Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nu komen de zeeuwen let maar op . Nederland, zo'n klein landje en dan nog zoveel verschillen per provincie.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Prana, ik weet niet waar te beginnen. Nog niet. Het is niet alleen rommel, maar ook verwaarlozing. Mijn vriend heeft na het overlijden van zijn vrouw en daarna na het overlijden van zijn moeder, zich volledig op de drank gestort. De bovenverdieping werd niet gebruikt. Hij heeft jaren op de bank geslapen. Sinds ik hier ben slapen we weer boven. Het zootje is niet mijn zootje. Pure verwaarlozing. Maar hij is geen alcoholist hoor .
Kohtje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Spirit, de wimpy hamburgerrestaurants zijn genoemd naar de vriend van Popeye the sailorman, Wimpy the moocher, die gek was op hamburgers. Adri03 reageerde hierop 1
Adri03 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 50 minuten geleden zei Spirit: Wel ging ik regelmatig met mijn ouders naar Rotterdam. We liepen dan via het oude station, naar de lijnbaan. Als ik nu het nieuwe station zie, raak ik wat in de war. Geef mij het oude maar, waar je via het grenswisselkantoor zo het station in liep. De trein stond meestal al klaar en dan hadden wij een leuke middag gehad. Het wienerrestaurant, waar een orgel stond. Wimpie het eerste hamburgerrestaurant op de lijnbaan. Haha, ja, de Wimpy en de Wienerwald. Samen met het restaurant in Ter Meulen zo'n beetje de top van culinair Rotterdam in de jaren 60 3 uur geleden bewerkt door Adri03 typo
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 7 minuten geleden zei Kohtje: @Spirit, de wimpy hamburgerrestaurants zijn genoemd naar de vriend van Popeye the sailorman, Wimpy the moocher, die gek was op hamburgers. Wat leuk. Ooit geweten, maar dit was ik even vergeten. Wimpy.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Even een tussendoorvraagje voor de kenners. Een verpakking van Hertogjanblikjes, zitten toch per 6 verpakt? Ik zag dat er 2 uit waren.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 11 minuten geleden zei Spirit: Even een tussendoorvraagje voor de kenners. Een verpakking van Hertogjanblikjes, zitten toch per 6 verpakt? Ik zag dat er 2 uit waren. Dit verklaard ook zijn gedrag van gisterenavond. Het vuur stond in zijn ogen. Nu heb ik de buurvrouw in vertrouwen genomen. Die heeft hem meegemaakt in zijn drankperiode. Zij heeft mij het advies gegeven te zoeken naar sterke drank. Ik dacht ook alweer iets te ruiken.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou, ik ga weer verder met ontspannen. Zennnn.
Kohtje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Door die Wimpy realiseer ik me opeens dat ik m'n allereerste hamburger pas at toen ik een jaar of 15, 16 was. Dat was ook in een Wimpy, in Londen, waar we met school een weekje waren. Ik heb het idee dat kinderen tegenwoordig al vrij snel na hun geboorte met hun ouder(s) naar een hamburgerrestaurant gaan om hamburgers te eten.
Kohtje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sjeesus, Spirit... is Al-Anon niets voor jou? Je laat je momenteel leven door het alcoholgedoe van je vriend. Dat is toch geen relatie, op deze manier? bumperjim reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Kohtje: Sjeesus, Spirit... is Al-Anon niets voor jou? Je laat je momenteel leven door het alcoholgedoe van je vriend. Dat is toch geen relatie, op deze manier? Dat lijkt me wel wat zo'n groep.Ik zit me nu alweer op te fokken voor als hij straks thuiskomt. Heb helemaal geen zin om hem te confronteren. Feit is dat hij weer liegt en bedreigd.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar wel gaan weer verder met alle gewoontes van al onze provincies
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Spirit volgens mij ben je veel beter af met iemand die een beetje stabiel is en lekker niks drinkt of heel weinig. Wat moet je nou nog in die rotzooi joh. Zijn eindelijk je eigen problemen opgelost, zit je weer in de shit van een ander. Wanneer ga je gelukkig worden, als je 100 bent?
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 55 minuten geleden zei Kohtje: @Spirit, de wimpy hamburgerrestaurants zijn genoemd naar de vriend van Popeye the sailorman, Wimpy the moocher, die gek was op hamburgers. Popeye herinner ik mij zeker, maar Wimpy is toch een figuur dat ik vergeten was. Het zijn dan ook stripfiguren van bijna 100 jaar oud. @Spirit Er wordt hier veel wijze raad gegeven.
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 36 minuten geleden zei Spirit: Feit is dat hij weer liegt en bedreigd. Ik hoop dat je 'bedriegt' bedoelt. Anders is het helemaal zaak om asap weg te wezen daaro.
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 33 minuten geleden zei renaldo61: [....] maar Wimpy is toch een figuur dat ik vergeten was. Het zijn dan ook stripfiguren van bijna 100 jaar oud. Ik ga zelf toch ook al een beetje die kant op... 😄. Toen er vroeger nog maar weinig tv-uren per dag waren, was het altijd een feest als er eens in de zoveel tijd een half uurtje tekenfilms werden uitgezonden. In de tijd dat er nog echte tekenfilms werden gemaakt, niet die latere japanse rommel. The Flintstones, Popeye, Huckleberry Hound, Tom & Jerry, Woody Woodpecker, Yogi Bear, dat soort werk. Later fanatiek verzamelaar van weekblad Donald Duck, en iets later de Pep die later overging in de Eppo. Toen ik eind jaren '70 ging samenwonen stopten die abonnementen, maar een jaar of 15 geleden heb ik me weer geabonneerd op de Donald Duck. Tot op heden. Ik heb nou eenmaal iets met strips/cartoons en eendjes.. 1 uur geleden bewerkt door Kohtje
renaldo61 Geplaatst 16 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 minuten geleden @Kohtje Naar die tekenfilms keek ik ook graag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden