Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb 1 mok met mijn naam erop. Daar doe ik alles in. Praktisch idd @Kohtje . Afspoelen en het volgende drankje gaat er weer in.
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Bob: Dit lijkt me een goed voorbeeld van randstedelijke arrogantie (een uitdrukking die vooral beneden de rivieren gebezigd wordt). Grappig, want dat verwijt wordt dan gemaakt aan een een (neo)provinciaal die een randstedeling wees op de provinciale herkomst van een uitdrukking 😁 Ik vermoed overigens dat veel Brabanders die uitdrukking 'bovensloter' voor niet onder de grote rivieren woonachtigen ook best flauw vinden. 1 uur geleden bewerkt door Adri03
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zullen we hier over ophouden. Ik vind dit knap kinderachtig worden om hier maar over door te blijven zagen. Stop hiermee @Adri03.
lady jane Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 18 minuten geleden zei Spirit: Zullen we hier over ophouden. Ik vind dit knap kinderachtig worden om hier maar over door te blijven zagen. Stop hiermee @Adri03. ik dacht dat je naar de Thermen ging vandaag spirit? Het is badkledingdag he vandaag en die zijn veel vroeger afgelopen dan de normale dagen. Me-time voor jou!
Spirit Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden 7 minuten geleden zei lady jane: ik dacht dat je naar de Thermen ging vandaag spirit? Het is badkledingdag he vandaag en die zijn veel vroeger afgelopen dan de normale dagen. Me-time voor jou! We zijn er 🤩. Nu genieten!! lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Koffie. In een mok. Met ter compensatie en vermaak school water in een luxe glas. Kan ik met beide stromingen meedoen.
Quinn Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Ik ben niet echt van sauna's en dat soort, maar is om 14 uur beginnen niet laat @Spirit? Of ga je later door ofzo? #gewoonnieuwsgierig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden