graden, dus volgens mij zit je veilig vandaag.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Het wordt ook vandaag geen dertig graden, dus volgens mij zit je veilig vandaag. Ik had gisteren zo snel gefietst dat ik binnen een kwartier weer terug was. Ik was dus toch al niet van plan om me onnodig moe te maken vandaag. Nuttige dingen, zoals het appen met al mijn vriendinnen en het lezen in mijn nieuwe Donald Duck-pocket, blijven dan maar even liggen. Vandaag worden mijn boodschappen bezorgd. Voor het eerst sinds heel lang zit er geen drank in de bestelling. De bezorger zal wel denken dat hij zich in het adres heeft vergist. Jij zou een ernstige wandeling maken. Ik hoop echt dat je niet te veel hebt gepiekerd. Nadenken over dingen die je toch niet (meteen) kunt oplossen leidt meestal niet tot iets goeds, dat weet ik uit ervaring. Hoe ging het met jou gisteren?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De nieuwe Donald Duck is morgen ook nog wel actueel. Denk ik tenminste, ik lig een beetje achter daarmee. Gisteren was niet geweldig, maar ik heb wat goeds voor een ander kunnen doen. En vandaag komt m'n oudste dochter. hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 28 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Voor de eerste keer boodschappen gekregen zonder flessen wijn. Die bezorger van AH brengt al jaren bij mij de boodschappen, maar niks van “Goed bezig!” of “U gaat ervoor, zie ik!”. Doodnormaal vond hij het. Nou ja, mij heeft hij er niet mee. Ik heb nu 6 kilo drop, 36 zakken stroopwafels en 16 flessen van die heerlijke tomatensap. Genoeg om de hele dag door te komen. We gaan er weer eens voor, vandaag. En ik kan hier wel lollig doen, maar met vanaf morgen weer mijn 24/6 week voor de boeg zal ik het wel moeilijk hebben vandaag. Ik denk dat ik de katten maar wat ga pesten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden