spirit Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Wat erg allemaal @Sanity. Ik snap je heel goed, dat je je klem aan het zuipen bent. Het gaat om je moeder, die waarschijnlijk doodgaat. Zou wel adviseren om nu maar niet meer te schrijven. Van mij mag het hoor, maar het komt voor de "vaste kliek" vast niet goed over. Ik ben niet echt een "vaste klieker". Nooit geweest. Nergens. Op school niet, op verenigingen niet. Ben een apart mens. Sterkte Sanity reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Wat een klotenieuws voor je @Sanitysnap dat dat er vreselijk inhakt. Hou je taai Sanity reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Jeetje @Sanity wat erg voor je. Kom maar lekker klagen hier hoor. Daar zijn we toch ook voor? Heel veel sterkte! Sanity reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden 9 uur geleden zei spirit: Wat erg allemaal @Sanity. Ik snap je heel goed, dat je je klem aan het zuipen bent. Het gaat om je moeder, die waarschijnlijk doodgaat. Zou wel adviseren om nu maar niet meer te schrijven. Van mij mag het hoor, maar het komt voor de "vaste kliek" vast niet goed over. Ik ben niet echt een "vaste klieker". Nooit geweest. Nergens. Op school niet, op verenigingen niet. Ben een apart mens. Sterkte Vind ik heel lief van je. Sorry van woordenwisseling eerder, maar ja "als drank is in de man, is wijsheid in de kan". spirit reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Klem gezopen en gister om 7 uur in mijn nest gedoken. Paar uur geleden wakker geworden en restant opgezopen (waren maar 11 blikjes) dus nu redelijk onder invloed. Weet echt niet wat ik ga doen vandaag. Gewoon doorgaan in binge en alles maar vergeten........
Sanity Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Wel poes eten gegeven. dat dan weer wel. spirit, MaryArt en Mariposa reageerden hierop 3
Sanity Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Ben echt bezopen nu. Nee niet 112 bellen, ben niet bezig om actief er een eind aan te te maken. Maar gewoon jezelf dood zuipen lijkt mij geen slecht einde. Immers als je maar door blijft zuipen heb je niet eens meer in de gaten wat er gebeurt, niks mis mee.... 5 uur geleden bewerkt door moderator Verheerlijken van drankgebruik
Sanity Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Zo dom. Terwijl ik dit tik komt die maffe kat aanlopen. Zo met een blik van "is er nog wat te vreten hier" spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Sanity: Zo dom. Terwijl ik dit tik komt die maffe kat aanlopen. Zo met een blik van "is er nog wat te vreten hier" Ze voelt alles aan MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ben echt bezopen nu. Voelt eigenlijk best wel lekker. Heeriijk die roes zelfs zo dat je denkt goh als ik zo weg mag glijden de dood in dat je denkt nou dat is prima zo. Zo dacht ik er precies hetzelfde over toen ik nog dronk..
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 uur geleden zei Sanity: Zo dom. Terwijl ik dit tik komt die maffe kat aanlopen. Zo met een blik van "is er nog wat te vreten hier" Haha, katten denken maar aan 1 ding. Vreten. Ik heb een tijd simons cat gevolgd. Zo leuk. Ja, een drankroes voelt lekker. Ik weet het, alleen zo jammer dat je er zo ziek van wordt. Heb ook wel eens gedacht in mijn drankperiode: waarom hoort zo'n kater erbij. Waarom worden we er zo ziek van. De roes is fijn maar de kater komt later.
Sanity Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei spirit: De roes is fijn maar de kater komt later. Nou de kater komt bij mij nooit later. Die is er al voordat ik ook maar 1 blikje open kan trekken. Met idd alleen maar zijn eigen boodschap IS ER HIER NOG WAT TE VRETEN!!!!
Sanity Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Binge maar doorgezet. Waarom, hoezo?? Geen idee, ben er gister aan begonnen en werd ergens midden in de nacht wakker. Had godzijdank nog een blikje of 11 over. Die ook maar soldaat gemaakt. Mijn nest in. Werd wakker en binnen 30 minuten in de supermarkt om nog ff wat meer te halen. Ja joh het helpt zo (denk je dan). Altijd maar wegrennen en vluchten in drank.
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sanity, dat woord, betekent dat niet gezond verstand?
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 8 minuten geleden zei Bob: Sanity, dat woord, betekent dat niet gezond verstand? Jazeker @Bob dat was wel de bedoeling. Ik met mijn gezuip was eigenlijk alleen maar bezig met mijn eigen shit. Lekker makkelijk zwelgen in je eigen ellende zonder om je heen te kijken. Dan plots komt de gevreesde K op je pad en dan worden jouw eigen problemen terecht even geparkeerd
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ben overigens wel totaal bezopen nu dus wat mijn antwoord waard is....
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik snap het helemaal. Even helemaal verdoven. Doe dat nu en doe het goed. Vanaf morgen weer proberen nuchter te blijven. Voor jezelf en voor je moeder. Je schreef dat het qua werk goed gaat, hou dat ook zo. Je kunt niet werken als je stront lazarus bent. Wees een beetje lief voor jezelf. Sterkte lieve @Sanity 1 uur geleden bewerkt door Mariposa
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 12 minuten geleden zei Mariposa: Ik snap het helemaal. Even helemaal verdoven. Doe dat nu en doe het goed. Vanaf morgen weer proberen nuchter te blijven. Voor jezelf en voor je moeder. Je schreef dat het qua werk goed gaat, hou dat ook zo. Je kunt niet werken als je stront lazarus bent. Wees een beetje lief voor jezelf. Sterkte lieve @Sanity Nou dat doe het goed Lukt dus niet. Sommige dingen verdoven lukt gewoon niet met drank. En misschien is dit maar goed ook Weet nog goed dat ik samen met haar afscheid genomen heb van mijn dochtertje. Dat was echt heel hard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden