renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Nog steeds snipverkouden en heel erg aan het hoesten. Gaat vast wel over voor ik een jongetje wordt. Buiten is het kkkkoud, de strooiwagen kwam een uurtje geleden alweer langs. Vandaag een heel rustig dagje hoop ik na allerlei onverwachte drukte de afgelopen dagen. En eerst een bakje...
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 21 minuten geleden zei Yvonne: Nog steeds snipverkouden en heel erg aan het hoesten. Troost U @Yvonne ik ben pas aan dag 49 van mijn 366 dagen durende jaarlijkse verkoudheid.
Zbb Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik mag vanavond me 6 maanden clean hangertje van de NA ophalen,eigenlijk gisteren om precies te zijn. maar gisteren kon ik het even niet opbrengen om te gaan. een half jaar geleden stond me een lange en onbekende weg te wachten,weer een opname en ditmaal bij een christelijke instelling. de beste keuze tot nu toe ik kijk met veel bewondering en liefde terug naar deze plek want wat een ontzettende lieve mensen werken daar. sommige behandelaren zie ik nog weleens en een enkele in hun vrije tijd,mag eigenlijk niet maar zegt veel over de passie die deze mensen hebben voor hun werk. ik kon een half jaar geleden op geen betere plek wakker worden dan op ‘de hoop’ Spirit, Mariposa, Emmy en 5 anderen reageerden hierop 8
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Zbb Heb je geen soort van nazorg? In hun vrije tijd denk ik dat ik alleen mijn verpleegster van mijn laatste opname heb gesproken. Wat ging er gisteren dan fout? Proficiat met je 6 maanden.
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Moguhhh, Goed om te lezen @Zbb daar wordt ik blij van als ik dat lees. Ben je dan ook van een soort van gaan 'geloven', of staat dat los van de opname? Ik lees wel eens dat ze dan denken dat het de hogere macht is die jou redding is.. Ik geloof wel in een hogere macht maar ik weet niet of die mij nou heeft geholpen, ik twijfel of het spreekwoordelijke 'engeltje' op mijn schouder zit.. Ik denk dat ik het namelijk zelf heb gedaan, het was mijn keuze, mijn gevecht, mijn eigen struggles.. Maar aan de andere kant ik heb wel 1 van mijn laatste keren dat ik dronk, 2 jaar geleden moeten blazen snachts in de auto, ik had gelukkig expres niet heel veel gedronken, maar ik mocht doorrijden, lag het aan weinig drinken? lag het aan de Kauwgum? Lag het aan de hogere macht? Ik wist wel dat ik tering veel mazzel had gehad... Ik laat vlak voor kerst een tattoo zetten, met een 'hand die een andere hand uit een donker labyrinth' trekt (de hulp die ik heb gekregen van vooral mijn zus), ik heb er nog over nagedacht om een soort van 'hand of god' met hemels licht erin te verwerken, maar ik heb er uiteindelijk vanaf gezien.. Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Freekie karin123 en Mariposa reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 58 minuten geleden zei Zbb: mag eigenlijk niet maar zegt veel over de passie die deze mensen hebben voor hun werk. wat heb je aan regels, als je daar niet flexibel mee om kunt gaan? Vertrouw er maar op dat ze in jou zagen hoe een waardevol persoon jij bent. En dan heb je een win-win situatie als hulpverlener he. Klasse @Zbb en goeiemooiemorgen frummers
Spirit Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je blijft gaan @Zbb.Doet me deugd . Je verdiend het ook. Dat wordt een mooie tatoo @Freekie. Was jij het, die vlakbij de biesbosch woonde, of ben ik in de war met iemand anders. Nou, het griezelfestijn hebben we overleefd. Griezelige donkere bospaadjes, spookhuizen, waar je mensen helemaal overstuur uit zag komen. Toen moesten wij er nog. Nou, ik ben een diehard wat dat betreft. Had er weinig van hoor. Ach, het was leuk zo met z'n viertjes. Je hebt uiteindelijk maar 1 zoon. Met m'n schoondochter is het ook wel lachen. Verkleumd van de kou kwamen we thuis. Eerst een uur moeten ontdooien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden