renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 Mormel Voor de werkende in België de laatste rustdag van het verlengd weekend. Ze geven een zachte herfstdag dus hoop dat iedereen een fijne dag heeft. 9 uur geleden bewerkt door Mormel Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Op het nieuws hadden ze het erover dat vrouwen angst hebben om gaan samen te wonen. Ze geven de voorkeur aan hun vrijheid. Ze hebben vooral angst voor huishoudelijke taken. Hoezo? Huishoudelijke taken zijn toch voor de man? Tenzij het natuurlijk twee vrouwen zijn die een relatie willen aangaan, dan is er natuurlijk een probleem. Prana en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen allemaal!!🌞 Mormel reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞
Prana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 Prana Goedemorgen. Olijven plukken vandaag, dus geen tijd om mezelf zielig en saai te vinden 😊 Fijne dag allemaal! Spirit reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 Prana MaryArt
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers, Goed geslapen, dus kom maar op met die 11e van de 11e.... Hier in het dorp lopen de kinderen wel voor st Maarten, maar in deze straat blijft het over het algemeen heel stil. Maar ja, voor het geval er dit jaar tóch veel pupjes ons huis zouden weten te vinden.... Afijn, snoep en mandarijnen zat op voorraad dus Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 Prana MaryArt Yvonne
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Sint Maarten is hier voor de kinderen vooral in West Vlaanderen. Maar Sinterklaas komt volgende zaterdag al in Antwerpen aan.
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, Lekker weertje vandaag. straks komt een vriendin Dan gaan we een eind wandelen met hondje en lunchen ergens. Wel zin in Sint Maarten speelt hier totaal niet (geloof ik) Mijn kinderen hebben er in elk geval nooit aan mee gedaan
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het dorp waar wij wonen komen ze wel langs de deur, maar bij ons ook nauwelijks. Blijf ik weer zitten met alle snoepgoed, zelf eten we die meuk niet. Gelukkig blijft het droog dit jaar en is het niet zo koud.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 Prana MaryArt Yvonne Mariposa
Spirit Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden (bewerkt) Op 11 november viert Nederland 2 bijzondere tradities. In het noorden en midden van Nederland vieren kinderen Sint-Maarten, met lampionnen en liedjes. In het zuiden en oosten van het land begint op 11 november het carnavalsseizoen, een kleurrijk feest vol muziek en gezelligheid. Dus om verwarring te voorkomen heeft deze dag een dubbele betekenis in ons land. 50 minuten geleden bewerkt door Spirit
Spirit Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Vandaag mezelf de tijd aan het gunnen, om eens flink uit te zieken. Straks een minisauna maken. Damco, kokend water en theedoek. Voor de rest doe ik het rustig aan vandaag en heb ik alle tijd om naar mijn lichaam te luisteren, want dat heb ik de laatste dagen niet gedaan. Het hoesten is al minder aan het worden. Vooral de nachtelijke hoestaanvallen waren keivervelend. Al met al aan de beterende hand en met mijn voet, been, gaat het ook steeds beter. Tot zover mijn update.
lady jane Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Oorspronkelijk uit China bekend als dag van het individuele leven, nu natuurlijk wereldwijde "traditie" ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden