Lonster1 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hier ook een ouderwets koffiezetapparaat, met bonen die ik zelf maal in een elektrisch molentje. Als ik geen voorraadje meer heb, moet ik dus 's ochtends vroeg malen. Heb dan altijd het idee dat ik daarmee alle buren wek. Vanmorgen was dat om half zeven, ik zit nog in de zomertijd-zone. Spirit reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Oh nee, dat is BBB-stijl kennelijk. Spirit, Etty, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 1 5
Etty Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hier filterkoffie met de hand gezet, in een thermoskan, blijft langer lekker dan op het warmhoudplaatje van een koffiezetapparaat. Een koffiezetapparaat pruttelt wel gezellig. We hadden ooit een espressoapparaat maar het malen van de bonen in dat ding maakte zo'n herrie dat de kinderen er wakker van werden en dat was niet de bedoeling in de vroege ochtend. Mijnn zus heeft een hand koffiemaler, was nog van onze opa. Dat geluid klinkt ook heel gezellig. Morgen stemmen. Ik las dat nog best veel mensen pas in het stemhokje een keuze maken. Hoe dan ook, ik hoop dat we met z'n allen er een beetje uitkomen.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Zonet een flinke paniekaanval gehad. Ik had een wandeling gemaakt met de hond, wat verder gelopen, omdat ik het op wilde voeren. Na afloop met de voetjes omhoog en ik voelde in m'n dijbeen iets bewegen. Een enorme bobbel met waarschijnlijk vocht, schoot de andere kant ineens uit met als gevolg een ondraaglijke pijn. Ik ga me maar wat ontspannen. Met mijn ziektevrees schiet ik daardoor dubbel in paniek. 3 uur geleden bewerkt door Spirit
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gaat effe lekker niks doen dan! Altijd vervelend als je ineens een bobbel hebt.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Spiritbeentjes omhoog en morgen even naar de huisarts? lady jane reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Ik moet zeggen dat deze gekke angst even mijn hele leven berziekt. Heb dit altijd al in sterke mate gehad, maarja, je dronk dat lekker weg en de dagen erna had je wel iets anders om handen. Dan was je gewoon ziek met veel aspirine. Nu heb ik soms dagen de tijd om over al die ziektes na te denken, die ik wel niet zou mankeren. Gelukkig hebben we morgen een optreden. De repetitieavond ging gisteren ook niet door, omdat mijn vriend moest werken. Wij gaan eten!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden