stroumfke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 1 minuut geleden zei karin123: Ik denk dat @stroumfkehaar medicijnen heeft ingenomen, toch? ja
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden en ook gedronken vandaag? Dat kan gevaarlijk zijn he.
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 10 uur geleden zei karin123: Ik denk dat @stroumfkehaar medicijnen heeft ingenomen, toch? ja ik had mijn medicatie ingenomen
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik heb het erg moeilijk ik heb eergisteren en gisteren gedronken ik ben naar de huisdr geweest in verband met mijn benen ik heb een ontsteking aan beide bovenbenen als gevolg van het drinken vandaar mijn klachten ik heb een ontstekingsremmende zalf gekregen en kine mijn psychiater heeft gelijk als iets goed gaat saboteer ik dat door destructief gedrag en toen ik nuchter was ging het goed met mij en kon ik dat niet aan en ben dan hervallen ik moet echt stoppen met drinken en vooral nuchter blijven
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @stroumfke goede dag om in te schrijven op het dagpact? Pakken we deze dag weer samen aan.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: @stroumfke goede dag om in te schrijven op het dagpact? Pakken we deze dag weer samen aan. ok
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kom maar gauw naar de dagdraad dan, dan heb je het niet in je eentje moeilijk.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Kom maar gauw naar de dagdraad dan, dan heb je het niet in je eentje moeilijk. ok
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden