Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 10 uur geleden zei bumperjim: Discussie met iemand die 4 halve liters op heeft (maar niet aan het zuipen is, natuurlijk): ofwel hij gaat je versieren ofwel je krijgt ruzie 😁 Sanity jongen ik snap het allemaal wel maar kan het er moeilijk mee eens zijn. Als je nou zou kappen met die alcohol dan zou je zoveel beter gaan. De rouwverwerking ook... Helpt natuurlijk niet als de tegenpartij ook stevig gezopen heeft, denk dat we allemaal wel genoeg tijd in de kroeg hebben versleten om dat te herkennen. @Sanity: excuses voor gisteren, slechte dronk. Hoop dat je vanavond wel iets goed hebt gegeten. Sanity reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Toen mijn vader overleed ruim 10 jaar geleden wist ik ook niet wat ik moest voelen. Heb nog bijzonder geestig gespeecht. Na de begrafenis wist ik nog steeds niet hoe ik me moest voelen. Ook nu niet. Voelt wel als een gemiste kans. Hoop niet dat mn dochters zich ooit zo voelen.
Lieke7777 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 23 uur geleden zei Sanity: Ik zal maar niet teveel vertellen over jeugdzorg en kinderbescherming @Lieke7777 Er zijn hier mensen die echt in integriteit van die baggerinstellingen geloven. Ik ben band met kind al meer dan 10 jaar kwijt. En het hoeft voor mij ook niet meer. Heb rust en vrede nu en dat wil ik graag zo houden. Kind gelooft in leugens van haar moeder en ik ga niet ten koste van mijzelf proberen het tegendeel te bewijzen. Soms is houden van gewoon loslaten. And I don't give a shit anymore! Waarom noem jij mijn naam in welk opzicht bedoel je het ? Ken ik jou ? Of ben je die gene die in een caravan woonde of iig op een park ben de nick naam van toen vergeten mits je het bent !! Iets met San ? of zo ? %s om %s bewerkt door Lieke7777
Sanity Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Op 7-12-2025 om 17:41 zei Mormel: @Sanity: excuses voor gisteren, slechte dronk. Hoop dat je vanavond wel iets goed hebt gegeten. No worries (ook niet over dat eten), * happens. Mormel reageerde hierop 1
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Even een puur praktische tip nog, jij als kind van je ouder, kan de erfenis gewoon heel makkelijk weigeren maar zo simpel is dat niet als je zelf toevallig minderjarige kinderen hebt. Als je ouder wel geld achterlaat is dat niet zo erg, maar stel je ouder sterft met schulden dan zoeken ze jou kind als eerst volgende erfgenaam op als jij weigert. En dan zit het in ieder geval in het Nederlandse erfrecht systeem zo, dat je de rechter erbij moet betrekken om je eigen kind ook de erfenis te kunnen laten weigeren. Tsja is een hele suffe regel, om te voorkomen dat kinderen benadeeld worden, maar ze hebben toen met die regel opstellen alleen aan geld gedacht en niet aan mogelijke schulden. Bij het overlijden van onze mum die beginnende dementerende was, kregen mijn broer en schoontje daarmee te maken. Gelukkig liet ons mam geen schulden achter, maar anders hadden ze dus met mijn neefje van 14 enorm veel rechtszaken moeten gaan doen. Van een Belgische klant weet ik, die notabenen zelf haar kinderen op de hoogte moest stellen van het overlijden van haar ex partner. Weet ik dat het haar dochter, per kind, ze had er toen 2 ongeveer 450 euro heeft gekost om ook haar kinderen te kunnen behoeden voor de enorme schulden die deze man achterliet. Hoe het helemaal werkt, zou ik mijn broer en schoonzus moeten vragen, maar wilde het toch even gezegd hebben.
Sanity Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Op 7-12-2025 om 19:06 zei bumperjim: Toen mijn vader overleed ruim 10 jaar geleden wist ik ook niet wat ik moest voelen. Heb nog bijzonder geestig gespeecht. Na de begrafenis wist ik nog steeds niet hoe ik me moest voelen. Ook nu niet. Voelt wel als een gemiste kans. Hoop niet dat mn dochters zich ooit zo voelen. Yep same here. Ik weet het nu na 4 dagen dat ik het hoorde ook nog steeds niet. Zoals @Spud terecht opmerkte is daar eigenlijk niets mis mee (want dan kan het ook niet negatief zijn). Enige is dat ik het pas hoorde toen ie al gecremeerd was. Ben dus niet bij de "asvaart" geweest. Grappig detail schoot mij wel te binnen. Toen ik nog iets contact met hem had, hij aangaf dat hij gecremeerd wilde worden en een snufje van zijn as voor slijterij De Witte op Texel uitgestrooid moest worden en de rest maar op zee (hij had overigens geen drankprobleem, dat komt van mijn moeders kant). Hoop maar dat mijn zus dat gedaan heeft. Denk het niet want die was alleen maar uit op erfenis en onderhield (ondanks dat ze als kind behoorlijk klappen heeft gehad) toch het contact. @SpudOnterfd (overigens met wederzijds goedvinden) was ik ook al. Herkenbaar wel hoe je beschrijft dat je op de dag v/d uitvaart jezelf klemgezopen hebt. Precies dat heb ik ook gedaan nadat ik het hoorde. Ach daarna het besef dat het toch "Der Lauf der Dinge" was. Gedane zaken nemen geen keer en wat onvermijdelijk is, is dat dan ook en bij de dood is het ook onomkeerbaar. Oh ja en voor degene die geschokt zijn (vrijwel iedereen hier) over klappen die ik uitgedeeld heb aan mijn ex. Bedenk je dan dat als iemand jou je kind ontneemt (en erger nog een kind haar al dan niet vader, oma, opa tante neefje etc.) door maar een meest walgelijke kindermisbruik aangifte te doen, je echt door roeien en ruiten gaat. Soms is geweld zoals @Mormel een beetje beschreef echt gerechtvaardigd. Sexe onderscheid is dan niet relevant. @Lieke7777 yep. It's me San (en nog wat) benoemde jou omdat je op zijn zachtst gezegd nu niet echt fijn behandeld bent door met name Jeugdzorg. Waarheidsvinding wordt daar niet aan gedaan, ze gaan vooral uit van (hun eigen) aannames en ach laat ik er verder maar over ophouden. Niet helpend etc....... Qua klappen uitdelen aan ex. mag je daar zeker wat van vinden en is voor discussie vatbaar...... En Ja ik ben zeker tegen geweld tegen vrouwen!!! Ik ben uiteindelijk met niks in een caravan geeindigd omdat ik maar bleef strijden met denk. ca. 40.000 advocaatkosten om 'mijn' kind te zien. Ex had gratis advcaat. Uiteindelijk met niks geëindigd op een camping. Geeft niks. Bedrijf naar de gallemiezen, huis etc. kwijt. Had nooit die keuze moeten maken voor de strijd. Na strijd nog steeds geen contact. Nu weer hard bezig om klanten te zoeken waar ik zowaar er dee week eentje van binnen gehaald heb. Echt happy en is voor mij een stap omhoog omdat als ik moet werken, ik de toverdrank echt laat staan. Waarom tik ik dit hier: geen idee; who cares: I me myself and I Ben ik toch het maar weer even kwijt. Volgende week aan het werk bij nieuwe klant (YEAH ECHT HAPPY) en zo ga ik mij door genoeg inkomen weer uit de shit werken. Werkt voor mij dubbel. Blijf nuchter als ik moet werken. Vrede met alles 7 uur geleden bewerkt door Sanity
Smaragdie Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik ben tegen geweld/agressie ongeacht tegen wie en welke gender. De neiging hebben om wat (terug) te doen snap ik maar niet het uitvoeren. Fijn San nieuwe klant! Jij kan dat en ga ervoor man. Ik geloof net als de rest best wel in jou. Vrede in jezelf ondanks alles. Dat is knap! En sterker dan klappen uitdelen.
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Sanity: we zitten in dezelfde put. Ik maak hier binnenkort een einde aan door binnen te gaan, en ergens denk ik dat onze wegen nog zullen kruisen.
Smaragdie Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Ja in de gevangenis of op het kerkhof @Mormel? Nu constructiever gaan proberen te denken. Die tuin moet ook nog gedaan worden toch? Mooi plan voor morgen. Veel betere plannen. 7 uur geleden bewerkt door Smaragdie Toevoeging
Sanity Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 51 minuten geleden zei Mormel: @Sanity: we zitten in dezelfde put. Ik maak hier binnenkort een einde aan door binnen te gaan, en ergens denk ik dat onze wegen nog zullen kruisen. Jazeker en daarom herken ik mij ook in jou. Jij gaat hier echt geen einde aan maken. Geloof mij, ik heb al die shit ook meegemaakt. Van tot dat een arestatieteam politie mijn voordeur eruit ramde omdat ik zogenaamd mijn dochtertje aan het vermoorde zou zijn. Ik met handboeien op mijn rug mijn dochtertje gedag kussend voordat ik werd afgevoerd. Ja dat kunnen foute vrouwen ook doen en een man aandoen. Ach jammer dan ik ben een vent! Vervolg, geen vervolg en zoveelste schadevergoeding. Woog niet op tot de schadevergoeding. Is in jouw geval natuurlijk iets anders maar begrijp zeker je struggle tegen mensen die moeten oordelen over jouw uitkering en voortbestaan. Ik had dat met jeugdzorg en kinderbescherming hier net zo. Dacht echt ik ga een daad stellen. Kan ik ook echt met 5 jaar intensieve kickbokstraining met een persoonlijk trainer. Moet ook eerlijk zeggen dat ik dat een paar keer gruwlijk gebruikt heb. Bracht mij niks, natuurlijk wel de korte euforie van zo van ik heb iemand ff goed klappen gegeven. Maar aan het eind brengt het je niks. Maar geloof mij man. Ik begrijp je echt 100% dat je degene die over jouw bestaan en/of uitkering gaat oordelen ff een daad wilt wilt stellen. Ik snap je 100% en was ook zo. Ik heb het losgelaten. Juist door die intensieve kickboks trainingen. Duurde wel ff en begreep het pas toen ik een conflict kreeg hier met iemand die zeker 10 cm groter was en jonger was dan ik. Had er niks aan en direct nadat ik dat gedaan had excuses aangeboden en soort van spijt. Alleen wel besef van oke dit is wie ik ben en wat ik kan. Daarna eigenlijk rustig gebleven met gewoon de wetenschap dat als het moet.... @Mormel ik kom er op je eigen draadje op terug (moet je alleen wel mijn tandjes laten zitten, ik vind ze nu juist net zo leuk staan😃) 6 uur geleden bewerkt door Sanity
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Sanity Ik begrijp het wel dat je je ex verrot hebt geslagen. Sommige vrouwen kunnen zo in- en ingemeen zijn. Zeker als ze onterecht jeugdzorg de kinderbescherming erbij halen. Ik begrijp je volkomen (en ik mag het zeggen, ik ben een vrouwmens). Fijn dat je een nieuwe klant hebt binnengehaald, laat dat de spiraal omhoog zijn voor je. Zet m op! Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 51 minuten geleden zei Mariposa: @Sanity Ik begrijp het wel dat je je ex verrot hebt geslagen. Sommige vrouwen kunnen zo in- en ingemeen zijn. Zeker als ze onterecht jeugdzorg de kinderbescherming erbij halen. Ik begrijp je volkomen (en ik mag het zeggen, ik ben een vrouwmens). Fijn dat je een nieuwe klant hebt binnengehaald, laat dat de spiraal omhoog zijn voor je. Zet m op! @Mariposa dank je, maar ik had dat natuurlijk nooit zover moeten laten komen. Hoezeer ze dat al dan niet verdiend had in mijn ogen, had ik natuurlijk dat niet moeten doen. Maar ja dat is achteraf. Bedoel er idd mee te zeggen dat sommige vrouwen een man/vader echt heel ver kunnen drijven en als ik dan weer zo'n drama verhaal verhaal lees in de krant (van een gestoorde vader) ik mij dan afvraag jaja maar wat is hier dan aan vooraf gegaan. Begrijp mij goed elke man die zijn kinderen vermoord of meeneemt in zijn slachtofferrol is niet goed bij zijn hoofd! Ik heb ervoor gekozen om de zogenaamde konkinklijke weg te kiezen. Kans is groot dat mijn ex kind dusdanig vergiftigd heeft maar ik heb er dan tenmiste voor gekozen om kind met rust te laten. En uit de strijd te stappen. 5 uur geleden bewerkt door Sanity Mariposa reageerde hierop 1
Spud Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Sanity, geen idee of je er nog iets aan hebt? Maar ik attendeer je er toch nog maar even op omdat het mij nog een extra shock gaf en me weer even uit het veld sloeg. Of het nu in samenspraak gaat of niet, je ouder kan je niet volledig onterven volgens de staat. Je hebt dan recht op een legaat, als jij deze weigert dan gaan ze je kind opzoeken. Als er iets te erven valt maakt het niet veel uit, maar als het schulden gaan zijn zou niet fraai zijn voor je kind toch? Gefeliciteerd met je nieuwe klant! Zou jammer zijn als je door zoiets wederom vertraging zou oplopen in het opbouwen van je toekomst. Verder mag ik van mezelf toegeven, dat ik er niet meer zo een sterke mening over heb of mensen elkaar slaan of niet welk gender dan ook. Ik was niet bij de situatie dus kan en mag er geen mening over hebben. Ja, mijn ouders zijn gescheiden omdat mijn moeder door mijn vader mishandeld werd, maar feitelijk heb ik dat nooit gezien en mijn broers ook niet. De woorden van mijn moeder wil ik hierin dan ook wel geloven maar jeugdzorg, maatschappelijk werk en al die andere mensen eromheen die zich met de scheiding en onze omgangsregeling bemoeide niet. Die hebben behoorlijk veel fouten gemaakt. Als ik jou ervaring lees, doe je me aan mijn vader denken, die was ook vooral gefrustreerd om het feit dat zijn kinderen bij hem weggehaald en gehouden werden. In de tijd dat ik hem wel sprak was hij daardoor eigenlijk het meest beschadigd. In een vechtscheiding trek je dan toch aan het kortste end wat betreft om mogen gaan met je kinderen. Hoewel mijn vader dan als agressief ventje te boek stond, mag ik in alle eerlijkheid zeggen, dat ik hem op geen enkele agressie heb kunnen betrappen. Wat dat betreft ben ik een heter hoofd dan hem. Wel dat hij sociaal ten opzichten van vrouwen raar gedrag vertoonde, maar ja ik was zelf puber toen dus vond het al snel raar wat mijn ouders toen deden. En hij had altijd raar pestgedrag naar mijn moeder toe waar ik dan soms ook de dupe van was. Zoals sleutels in een slot afbreken zodat je je eigen huis niet in kan. Maar dus niet heel gemeen of agressief en ik mag eerlijk bekennen dat ik die streken ook wel heb, als mensen mij boos en gefrustreerd maken. Dankzij de ervaring met mijn ouders en het jeugdzorgcircus van vroeger, hecht ik er tegenwoordig meer voldoening aan om mijn ongenoegen te tonen door bovenstaande ludieke acties. Want als ik soms wel over ga tot agressie, gebeurt nog maar zelden, maar als het zover komt, kost het veel energie en ben ik nog niet van mijn frustratie af maar heb ik er een probleem bij en verder heb ik mijn eigen zwakheid dan getoond en dat voelt ook niet fijn. Eerder onveiliger. Dus nee, ik ben dan blijkbaar als enige niet zo geshockeerd dat je dat schreef. Maar eerder dankbaar voor je eerlijk en openheid. En verder, zoals ik eerder schreef, stuur je kind een kaartje met zijn of haar verjaardag, dat is volgens mij niet verboden en ook niet gevaarlijk. Houdt gewoon een lijntje open, voor mij maakte het het in ieder geval wel makkelijker om tegen alle adviezen in toch nieuwsgierig te blijven naar mijn pa. Dat het contact dan uiteindelijk toch verwaterde, tsja ik denk, wederzijdse beschadigingen en pas op latere leeftijd en dus een eigen bestaan te hebben opgebouwd, en dus ook een eigen mening ontwikkeld te hebben dat je die vader kind band nooit mee zo krijgt als waar je op hoopt. En toch, hoe bitter het eind dan gelopen is, ik ben toch wel blij dat ik ook een paar jaar wel nog leuke herinneringen aan mijn pa heb. Daardoor viel het te dragen dat hij plots dood was en ik niet bij de uitvaart mocht zijn en begreep ik het ook wel waarom ik buitengesloten werd. Voor mij is hij in ieder geval niet als een grote boeman me ontvallen, en hoop ik ergens dat hij ook niet verbitterd is dood gegaan. Maar dat weet ik dus niet. Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik zoek nog een vakmens.
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 43 minuten geleden zei Sanity: Ik heb ervoor gekozen om de zogenaamde konkinklijke weg te kiezen. Kans is groot dat mijn ex kind dusdanig vergiftigd heeft maar ik heb er dan tenmiste voor gekozen om kind met rust te laten. En uit de strijd te stappen. Lastig maar vooral dapper. Ik zie het om mij heen veel. Vechtscheidingen waarbij de kids de dupe worden. Te erg.
Sanity Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 12 minuten geleden zei Spud: @Sanity, geen idee of je er nog iets aan hebt? Maar ik attendeer je er toch nog maar even op omdat het mij nog een extra shock gaf en me weer even uit het veld sloeg. Of het nu in samenspraak gaat of niet, je ouder kan je niet volledig onterven volgens de staat. Je hebt dan recht op een legaat, als jij deze weigert dan gaan ze je kind opzoeken. Als er iets te erven valt maakt het niet veel uit, maar als het schulden gaan zijn zou niet fraai zijn voor je kind toch? Gefeliciteerd met je nieuwe klant! Zou jammer zijn als je door zoiets wederom vertraging zou oplopen in het opbouwen van je toekomst. Verder mag ik van mezelf toegeven, dat ik er niet meer zo een sterke mening over heb of mensen elkaar slaan of niet welk gender dan ook. Ik was niet bij de situatie dus kan en mag er geen mening over hebben. Ja, mijn ouders zijn gescheiden omdat mijn moeder door mijn vader mishandeld werd, maar feitelijk heb ik dat nooit gezien en mijn broers ook niet. De woorden van mijn moeder wil ik hierin dan ook wel geloven maar jeugdzorg, maatschappelijk werk en al die andere mensen eromheen die zich met de scheiding en onze omgangsregeling bemoeide niet. Die hebben behoorlijk veel fouten gemaakt. Als ik jou ervaring lees, doe je me aan mijn vader denken, die was ook vooral gefrustreerd om het feit dat zijn kinderen bij hem weggehaald en gehouden werden. In de tijd dat ik hem wel sprak was hij daardoor eigenlijk het meest beschadigd. In een vechtscheiding trek je dan toch aan het kortste end wat betreft om mogen gaan met je kinderen. Hoewel mijn vader dan als agressief ventje te boek stond, mag ik in alle eerlijkheid zeggen, dat ik hem op geen enkele agressie heb kunnen betrappen. Wat dat betreft ben ik een heter hoofd dan hem. Wel dat hij sociaal ten opzichten van vrouwen raar gedrag vertoonde, maar ja ik was zelf puber toen dus vond het al snel raar wat mijn ouders toen deden. En hij had altijd raar pestgedrag naar mijn moeder toe waar ik dan soms ook de dupe van was. Zoals sleutels in een slot afbreken zodat je je eigen huis niet in kan. Maar dus niet heel gemeen of agressief en ik mag eerlijk bekennen dat ik die streken ook wel heb, als mensen mij boos en gefrustreerd maken. Dankzij de ervaring met mijn ouders en het jeugdzorgcircus van vroeger, hecht ik er tegenwoordig meer voldoening aan om mijn ongenoegen te tonen door bovenstaande ludieke acties. Want als ik soms wel over ga tot agressie, gebeurt nog maar zelden, maar als het zover komt, kost het veel energie en ben ik nog niet van mijn frustratie af maar heb ik er een probleem bij en verder heb ik mijn eigen zwakheid dan getoond en dat voelt ook niet fijn. Eerder onveiliger. Dus nee, ik ben dan blijkbaar als enige niet zo geshockeerd dat je dat schreef. Maar eerder