stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden goed nieuws van de broeders ik sta nu op de 5 de plaats nu rustig afwachten Marjolijn, lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Leuk bericht. Ik kan me vergissen, maar is het niet de eerste keer sinds je hier lid bent dat je een week droog staat? Hou in ieder geval vol. Mochten die boodschappen halen hetgeen zijn je telkens de nek omdoet, is er dan geen oplossing te vinden door dit samen met iemand anders te doen? Dat houdt je op andere momenten niet tegen natuurlijk, maar dat zou er wel voor zorgen dat je bij het normale winkelen al geen drank meer meebrengt.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei Mormel: Leuk bericht. Ik kan me vergissen, maar is het niet de eerste keer sinds je hier lid bent dat je een week droog staat? Hou in ieder geval vol. Mochten die boodschappen halen hetgeen zijn je telkens de nek omdoet, is er dan geen oplossing te vinden door dit samen met iemand anders te doen? Dat houdt je op andere momenten niet tegen natuurlijk, maar dat zou er wel voor zorgen dat je bij het normale winkelen al geen drank meer meebrengt. ik heb nog al eens hier gestaan toen ik een week nuchter was toen was ik 16 dagen nuchter de verzorgende komt nu terug 2 x per week en zij gaat boodschappen doen voor mij en zij mogen geen alcohol meebrengen ik ben een beetje aan huis gebonden dus geraak ik niet aan drank aan mijn vriendinnen durf ik dat ni te vragen maar tis beter zo ook voor als ik binnen ga dan is de ontwenning al achter de rug en kan ik mij focussen op op rust komen oh ja en de kine gaat ook tot thuis komen ik wil iedeer bedanken want ik zit echt in de rats nu 2 uur geleden bewerkt door stroumfke
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Als je zegt dat je in de rats zit, bedoel je dan dat de craving opspeelt of iets anders? Ik heb je dit al eerder geschreven: afleiding is alles. Ga verder met je puzzel, begin een serie te bingen, gewoon alles zodat je bezig blijft en je de lege momenten vermijdt.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 16 minuten geleden zei Mormel: Als je zegt dat je in de rats zit, bedoel je dan dat de craving opspeelt of iets anders? Ik heb je dit al eerder geschreven: afleiding is alles. Ga verder met je puzzel, begin een serie te bingen, gewoon alles zodat je bezig blijft en je de lege momenten vermijdt. ik moet nu beroep doen op anderen en ik voel mij daar schuldig over momenteel gelukkig geen craving het enige waar ik mij een beetje kan op focusssen is tv kijken ik zal een serie bingen 2 uur geleden bewerkt door stroumfke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden