hub02 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) En @Reacher. Tot nu toe bestaat de jury alleen uit jou. Dat is een zware taak. Je mag (moet bedoel ik daarmee) natuurlijk ook zelf meedoen, maar dan niet op je eigen inzending stemmen, goed? O ja, @Mormel, stuur maar gewoon in. Iedereen mag gewoon 2 X inzetten. Lijkt me wel eerlijk. Man of vrouw maakt niet uit. Het moet woke blijven. Je lijkt me wel een geschikt jurylid. Kun je je met Reacher in de haren vliegen, altijd meegenomen. En een beetje ophef over malversaties is de beste reclame voor een concours als dit. 13 uur geleden bewerkt door hub02 Quinn reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Zoveel keuze, zoveel keuze. Edit: Gal Gadot 9 uur geleden bewerkt door Mormel
Bob Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Kunnen jullie ook de naam bij de foto's zetten? Ik heb vaak geen idee wie het is.
hub02 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Bob: Kunnen jullie ook de naam bij de foto's zetten? Ik heb vaak geen idee wie het is. Met de rechtermuisknop er op klikken en zoeken met Google lens. Dan zie je waar die foto van is. Maar los daarvan, het is, denk ik, wel een goed idee als iedereen meteen de naam erbij zet. Kunnen we je niet strikken voor de jury? Trouwens, je mag sowieso twee keer een kandidaat inzetten (behalve Marilyn Monroe). Is geheel gratis.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik vergat de volmaakte Lupita Nyong'o. Die hoort er bij. Zet maar op naam van @Artax anders.
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wil ik erbij zeggen dat mensen puur op het uiterlijk beoordelen bij definitie al niet woke is. We doen dit voor de afleiding en het is totaal niet serieus. En mezelf kennende zal ik ook nog proberen na te gaan of deze mensen niet nare persoonlijkheden hebben en niet op trump stemmen etc. voor zover je daar een beeld van kunt krijgen. Vooral die lieveling van Hub Marilyn Monroe ga ik eens nader even bekijken. Ze lijkt me wel wat. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik wil Bobbi Eden wel plaatsen, maar dat mag niet van de forumregels. Reacher reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Graag een definitie van woke. En niet iets vaags, maar een beetje precies. Iets voor jou, @Reacher?
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Quinn Ok, als ik goed heb gerekend heeft @Artax dan nog 1 inzet te goed. @Reacher Mijn foto's zijn uit 1939 en 1946. Die hebben niet op Trump gestemd. En ik heb niks tegen Marilyn Monroe, ze kwam helaas niet door de voorronden. Maar als iemand haar wil inzetten, dan krijgt ze een wildcard en dan mag Marilyn gewoon meedoen hoor.
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Ik wil Bobbi Eden wel plaatsen, maar dat mag niet van de forumregels. Nog een keer en ik diskwalificeer jou. 😈
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dat wordt wel later op de dag @Bob, en alleen als je in de jury komt. Gna.
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dan ga ik nog even na of ze op president Roosevelt hebben gestemd. @hub02 Kan iets langer duren voordat ik een uitspraak doe want toen waren de archieven nog van papier. En gebruik je vetorecht gewoon lekker. Geen Marilyn is ook prima.
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Nog een keer en ik diskwalificeer jou. 😈 O jee. @Quinn, zeg nu maar vlug dat je een vergissing hebt gemaakt en dat je Barbara Eden bedoelde. Dan heeft Artax meteen ook zijn 2 kandidaten ingediend. Reacher reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 16 minuten geleden zei Rosee: Claudia Cardinale Wauw, Rosee, als je maar 1 X inzet, dan kunnen we deze dubbel tellen. Rosee reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 12 minuten geleden zei hub02: Wauw, Rosee, als je maar 1 X inzet, dan kunnen we deze dubbel tellen. Is dat.. is dat de jury beïnvloeden @hub02 😮
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb van "woke" met google AI al een goede omschrijving gevonden. Definitie hoeft niet meer @Reacher.
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Bob: Ik heb van "woke" met google AI al een goede omschrijving gevonden. Definitie hoeft niet meer @Reacher. Die wilde ik ook voor inzetten Bob 😁 Ik weet het wel maar moet zorgvuldig zijn in het verwoorden ervan. Juist met het woord woke.
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vraag aan jou @Bob 4 minuten geleden zei Reacher: Maareh.. jury? Yes or no?
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 24 minuten geleden zei Reacher: Is dat.. is dat de jury beïnvloeden @hub02 😮 24 minuten geleden zei Reacher: Is dat.. is dat de jury beïnvloeden @hub02 😮 Nee natuurlijk niet. Ik zei Rosee alleen maar wat in het reglement staat. En dat heeft er niks mee te maken dat Claudia een van mijn favorieten is. Helemaal niet. Of ze nu een Italiaanse is of niet. Als lid van het organisatiecomité moet ik objectief blijven. Niet dat ik dat van plan ben, maar ik moet het wel. 6 uur geleden bewerkt door hub02 Rosee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Deze shocker moet ik hier echt even delen. Volgens c vallen alle hetero cis mannen op type Pam Anderson uit Baywatch. Werkelijk, dat is zo ontzettend niet woke van hem. Ik ben geschokt tot in m'n tenen.
hub02 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 41 minuten geleden zei Quinn: Deze shocker moet ik hier echt even delen. Volgens c vallen alle hetero cis mannen op type Pam Anderson uit Baywatch. Werkelijk, dat is zo ontzettend niet woke van hem. Ik ben geschokt tot in m'n tenen. Dan klopt dat niet wat C zegt. Ik zelf val op op vrouwen uit films uit de jaren 40. Maar dan alleen zwart/wit films. Misschien gaat C niet met de moderne tijd mee en heeft hij gewoon verouderde denkbeelden. 5 uur geleden bewerkt door hub02 Quinn reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Reacher: Maareh.. jury? Yes or no? Nee, laat ik dat maar niet doen. Dat is me te tricky hier.
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Als ik de verukkelijkheid van een grapefruit schilder dan trigger ik al veel te veel lustgevoelens bij jullie. Hoe kan ik dan hier de schoonheid van een (woke) persoon van vrouwelijke persuatie bejubelen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden