renaldo61 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞
alesto Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen, Ochtend naar de markt met een vriendin. Fijne dag iedereen 🍀 Dagpact: renaldo61 Fonny 🌞 MaryArt Alesto
Lonster1 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Vanmorgen met 10 kg gewichten gesjouwd op de sportschool. Best mooi om te merken dat ik vrij snel op kan bouwen met kg's. Pittig lesje. Lika reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dan ben ik altijd wel weer blij en trots. Eerder ging ik ook wel sporten als ik gedronken had de vorige avond. Pfff, dan is het beulen en kapot zijn erna.
Lonster1 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden En dan vond ik aan het eind van de middag dat ik wel weer wat te drinken verdiend had. Vooral op een vrijdag. Vandaag houd ik het maar bij thee.
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Trump heeft zijn likstok niet gekregen. Nu gaat hij waarschijnlijk wild om zich heen stampen. Hadocque reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hop hop zo naar de NA weinig zin maar beter dan op de bank hangen. lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Van NA zijn er wel niet verenigingen in de buurt of heel het land. Heeft het dan wel nut dat je gaat @Zbb ? Moeps reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 23 minuten geleden zei Zbb: Hop hop zo naar de NA weinig zin maar beter dan op de bank hangen. Ja, die ken ik nog maar al te goed. Maar ik ging ook altijd wel en heb nooit, geen enkele keer, spijt gehad dat ik gegaan was. Ook niet als ik na 40 km rijden op een meeting kwam waar we maar met z'n tweeën of drieën waren. Dat kwam wel eens voor, en ik moet zeggen dat die meetings net zo waardevol waren als de drukbezochte meetings. Vooral doordat alles er om heen (koffie zetten, literatuur klaarleggen, kortom de ruimte klaarmaken voor de meeting omdat je van tevoren niet weet hoeveel mensen er komen) alsook het in acht nemen van het volgen van het format met twee, drie, vier mensen, me deden inzien dat structuur de rust en kalmte geeft die voor een verslaafde in herstel zo belangrijk is. Of we nou met z'n tweeën, drieën of met z'n vijfentwintigen waren, sharen en luisteren naar andere ervaringen hadden altijd een positief effect op m'n eigen herstel. Gewoon blijven gaan, Zbb en serviceposities aanpakken voor de betrokkenheid. Dat helpt echt. 👍 Zbb en Lika reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tjee, wat heb ik zomaar heel fijn gewerkt deze week. Fijn gevoel:-) en lang geleden dat het zo ging. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden