stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden ik heb gebeld naar de afdeling waar ik ga opgenomen worden en mijn opname da gaat een tijdje duren ze zijn nu van wacht tot en met donderdag dit wil zeggen da de collocaties voorang krijgen en dan zijn er nog 6 mensen voor mij het langste dat ik heb moeten wachten was 5 weken da zal nu ook wel zoiets zijn ondertussen heb ik het erg moeilijk in de namiddag en de avond gaat het beter omdat ik dan kan rusten
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Heb je nog wat kunnen slapen deze nacht na je laatste berichtje? Dit is misschien een heel stomme opmerking, maar wat soms kan helpen bij die craving naar alcohol is iets eten.
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Rust jij niet teveel? Want 's nachts slaap je blijkbaar niet goed?
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Heb je nog wat kunnen slapen deze nacht na je laatste berichtje? Dit is misschien een heel stomme opmerking, maar wat soms kan helpen bij die craving naar alcohol is iets eten. ja ik heb nog wa kunnen slapen da zal ik eens proberen als ik craving heb iets eten
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 53 minuten geleden zei renaldo61: Rust jij niet teveel? Want 's nachts slaap je blijkbaar niet goed? ik heb vanacht goed geslapen ik ben alleen soms vroeg wakker en dan kom ik op het forum
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei stroumfke: ja ik heb nog wa kunnen slapen da zal ik eens proberen als ik craving heb iets eten Probeer het zeker. Soms slaagt het lichaam deze twee impulsen (drinken-eten) door elkaar. Hoop dat het ondertussen wat beter gaat met jou en dat je een rustige namiddag tegemoet ziet. Ik weet dat je in Tienen zit, maar als je het echt moeilijk hebt zou je dan niet aan je psychiater kunnen vragen om contact op te nemen met epsi Leuven om te zien of daar plaats is? Dat is de crisisafdeling van Gasthuisberg. Aparte kamer, maximaal 6 personen (?daarvan ben ik niet zeker) op de eenheid en maximum verblijf voor zes dagen.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Probeer het zeker. Soms slaagt het lichaam deze twee impulsen (drinken-eten) door elkaar. Hoop dat het ondertussen wat beter gaat met jou en dat je een rustige namiddag tegemoet ziet. Ik weet dat je in Tienen zit, maar als je het echt moeilijk hebt zou je dan niet aan je psychiater kunnen vragen om contact op te nemen met epsi Leuven om te zien of daar plaats is? Dat is de crisisafdeling van Gasthuisberg. Aparte kamer, maximaal 6 personen (?daarvan ben ik niet zeker) op de eenheid en maximum verblijf voor zes dagen. ik voel mij ni goed gelukkig zijn mijn namiddagen en avonden rustig ik moet donderdag naar mijn psychiater zal het haar vragen van epsi en de cic
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden