Luz Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Dagpact: Fonny 🌞 MaryArt Luz Druk met verhuizen hier , al bijna 6 weken gestopt. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Ik ben weer thuis, ik verwachtte blijdschap maar ben eigenlijk vooral heel huilerig. Het is wel heerlijk dat het eten hier duizend keer beter is, geen doodgekookte groentes meer, brrrrr, wat vind ik dat goor. lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 52 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 5 minuten geleden zei Luz: al bijna 6 weken gestopt. Goed van je.
Yvonne Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Dagpact: Fonny 🌞 MaryArt Luz Yvonne
Amalia Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden 13 minuten geleden zei Yana: Het is wel heerlijk dat het eten hier duizend keer beter is, geen doodgekookte groentes meer, brrrrr, wat vind ik dat goor. First world problems .
Yvonne Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Goedemorgen frummers. Het wordt een bewolkte dag, maar wat heb ik het afgelopen uur genoten van de opkomende zon die samen met de donkere luchten voor een betoverende kleurenpracht in de tuin zorgde. Geprobeerd foto's van het effect te maken, maar dat wil niet echt... Afijn, geeft niet, ik heb genoten... @Luz, mooi dat je al zolang droog staat 👍 En @Yana, fijn dat je weer thuis bent. Die tranen stoppen vanzelf weer hoor, geef 'het' en jezelf gewoon even tijd om alles een plekje te geven... @renaldo61, ben je het dagpact een beetje aan het 'ontgroeien' ??? Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers en welkom thuis @Yana. Eerst mag alle ellende eruit en dan is er weer ruimte voor moois. je hebt het overleefd en het kostte veel, energie, lijden, aanpassen, ellende van anderen zien misschien ook? Het echte uitrusten, genieten en blij zijn met kleine dingen en grote, dat komt denk ik ook weer snel. @Luz sterkte met verhuizen (vreselijk vind ik), hopelijk ga je er goed op vooruit, en dat je het nuchter aangaat petje af. En houd vol ook, je hebt nu afleiding genoeg, eenmaal over kun je ook zo'n reactie voelen van pfffft, en nu ff ...........(beloning). Niet doen dus, euforie is ook een trigger. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden 14 minuten geleden zei Amalia: First world problems . Waarom zo'n lullig commentaar? Ik voel me door je op m'n kop gezeten, niet fijn. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Veel narigheid gezien inderdaad ook @lady jane, een oude vrouw die de hele nacht lag te gillen, een oude man die in z'n blootje over de gang struinde, helemaal de weg kwijt en in paniek. Een lichaam in een lijkzak die langs m'n kamer kwam op een brancard en de uitvaartondernemer die zijn grote tassen bovenop het lichaam had neergezet. Zoveel droefenis... Alhoewel, je weet het niet, die overleden mevrouw was misschien al in de hemel.
lady jane Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden dat hoop je dan maar. Maar evengoed pijnlijk om juist mensen in die sektor te zien die uit tijdgebrek respectloos lijken. Wat fijn dat het voor jou wel goed afliep daar.
lady jane Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden @Amalia ik vind het ook pijnlijk om jouw commentaren te lezen vaak, zo sarcastisch vaak. Ik heb je ook betrokken gelezen dus ik snap je niet goed. Is het afreageren, compenseren van wat je aan "zoetsappig/soft"gedoe leest? Of iets heel anders? Er moet denk ik ook iets onder zitten waar je zelf niet gelukkiger van wordt. Helpend ervaar ik het niet. En soms ervaar ik wel waarheid in je opmerkingen. Of ik herken in elk geval dingen die ikzelf ook denk, maar nooit zou posten. Het houdt me wel bezig in elk geval.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden