MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Tja @Etty dat is een lastige vraag..en ja, ik denk dat ik het wel erg vind om weer een " maatje" los te laten. Terwijl dat maatje vrijwel zeker een doodvonnis is. Maar als dat loslaten net zo makkelijk gaat als het stoppen met drinken dan gaat het me heel erg meevallen. Ik kan het pas zeker weten als ik daadwerkelijk mijn laatste sigaretje heb gerookt. Maar dat was jouw vraag niet. En daarop is het antwoord Ja, ik vind het lastig om nare gevoelens te hebben. Niet alleen wat verslaving betreft maar sowieso. 10 uur geleden bewerkt door MaryArt Etty reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Wilde je alleen met alcohol stoppen of ook het verslavingspatroon doorbreken? Bij dat laatste lijkt het me niet handig de ene verslaving met de andere te vervangen. Er zitten meerdere facetten aan, een gevulde koek doet natuurlijk niet hetzelfde als een biertje, je vervangt niet 1 op 1 de ene verslaving door de andere. Het is de suiker denk ik. Nee, ik moet hier natuurlijk snel mee stoppen met dat junk gedrag, een gevulde koek uit de automaat hier kost 1,20 dat is 1 reden en verder vreet ik al suiker genoeg zonder die dingen. Dus vanmiddag ga ik even doorbijten zonder zoet vieruurtje. Etty en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden En daarna moet ik mijn koffie en ook mijn suikerverslaving nog aanpakken. Tjongejonge er blijft weinig over...
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 3 minuten geleden zei MaryArt: En daarna moet ik mijn koffie en ook mijn suikerverslaving nog aanpakken. Tjongejonge er blijft weinig over... Daar ben je zeker niet de enige in. Bij mij gaat koffie en suiker al veel beter. Cola koop ik al niet meer. Ook koffie heb ik niet meer gekocht. Maar af en toe een ijsje gaan eten? Daar moet ik nog aan werken. Welke andere verslavingen heb ik nog allemaal niet? MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat is dan de ideale dag om een droge februari te starten en wie gaat het topic aanmaken?
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 31 januari, logischerwijs Wie dat gaat doen dat weet ik nu nog niet. Misschien iemand die al staat te trappelen 😁 2 uur geleden bewerkt door bumperjim renaldo61 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden