Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Geplaatst (bewerkt)

Dagpact:
renaldo61
Mormel

Voor de werkende in België de laatste rustdag van het verlengd weekend. Ze geven een zachte herfstdag dus hoop dat iedereen een fijne dag heeft. 

bewerkt door Mormel
Geplaatst

Op het nieuws hadden ze het erover dat vrouwen angst hebben om gaan samen te wonen. Ze geven de voorkeur aan hun vrijheid. Ze hebben vooral angst voor huishoudelijke taken. Hoezo? Huishoudelijke taken zijn toch voor de man? Tenzij het natuurlijk twee vrouwen zijn die een relatie willen aangaan, dan is er natuurlijk een probleem. 

Geplaatst
2 uur geleden zei renaldo61:

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Mormel

Fonny🌞

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Goed geslapen, dus kom maar op met die 11e van de 11e.... 
Hier in het dorp lopen de kinderen wel voor st Maarten, maar in deze straat blijft het over het algemeen heel stil. 
Maar ja, voor het geval er dit jaar tóch veel pupjes ons huis zouden weten te vinden.... 
Afijn, snoep en mandarijnen zat op voorraad dus :) 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Lekker weertje vandaag.
straks komt een vriendin
Dan gaan we een eind wandelen met hondje en lunchen ergens.
Wel zin in

Sint Maarten speelt hier totaal niet (geloof ik)
Mijn kinderen hebben er in elk geval nooit aan mee gedaan

Geplaatst

Het dorp waar wij wonen komen ze wel langs de deur, maar bij ons ook nauwelijks. Blijf ik weer zitten met alle snoepgoed, zelf eten we die meuk niet.

Gelukkig blijft het droog dit jaar en is het niet zo koud.

Geplaatst (bewerkt)

Op 11 november viert Nederland 2 bijzondere tradities. In het noorden en midden van Nederland vieren kinderen Sint-Maarten, met lampionnen en liedjes. In het zuiden en oosten van het land begint op 11 november het carnavalsseizoen, een kleurrijk feest vol muziek en gezelligheid. Dus om verwarring te voorkomen heeft deze dag een dubbele betekenis in ons land. 

bewerkt door Spirit
Geplaatst

Vandaag mezelf de tijd aan het gunnen, om eens flink uit te zieken. Straks een minisauna maken. Damco, kokend water en theedoek. Voor de rest doe ik het rustig aan vandaag en heb ik alle tijd om naar mijn lichaam te luisteren, want dat heb ik de laatste dagen niet gedaan. Het hoesten is al minder aan het worden. Vooral de nachtelijke hoestaanvallen waren keivervelend. Al met al aan de beterende hand en met mijn voet, been, gaat het ook steeds beter. Tot zover mijn update.

Geplaatst

Maak me wat zorgen om mijn zus. Iets in mij, zegt dat het niet goed met haar gaat. Krijg haar telefonisch niet te pakken en op mijn appbericht reageert ze ook niet. Zo'n raar voorgevoel. Kennen jullie dat? Daarbij komt ook natuurlijk haar drankprobleem weer om de hoek kijken. Ze zou toch niet...Gisteren waren we bij de supermarkt. Achter ons zag ik wat rollend materiaal onze kant uitkomen. Het waren 8 halve liters bier. Voor het gezicht had ze er een potje witte bonen in tomatensaus bijgenomen. Ja, we kennen het he? Ze had een rugzakje bij zich. Toen wij de auto aan het inladen waren met onze weekboodschappen, zagen we ze lopend, met haar fiets als ondersteuning, op de hoek, het blikje bier openmaken. Zo'n triest gezicht, maar ook meteen weer zo'n flashback. Even ging er een luikje open. Zo was ik ook.

Geplaatst

Heb mijn zus gelukkig toch te pakken gekregen. Gelukkig was er niets met haar aan de hand en had ze gewoon een optreden met haar koor daar. Ja, mijn zus speelt ook accordeon. Tegenwoordig zijn we meer rivalen. Accordeon spelen deden we nooit meer samen. Terwijl we het allebei kunnen. Daar moet maar eens verandering in komen. We moeten maar weer eens de tijd voor elkaar nemen. We worden allebei een dagje ouder. Een beetje zuinig zijn op elkaar.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...