Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
10 uur geleden zei bumperjim:

Discussie met iemand die 4 halve liters op heeft (maar niet aan het zuipen is, natuurlijk): ofwel hij gaat je versieren ofwel je krijgt ruzie 😁

Sanity jongen ik snap het allemaal wel maar kan het er moeilijk mee eens zijn. Als je nou zou kappen met die alcohol dan zou je zoveel beter gaan. De rouwverwerking ook...

Helpt natuurlijk niet als de tegenpartij ook stevig gezopen heeft, denk dat we allemaal wel genoeg tijd in de kroeg hebben versleten om dat te herkennen. 
@Sanity: excuses voor gisteren, slechte dronk. Hoop dat je vanavond wel iets goed hebt gegeten. 

Geplaatst

Toen mijn vader overleed ruim 10 jaar geleden wist ik ook niet wat ik moest voelen. Heb nog bijzonder geestig gespeecht. Na de begrafenis wist ik nog steeds niet hoe ik me moest voelen. Ook nu niet. Voelt wel als een gemiste kans. Hoop niet dat mn dochters zich ooit zo voelen. 

Geplaatst (bewerkt)
23 uur geleden zei Sanity:

Ik zal maar niet teveel vertellen over jeugdzorg en kinderbescherming @Lieke7777
Er zijn hier mensen die echt in integriteit van die baggerinstellingen geloven.

Ik ben band met kind al meer dan 10 jaar kwijt.
En het hoeft voor mij ook niet meer.

Heb rust en vrede nu en dat wil ik graag zo houden.
Kind gelooft in leugens van haar moeder en ik ga niet ten koste van mijzelf proberen het tegendeel te bewijzen.

Soms is houden van gewoon loslaten.
And I don't give a shit anymore!

Waarom noem jij mijn naam in welk opzicht bedoel je het ?

Ken ik jou ? Of ben je die gene die in een caravan woonde of iig op een park ben de nick naam van toen vergeten mits je het bent !! Iets met San ? of zo ?

bewerkt door Lieke7777

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...