Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @Mariposa welke auto? Mariposa reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) 15 uur geleden zei Reacher: Heej Hubseltje. Gaat het nog jongen? Ik heb weer eens zo'n periode dat ik me lekker zielig wil voelen. Niemand houdt van mij. 10 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 4 uur geleden zei Quinn: Niets mis met mijn smaak vriend. Ziet er inderdaad wel mooi uit. Maar het is geen Rita Hayworth. Maar ja, ik ben natuurlijk wel een echte kenner😀
karin123 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Op 5-3-2026 om 11:47 zei hub02: Op 4-3-2026 om 09:35 zei karin123: Karin, ik herken je verhaal helemaal. Ik moest er wat langer over nadenken, en ik heb het vaker met aandacht doorgelezen. Voor wat betreft de UWV; Ik heb op de afdeling Bezwaar en Beroep van UWV gewerkt, maar ik heb ook voor mezelf die procedure moeten voeren. Mijn bezwaar werd (natuurlijk) door UWV afgewezen, en ik ben tot de rechtbank moeten gaan. Ik had geen advocaat, en ik heb die procedure zelf moeten voeren. De griffiekosten zijn beperkt. Ga ervoor, je hebt in ieder geval financieel, niets te verliezen! Sowieso, een bezwaarprocedure is zonder risico en kosten te voeren. Je kunt alleen maar winnen. Je moet het mentaal natuurlijk wel kunnen opbrengen. Zet je dingen nauwkeurig op papier, mogelijk stapt de UWV er lichtvoetig overheen. Die beslissing moet je dan even afwachten. Als die negatief zou zijn, en je zou naar de rechter willen, dan draagt de rechtbank een UWV-onafhankelijke keuring op. Wat je nu, in de bezwaarprocedure schrijft, wordt dan met meer aandacht gelezen. Ik weet niet of je nu al een advocaat hebt. Zo niet, blijf zakelijk, ondanks de emoties die bij je opkomen. Met de termijnen ingevolge de AWB neemt de UWV trouwens wel eens een loopje. Ik ken natuurlijk jouw situatie niet, maar heb je het over een afschatting met terugwerkende kracht? Ga je nog antwoorden hoor vandaag of morgen. Nu weer weg. Schoonouders hebben lekkage.
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bezwaar en Beroep, oei.😆 Daar gingen al mijn brieven naar toe. Volgens mij wordt elk bezwaar weggewoven. Mijn geval is zo duidelijk. Heb een dossier van 10 cm, elke therapeut, instituut e.d., alles is gelukt op te vragen. Veel bedrijven waren gefuseerd of bestonden niet meer. Ben daar in 2024 maanden druk mee geweest. Jij hebt uiteindelijk gewonnen denk ik? De bezwaarprocedure is geweest en heb daarvoor ook een hoorzitting aangevraagd. De beslissing was "afgewezen". Nu ga ik in beroep. Ik had al weer een bezwaarschrift geschreven en bedacht dat ik beter een advocaat kon inschakelen. Jij bent jurist en weet hoe alles reilt en zeilt. Ben naar het juridisch loket gegaan en daar verder gevraagd. Kreeg de opdracht advocaten te bellen die aan gesubsidieerde rechtsbijstand deden (toevallig in 2024 geen inkomen gehad en partner ook niet vanwege erfenis van mijn vader). Heb er 1 vonden en ook nog dichtbij. Griffiekosten zijn iets van 54 Euro geloof ik, is al betaald. In beroep gaan kan ik mij geen buil aan vallen. Besloten dus die laatste stap ook nog te zetten. Over een week afspraak bij de advocaat. Heb al een zaaknummer, uiterlijke datum inleveren dossier en datum hoorzitting. Oh ja, heb ook nog een klacht ingediend bij het UWV over mevrouw de verzekeringsarts. Kon het niet laten.😁 Is fijn te lezen over de rechtbank dat die een onafhankelijke keuring erop los laat. Daar heb ik ook in mijn bezwaarschrift om gevraagd. Het is natuurlijk van de gekke dat de slager zijn eigen vlees keurt bij het UWV. Zelfs de verzekeringsartsen worden door het UWV opgeleid. Dan moeten ze natuurlijk een tijd trouw blijven aan hun werkgever. En dan krijg je wiens brood men eet.... Ik blijf zakelijk! Hoewel ik moordneigingen krijg.☺️ Heb mijn verhaal eerlijk verteld en dan nog betichten ze je van liegen in de uitleg van de beslissing. Razend maakt mij dat. Bedoel je met het AWB dat je een dwangsom af kunt dwingen wegens te laat reageren op bezwaar e.d.? Dat is ook gebeurd en ik heb de dwangsom al ontvangen. Als leek moet je overal induiken, maar dat is ook gelukt. Ja, terugwerkende kracht. Alle ellende begon in 2008 en eind 2013 ziek gemeld. Ik ben de aanvraag in september 2024 gestart. "Als" ik zou winnen gaan ze terug tot september 2023. Dank je voor jouw antwoord!
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 16-3-2026 om 11:22 zei Mormel: is dat ik me niet meer laat verlammen door het nieuws en die negatieve gedachte en dagelijks probeer te handelen volgens de eerste regel in mijn levensbeschouwing: proberen om het lijden te minderen. Precies, zo doe ik het ook. Ik lig er echt niet wakker van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden