Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
4 uur geleden zei Marij:

Ik heb trouwens heel veel zin in de sauna vanavond na het eten, meer liefhebbers?

Ik had hetzelfde idee, maar werd wat rossig van het eten, dus even dutje gedaan. Ben je er nog? Dan kom ik er nu aan!

Geplaatst

Ja hoor, we blijven nog een nachtje hier. Ik ga ook nog even bij het open vuurtje zitten. Even samen met @Freekiein de vlammetjes staren en wat mijmeren. Dan zal de slaap ook wel komen, dus alvast welterusten..

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal!

Lekker geslapen hoop ik! Ik heb de honden al gevoerd en nu ga ik het ontbijt klaarzetten. Helaas kan ik geen leuk fotootje plaatsen. Al zoveel geprobeerd maar dat wil niet lukken.

Geplaatst
58 minuten geleden zei Spirit:

Goedemorgen. Ik schuif even aan bij het ontbijt. Ziet er lekker uit allemaal. Kunnen we meteen even bespreken wat we vandaag gaan doen.

Ik denk dat Slot Neuschwanstein op het programma staat vandaag. We horen het zo wel van onze reisleidster.

Geplaatst

Kan niet wachten. Waar blijft onze reisleidster? De verveling begint wat toe te slaan en de honden worden ook balorig. Ik ben kluiven vergeten voor de honden. Kan iemand dat nog even halen? Dan hebben ze even wat te kauwen. Ben al met balletjes werpen bezig geweest, maar word hier zelf ook even moe van. Pffff, wat een energie hebben ze.

Geplaatst

Goedemorgen! Sorry sorry sorry, ik was zo moe van de dag van gisteren dat ik nu pas in staat ben om uit bed te komen en de restjes van dit heerlijke ontbijt te nemen, dank je MaryArt!

Spirit, hartstikke fijn dat jij in de loze tijd dat je op me wachtte vast hebt uitgezocht hoe we het beste bij het Slot kunnen komen! Dit is teamwork.
Nu eerst koffie. Wie gaat er mee naar het slot? 
Freekie? Of blijf je liever in de sauna hangen?

Geplaatst

Jazeker, ik wil wel mee naar dat slot. Wie nog meer? Moet dit wel ongeveer weten want ik ben zo vrij geweest om een heerlijk arrangement te boeken in een sjiek restaurant. Ik heb alleen geen sjieke kleding bij me. Iemand zin om even te shoppen?

Geplaatst
10 uur geleden zei Freekie:

Jaa ik ook!! Ik ben groot fan van haardvuren, de heerlijke warmte en lekker naar de vlammetjes kijken! 

Sauna ben ik ook zeker voor!! Kan ik mooi mijn Rookworst buik laten zakken :lol:

Nou Freekie zou die rookworstbuik niet laten zakken, God weet passen dadelijk jouw schoenen niet meer.

Goeie morgen reisgenoten.

Ik moet even vloeken hoor wacht ff. $%^&*$%^.  Ben ik m'n oordoppen vergeten dus teveel prikkels gisterenavond bij de trekzak van Spriet. Niet geslapen. Dit is nog erger dan een kater.

Geplaatst

Ah Bolletje, misschien helpen lekkere warme oorwarmers wat? 

Ontbijt was heerlijk en kijk al uit naar het sjieke restaurant. En dan moet de kerst nog beginnen 😀

Hop, sik!! Op naar het slot!

Geplaatst
4 uur geleden zei bolletje:

Nou Freekie zou die rookworstbuik niet laten zakken, God weet passen dadelijk jouw schoenen niet meer.

Goeie morgen reisgenoten.

Ik moet even vloeken hoor wacht ff. $%^&*$%^.  Ben ik m'n oordoppen vergeten dus teveel prikkels gisterenavond bij de trekzak van Spriet. Niet geslapen. Dit is nog erger dan een kater.

Ach, arme Bollewops. Had het maar even gezegd. Het klopt hoor, die accordeon is een beetje schel en vals. Die moet gestemd worden. Gaat het inmiddels al wat beter met je?

Geplaatst

Het restaurant heb ik gereserveerd vanaf 17.00. Te beginnen met een koud buffet. Ik ga nog even winkelen. Heb ik lekker even de tijd voor. Tot vanavond. Ik wil graag om 16.30 verzamelen.

Geplaatst

Alaska (via Tirol) here we come

Renaldo61
MaryArt
Bob
Marij (met gitaar en beginners-lesboek)
Jane
Moeps 

Fonny🎄
Spirit (met accordeon)
LoukePetouke (met zangstem?)
Prana 

Bol.
Freekie (blërt vals maar nuchter mee, dit maal 100% bewust)
Emmy

JamesM

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...