dankbaar voor je eerlijk en openheid. En verder, zoals ik eerder schreef, stuur je kind een kaartje met zijn of haar verjaardag, dat is volgens mij niet verboden en ook niet gevaarlijk. Houdt gewoon een lijntje open, voor mij maakte het het in ieder geval wel makkelijker om tegen alle adviezen in toch nieuwsgierig te blijven naar mijn pa. Dat het contact dan uiteindelijk toch verwaterde, tsja ik denk, wederzijdse beschadigingen en pas op latere leeftijd en dus een eigen bestaan te hebben opgebouwd, en dus ook een eigen mening ontwikkeld te hebben dat je die vader kind band nooit mee zo krijgt als waar je op hoopt. En toch, hoe bitter het eind dan gelopen is, ik ben toch wel blij dat ik ook een paar jaar wel nog leuke herinneringen aan mijn pa heb. Daardoor viel het te dragen dat hij plots dood was en ik niet bij de uitvaart mocht zijn en begreep ik het ook wel waarom ik buitengesloten werd. Voor mij is hij in ieder geval niet als een grote boeman me ontvallen, en hoop ik ergens dat hij ook niet verbitterd is dood gegaan. Maar dat weet ik dus niet. Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik zoek nog een vakmens. @Spud ouwe trainspotting aardappel met elk bericht van jou word ik steeds meer verliefd op je. Ik ben een ICT-er. Wel met boormachines en nog veel meer trillende penetrerende apparaten (hey maar dan voor aanleg van bekabeling). Onzin natuurlijk ben pas een paar dagen geconfronteerd met de dood van mijn vader uitvaart was ik niet welkom Weet niet wat ik ervan moet vinden, moet ik er wat van vinden
Spud Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Haha, nee ik heb geen accuboor die gefixt moet worden. Ik doe alles nog met stekker apparaten, pfff wat klinkt dat allemaal dubbelzinnig. Volgens mij hoef je er nog niks van te vinden, of van te voelen. Maar mag je je best wapenen voor wat er meer komen gaat. En heel blij zijn dat je tenminste wel een paar dagen na de uitvaart verwittigd bent. Want gelukkig via mijn jongste broer, die uiteindelijk ook niet naar de uitvaart gegaan is met wel een uitnodiging kreeg ik het te horen dat onze vader dood was, en kreeg ik ook te horen dat de notarisklerk in dienst genomen door onze pa mij zocht. Want blijkbaar als je echt je kinderen wil uitsluiten heb je daarvoor een Notaris nodig en moet je hoe dan ook centjes neerleggen. Maar ja, toen ik me net berust had in, dat ik niet welkom op de uitvaart was en onterft was, heel eerlijk ik vond het eigenlijk wel lekker duidelijk. Kwam toen die notaris om de hoek kijken. Dan ga je weer een hele andere beleving in. Aangezien je dan onterft bent en legataris word, kan je alleen maar kiezen tussen aanvaarden of niet, beneficiair bestaat dan ook niet. Tsja ik had altijd gezegd ik weiger altijd de erfenis van ons pa. Maar ja, ik kon het geld goed gebruiken, en de erfenis zou komen uit de verkoop van ons ouderlijk huis, ik heb het geaccepteerd, omdat ik weet dat onze moeder letterlijk ook heeft staan werken aan dat huis en haar inzet niet verloren wilde laten gaan. Dus wel geaccepteerd. En tot mijn grote spijt, ook privé gegevens onder ogen gekregen van de erfgenamen. Behalve dat ik weet dat mijn oudste broer, nogal de trekken heeft van ons pa, daarom heb ik ook geen contact meer met hem. Vond ik het dus wel een behoorlijk grote fout van de notaris dat binnen een familie die bekend staat als stalker en manipulator die gegevens vrij kwamen. Ik weet niet wat mijn broer nu nog aan het doen is? Ik weet wel, dat er nog meer namen aan de groepsmail toegevoegd werden, die ook toezicht kwamen houden. Ik neem aan de vaders van de minderjarige kindjes? Ik had er eigenlijk helemaal niet zo een behoefte aan om te weten wie de erfgenamen waren. Ik gunde het hun gewoon. Omdat ze het langer uitgehouden hadden met ons pa dan ik. Op zijn trainspottings Spud gezegd, komt er eigenlijk op neer dat zij nog meer stress hebben gehad en meer belasting moeten betalen dan ik mijn broers. Dus at the end, wij voordeliger uit zijn. En als ik nu haatdragend was geweest of echt op dat geld zat? Oké, maar nee ik vind het nog steeds niet oké en denk soms als ik nu het bij mijn eerste gedachte had gehouden en geweigerd had? Dan was mijn oudste broer met het geld gaan lopen en had nog steeds de erfgenamen bestookt, en nu ben ik er nog om ze daarvoor te behoeden. En ja ik weet wel dat ik als zeer slecht omschreven wordt. Maar nog steeds biedt ik daar weerstand tegen en gun de erfgenamen het allerbeste. En blijf het lullig vinden dat zij eigenlijk benadeeld worden.
Sanity Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Spud: Gefeliciteerd met je nieuwe klant! Zou jammer zijn als je door zoiets wederom vertraging zou oplopen in het opbouwen van je toekomst. Thnx had dit ook echt nodig. Met al met al mijn gezuip (en zelfmedelijden) dacht ik ook echt dat ik er niet meer toe deed/ Heb er in 2 jaar met zuipen 40.000 spaargeld doorheen gejaagd. Ben ik eerlijk in. How low can you go. Maar hey ondanks mijn gezuip, heb ik natuurlijk wel samenwerking met echt heel leuke concullega's Gewoon kwestie van elkaar wat gunnen. Nu maar gwoon mijn natuur volgend en gewoon terug op aarde en werken voor de kost!!! Sanity schop onder zijn reet!!! Toen ik ooit 30 jaar terug begon vanuit een zolderkamertje ging het ook met horten stoten. Weet alleen niet of het mij opnieuw gaat lukken. Vandaag wel een nieuwe klant binnengehaald en dat als oude papieren ICT tijger. YES ik wil dit echt!!! 2 uur geleden bewerkt door Sanity karin123 reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Toch wil ik wel iets meegeven hier. Ik heb er ooit voor gekozen om voor mijzelf te werken. Dan laat je echt vrijwel alle sociale zekerheid achter je. Wat mij betreft geen probleem. Maar voordat je een oordeel velt, bedenk je dat ik bijvoorbeeld alles zelf betaal,,,,
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 37 minuten geleden zei Sanity: Toch wil ik wel iets meegeven hier. Ik heb er ooit voor gekozen om voor mijzelf te werken. Dan laat je echt vrijwel alle sociale zekerheid achter je. Wat mij betreft geen probleem. Maar voordat je een oordeel velt, bedenk je dat ik bijvoorbeeld alles zelf betaal,,,, Klop jezelf niet op de borst hiermee. Vaak denk ik dat mensen als wij (ja, ik denk dat wij op elkaar lijken) gedwongen worden om deel uit te maken van een maatschappij die ons uit spuwt. Stuur me een pb, en terwijl ik dit typ weet ik dat het moeilijk zal zijn omdat ik momenteel echt in de procedure zit om opgenomen te worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden