renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 23 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen vroege vogel!☕️☕️ Vandaag niet op het dagpact ?
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞👍
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zat nog even aan mn koffietje Renaldo☕️
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen Renaldo en Fonny en iedereen die volgt! Hop uit bed, douchen en koffie!!! Hopelijk meldt Yvonne zich snel☕️☕️ Dagpact: renaldo61 Fonny🌞👍 Maja
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen Renaldo, Fonny, Maja en alle andere frummers.... .... en het regent alweer... Geeft niet, we zitten binnen droog.. Bakje dan eerst maar even. Maja reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞👍 Maja Yvonne
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞👍 Maja Yvonne MaryArt
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Deze ochtend zeer vroeg reeds naar de markt geweest. Helaas het was nog te vroeg de kraampjes moesten nog opgesteld worden. Ook wordt een groot deel van de markt ingenomen voor de Wintermagie
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞👍 Maja Yvonne MaryArt Mormel @renaldo61: bedoel je met de Wintermagie de kerstmarkt?
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/11/13/wintermagie-tienen-grote-markt-week-vroeger/ Kerstmarkt en schaatspiste
Mormel Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 1 minuut geleden zei renaldo61: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/11/13/wintermagie-tienen-grote-markt-week-vroeger/ Kerstmarkt en schaatspiste Leuk, ik vind Kerst altijd een fijne periode met die lichtjes in het donker en het geeft ook altijd een vooruitzicht op het einde van de donkere periode. Doe wel nooit kerstmarkten om overduidelijke reden.
lady jane Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden