Freekie Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik kijk trouwens de serie Absentia op Netflix en suuuuper goede thriller dat dat zit wel snor
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik wist dit niet dat ik zo lang kon slapen. Als dit het effect is van cafeïne vrij drinken. Amai, dan had ik veel eerder naar mijn psychiater daarin moeten luisteren.
knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Een week onderweg in de algemene matigheid en dat bevalt zeer goed. Die hele leefstijl van mij moet op de schop, want als stoppen met drinken en roken weer leidt tot tijgernotisme schiet het niet op. In elk geval leidt het dan tot eenzelfde naar binnen gerichte ontevredenheid. Teveel grenzen stellen leidt echter bij mij op den duur weer tot obstinaat gedrag, dan kom ik als een puber in opstand tegen mijn eigen regels. Maar goed. Het boeiende leven van de mateloze. Hadocque reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Oh nee wat naar @Yvonne, heel veel sterkte!!!
knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Van een serveerster heb ik eigenlijk nooit meer verwacht dan dat zij mijn eten zonder morsen en een beetje op tijd op mijn tafel neerzet. Ik word in restaurants net zoals in kledingwinkels het liefst zoveel mogelijk met rust gelaten. Ik word altijd nerveus van mensen die alsmaar komen informeren of alles naar wens is.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei knakker: tijgernotisme Wat is dat ?
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Wat is dat ? De ziekelijke neiging tot het consumeren van grote hoeveelheden tijgernootjes Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lieve @Yvonnebeterschap voor Kees en sterkte voor jou!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden