renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mogge Renaldo. Behalve je naam is ook je psychiater weer terug in je welkomstgroet zie ik. Ik vroeg me al een tijdje af of die mededeling met een knipoog of serieus was bedoeld. Hier beginnen de scholen weer vandaag. De jongste heeft meteen de hele dag les, de oudste begint met twee dagen vrij. Het aloude verschil tussen basisschool en middelbare school. Wel wat meer rust in huis straks. Maar ook minder ruimte voor ludieke plannen van pa.
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vanavond maar weer eens langs de AA. Dat is door vakantie en werk alweer 7 weken geleden. Ze zullen wel denken dat ik het weer op een zuipen heb gezet.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 42 minuten geleden zei Oskar: Mogge Renaldo. Behalve je naam is ook je psychiater weer terug in je welkomstgroet zie ik. Ik vroeg me al een tijdje af of die mededeling met een knipoog of serieus was bedoeld. Goeiemorgen Oskar, slecht geslapen? Het is met een knipoog en serieus. Natuurlijk was het haar bedoeling dat ik geen alchohol meer ging gebruiken. Dat heeft ze nog steeds volgens mij op een erg rare wijze me zeer duidelijk gemaakt. Spijtig genoeg moet ik zeggen dat haar aanpak niet steeds pakt en denk ik ook niet bij iedereen. Daar ging mijn posting van gisteren ook over. 45 minuten geleden zei Oskar: Vanavond maar weer eens langs de AA. Dat is door vakantie en werk alweer 7 weken geleden. Ze zullen wel denken dat ik het weer op een zuipen heb gezet. Laat ze denken wat ze willen, zolang als jij beter weet.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het is al meer dan een maand geleden dat ik verhuisd ben. Mijn vroegere huisbaas ging een afspraak maken met de bank in verband met de huurwaarborg, ik wacht nog steeds op een verder bericht.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik moet nog wennen aan je nieuwe naam @MaryArt. Probeer je nog met je afbeelding? Spijtig dat ik je daar niet meer kon helpen. MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Luz Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Luz
MaryArt Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden @renaldo61 Ja maar het went vanzelf wel hoor, die nieuwe naam! En het wil idd niet lukken met die foto's. Ik leg me er maar bij neer, want ik wil niet gefrustreerd raken. Dat is een grote trigger voor mij, dus we gaan vrolijk verder🙂
Yvonne Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen na een drukke dag vol met visite. Nu eerst een bakje en dan met de hond erop uit. Het regent en het blijft ook nog wel even regenen, fijn, dat was echt wel nodig zo langzamerhand. MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Dagpact: renaldo Maryart Fonny🌞 Luz Yvonne
bolletje Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Goeie morgen mensen, ik ben weer terug en nog steeds moe. Maar goed we proberen weer naar de dagbesteding te gaan.
lady jane Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers @bolletje fijn dat je er weer bent, en ja weinig doen is niks voor jou, misschien dat je energie krijgt van weer aan de slag gaan op de dagbesteding. Maar vervelend blijft het. Moe betekent voor mij vaak lamlendig. Heb je iets van een check up laten doen bij je huisarts? Dat je niet tekorten hebt of er iets anders fysieks uitgesloten kan worden?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden