Mormel Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Bij het lezen van de vorige reacties: je hebt ze weer goed rond je duim Flavke. En ik meen het als ik zeg dat ik een slaapplaats voor jou heb.
Smaragdie Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) @Mormel Walgelijk van je .Daar laat ik het bij. Zij gaat haar huisdier niet alleen laten/willen alleen laten. Dus jouw smerige voorstel stelt geen kloten voor als je ze al hebt of had. Daarom haat ik bepaalde bezopen dronken hetero mannen. Niks aan sorry. Door zo een zogenaamde hetero zoals jij ben ik ooit verkracht als tiener. Daarom walg ik van jouw beschrijving. 20 uur geleden bewerkt door Smaragdie
Mormel Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) 15 minuten geleden zei Smaragdie: @Mormel Walgelijk van je .Daar laat ik het bij. Zij gaat haar huisdier niet alleen laten/willen alleen laten. Dus jouw smerige voorstel stelt geen kloten voor als je ze al hebt of had. Daarom haat ik bepaalde bezopen dronken hetero mannen. Niks aan sorry. Door zo een zogenaamde hetero zoals jij ben ik ooit verkracht als tiener. Daarom walg ik van jouw beschrijving. Bedankt, want dat is net wat ik wou teweegbrengen. Ik schrijf lieve Smaragdie, en als dit zoveel teweeg brengt bij jou, dan schrijf ik goed. (Walg maar van mij, uiteindelijk zul je beseffen wat ik bedoel) 20 uur geleden bewerkt door Mormel
Smaragdie Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Geen dank! Ga nou maar aankomende dingen regelen voor jouw moeder. @flavieke Sorry voor dit, heb zijn zaad al opgevangen. Stonk naar knoflook heel vies. Succes! Moeps en Mormel reageerden hierop 2
Moeps Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) Ik heb het heel kinderachtig gerapporteerd, gewoon omdat ik het vervelend om te lezen en vooral onnozel vind en om in de bewoordingen van de moderators te blijven : zeker niet helpend. 19 uur geleden bewerkt door Moeps lady jane en Mormel reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden hier nog een @Moeps dit kan echt niet garfield076 reageerde hierop 1
herman0167 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) zonde van mijn tijd om mij over zo iemand te gaan opwinden, dus maar weer weg gehaald die tekst, mormel zuipt zich wel dood is ook prima 19 uur geleden bewerkt door herman0167 Mormel reageerde hierop 1
herman0167 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) . 19 uur geleden bewerkt door herman0167
Mormel Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 20 minuten geleden zei herman0167: zonde van mijn tijd om mij over zo iemand te gaan opwinden, dus maar weer weg gehaald die tekst, mormel zuipt zich wel dood is ook prima Prachtig. Krijg ik geen cadeaubon voor elke persoon die zich afmeldt door mij?
karin123 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden @flavieke bedankt voor je antwoord.
herman0167 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden een percentage van de mensen die willen stoppen met drinken zullen dat doel niet halen en er aan onderdoor gaan, ik denk dat mormel ook tot die categorie behoort
karin123 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden @Mormel wie en wat jij allemaal wil penetreren interesseert mij niet.🙃 @flavieke kan alleen bij iemand in huis die niet drinkt, is dus geen optie.
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Dat was nou echt volkomen onnodig. Als je iemand wil ontmoedigen die hier in alle eerlijkheid met haar problemen komt, dan is dit inderdaad het meest effektief. Gvd als het zo simpel was om te stoppen was er geen forum nodig. Als het simpel was was je zelf ook gestopt, Mormel, maar probeer je het überhaupt nog? @flavieke 💪🏻
Mormel Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Wel @flavieke: geen grote mond meer over te stoppen of niet. Die vorige leden hadden allemaal het gevoel dat ze jou moesten beschermen. Heb jij ook dat gevoel?
knakker Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Verkracht op het forum, dat kan dus ook al. Stuitend en smakeloos, @Mormel, ik zou me rot schamen. Als dit is wat drank met je doet voldoende reden om nooit meer een druppel te drinken. Bob en bumperjim reageerden hierop 2
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) en ik die dacht da je oprecht bezorgd bent 7 uur geleden bewerkt door flavieke
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 14 uur geleden zei bumperjim: OK dat klinkt als borderline idd, ik begrijp wat je bedoelt. ja ik heb al sinds begin borderline en ben nu 52
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 13 uur geleden zei lady jane: wel fijn dat je nu die stellige zin eens toelicht @flavieke ik zou het fijn vinden als je dat bij je andere berichten ook meer doet voor jou is het kennelijk duidelijk, maar wij kennen jou niet echt. ok
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 13 uur geleden zei Mormel: Neen, de bodem heb je pas bereikt wanneer je compleet in de schulden zit en het zaad uit je bek laat vloeien voor dat ene shot. Zover ben je nog niet, maar je bukt je diep voorover en laat mij diep in jou komen gewoon om aan het karton wijn te geraken dat ik in mijn handen heb. Zeg me dat ik lieg. Overtuig mij ervan dat ik lieg, want elke klote verslaafde doet er bijna alles aan om zijn verslaving te bevredigen. Komaan, een rustig leven? Je denkt dat Sanity zijn beschrijvingen je helpt? Hoe diep begraaf jij je mond in het kussen terwijl ik tegen je heup stoot en opnieuw en opnieuw? Je hebt ergens hoop als we die vrouw tegenkomen die de weg vraagt, maar je kan niets uitbrengen en hoort hoe ik zeg dat je iets te veel gedronken hebt en de locatie ginds is. Een moment dat je beseft dat jij er alleen voor staat. En het volgend moment druk ik je hoofd weer naar beneden en voel je mijn penis penetreren terwijl het vorige zaad naar buiten gulpt. En al wil je het niet, je geniet ervan en ervaart een moment zonder verlangen. Voor het eerst in lange tijd voel jij je vrij en is er geen hunkering, Jij zegt wel te willen stoppen met drinken maar je weet ook dat het enige dat jou kan helpen dwang is en geen therapie. Iets dieper buk jij je rug zodat ik op jou kan neervlijen en je nek kan kussen. Jij wilt geen lange opname en hebt heilig vertrouwen in je begeleiders? Stuur mij een pb. Ik neem je een week op in mijn huis als ontwenningskuur. amai da jij dit op het forum durft te zetten
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 14 uur geleden zei Mormel: Bij het lezen van de vorige reacties: je hebt ze weer goed rond je duim Flavke. En ik meen het als ik zeg dat ik een slaapplaats voor jou heb. Nee Mormel, dat heeft niets te maken met 'rond de duim hebben'. Die reacties zijn naar jou gericht, getver.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei flavieke: en ik die dacht da je oprecht bezorgd bent En dat ben ik. Is wat ik schreef zoveel verschillend met wat alcohol met je doet? En toch ga je er telkens weer naartoe. Je zult allicht niet geloven, maar ik wens je echt het beste.
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 uur geleden zei Mormel: Prachtig. Krijg ik geen cadeaubon voor elke persoon die zich afmeldt door mij? ik ga mij voor jou niet afmelden hoor
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 56 minuten geleden zei Mormel: En dat ben ik. Is wat ik schreef zoveel verschillend met wat alcohol met je doet? En toch ga je er telkens weer naartoe. Je zult allicht niet geloven, maar ik wens je echt het beste. ik gellof daar niks van
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden bedankt voor diegenen die gereageerd hebben
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden