renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Mogge Renaldo. Behalve je naam is ook je psychiater weer terug in je welkomstgroet zie ik. Ik vroeg me al een tijdje af of die mededeling met een knipoog of serieus was bedoeld. Hier beginnen de scholen weer vandaag. De jongste heeft meteen de hele dag les, de oudste begint met twee dagen vrij. Het aloude verschil tussen basisschool en middelbare school. Wel wat meer rust in huis straks. Maar ook minder ruimte voor ludieke plannen van pa.
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Vanavond maar weer eens langs de AA. Dat is door vakantie en werk alweer 7 weken geleden. Ze zullen wel denken dat ik het weer op een zuipen heb gezet.
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden 42 minuten geleden zei Oskar: Mogge Renaldo. Behalve je naam is ook je psychiater weer terug in je welkomstgroet zie ik. Ik vroeg me al een tijdje af of die mededeling met een knipoog of serieus was bedoeld. Goeiemorgen Oskar, slecht geslapen? Het is met een knipoog en serieus. Natuurlijk was het haar bedoeling dat ik geen alchohol meer ging gebruiken. Dat heeft ze nog steeds volgens mij op een erg rare wijze me zeer duidelijk gemaakt. Spijtig genoeg moet ik zeggen dat haar aanpak niet steeds pakt en denk ik ook niet bij iedereen. Daar ging mijn posting van gisteren ook over. 45 minuten geleden zei Oskar: Vanavond maar weer eens langs de AA. Dat is door vakantie en werk alweer 7 weken geleden. Ze zullen wel denken dat ik het weer op een zuipen heb gezet. Laat ze denken wat ze willen, zolang als jij beter weet.
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Het is al meer dan een maand geleden dat ik verhuisd ben. Mijn vroegere huisbaas ging een afspraak maken met de bank in verband met de huurwaarborg, ik wacht nog steeds op een verder bericht.
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik moet nog wennen aan je nieuwe naam @MaryArt. Probeer je nog met je afbeelding? Spijtig dat ik je daar niet meer kon helpen. MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @renaldo61 Ja maar het went vanzelf wel hoor, die nieuwe naam! En het wil idd niet lukken met die foto's. Ik leg me er maar bij neer, want ik wil niet gefrustreerd raken. Dat is een grote trigger voor mij, dus we gaan vrolijk verder🙂
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen na een drukke dag vol met visite. Nu eerst een bakje en dan met de hond erop uit. Het regent en het blijft ook nog wel even regenen, fijn, dat was echt wel nodig zo langzamerhand. MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo Maryart Fonny🌞 Luz Yvonne
bolletje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeie morgen mensen, ik ben weer terug en nog steeds moe. Maar goed we proberen weer naar de dagbesteding te gaan. Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @bolletje fijn dat je er weer bent, en ja weinig doen is niks voor jou, misschien dat je energie krijgt van weer aan de slag gaan op de dagbesteding. Maar vervelend blijft het. Moe betekent voor mij vaak lamlendig. Heb je iets van een check up laten doen bij je huisarts? Dat je niet tekorten hebt of er iets anders fysieks uitgesloten kan worden?
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nu ben ik gisteren niet op het forum geweest en vraag me af wie Maryart is. Zelf denk ik dat het Kunsie is, heb ik dat goed? Kan nog steeds moeilijk uit de weg met mijn voet en het blijft ook pijnlijk. Zonder pijnstiller is het niet te doen. Erop staan lukt nog steeds niet. Alles loopt achter hier in huis. Zelf ben ik altijd iemand van de keuken netjes houden, maar alles staat nu vol met rotzooi. Morgen gaat mijn vriend weer werken en daar zie ik nu erg tegenop, als je geen kant uit kunt. Fietsen lukt nog niet, dus zit aan huis gebakken. Baal echt nu wel hoor. Vanavond naar ons koor, Hopelijk geeft het me wat ontspanning. Zit even niet in de goede flow .
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Ja klopt hoor @Spirit !! Het moet ff wennen natuurlijk. Je kan het beste zo'n gel- ijszak op je voet leggen en dan je been omhoog! Of heb je dat al geprobeerd? 4 uur geleden bewerkt door MaryArt
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Had ik het toch goed @MaryArt.Ja, zo'n gel ijszak heb ik ook al geprobeerd. Dat verzacht wel iets hoor. Heb er nu een rekverband omheen, omdat ik er toch voorzichtig op wil gaan lopen en ik vanavond moet repeteren. Woensdag gelukkig een optreden, lekker wat positieve energie opdoen. Voor de rest zit ik wat te dubben, wat betreft mijn flatje. Denk dat de tijd wel rijp is om mij in Brabant te vestigen. Zo'n leuke tijd heb ik nu ook weer niet gehad daar. De heimwee is al stukken minder aan het worden. Het bevalt me hier wel en ik vind het ook heel fijn om vlakbij mijn familie te wonen.Heb ook de ware wel gevonden .
Freekie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vrijdagavond zijn zus en ik wezen lopen, toen kwam je nog ter sprake @Spirit Ik ben ook vaak, als ik de keuze heb dat ik de meest 'bosachtige/ruige' paden neem.. Goed om te lezen dat de heimwee beter gaat en je nu meer oma kunt zijn Het huis en de zooi komt wel weer, dat is tijdelijk (vervelend) Ik moet ook nog wat schoonmaken/opruimen , maar sinds gisteren heel weinig energie, dus ik deed verspreid over de dag tussen de series door even 5 minuten iets.. Ik ga zo maar weer eens van bed en dan een wandeling maken. Mijn geest moet rusten, die is helaas veel te druk. Ik werk eraan maar Parijs is ook niet in 1 dag gebouwd Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 9 uur geleden zei renaldo61: Het is al meer dan een maand geleden dat ik verhuisd ben. Mijn vroegere huisbaas ging een afspraak maken met de bank in verband met de huurwaarborg, ik wacht nog steeds op een verder bericht. Weet niet hoe je relatie met de vorige huisbaas zit, maar als je al een maand verder bent zou ik toch eens beginnen met een aangetekend schrijven.
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemiddag allemaal, Uitslag van de scan en bloedonderzoek waren goed Dus heel blij daarmee ! @Spirit Zou je niet even langs de huisarts gaan !! Ik heb dat ook ooit gehad dat mijn enkel dubbel klapte en dacht dat het ook niets was Kon er echter ook niet op staan Andere dag naar huisarts en ziekenhuis en bleek gebroken te zijn Drie maanden gips gehad Ik zeg niet dat het bij jou zo is, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen toch !
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 32 minuten geleden zei Mormel: Weet niet hoe je relatie met de vorige huisbaas zit, maar als je al een maand verder bent zou ik toch eens beginnen met een aangetekend schrijven. Ja ik heb het geld niet, hij heeft het niet. Het staat op een spaarrekening.
Mormel Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 12 minuten geleden zei renaldo61: Ja ik heb het geld niet, hij heeft het niet. Het staat op een spaarrekening. Normaal staat dit op een rekening die geblokkeerd is. Echt, doe een aangetekend schrijven en als hij daarop niet reageert: klacht neerleggen bij de politie. Tenzij hij kan aantonen dat er valabele reden is om je waarborg in te houden is dit diefstal. Je hebt hier al regelmatig geschreven dat je omringt wordt door een organisatie, kaart het ook bij hen aan want zij zullen zeker op de hoogte zijn van de wettelijke procedures.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden