Claudius Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Wachten jullie op mij om het dagpact aan te maken? @Fonny @Mormel Dat hoeft niet hoor. Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden @Smaragdie Hoe gaat het nu ?
Fonny Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 1 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Fonny 🌞 Fijne dag allemaal!
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen frummers, Ik ben er al op uit geweest met de hond, die ligt nu weer vredig te slapen, net als Kees en de katten. heerlijk rustig dus deze zondagochtend.. Het belooft een lekker lui dagje te worden. Een bakje nu eerst
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Fonny 🌞 Yvonne
Mariposa Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Fonny 🌞 Yvonne Mariposa
Mariposa Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeiemorgen allemaal, 🫠. Hele Fijne zondag gewenst voor iedereen!
Spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 6 uur geleden zei Claudius: @Smaragdie Hoe gaat het nu ? Dat vraag ik me ook wel af.
Spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden De BBQ bij de buren ook weer overleefd. Het viel achteraf best mee. Ben ook wel blij, dat er niet werd gedronken. Gewoon flessen frisdrank op tafel en zelf inschenken. We hadden onze jongste telg meegenomen. Ze hebben zelf een kleine pluizenbal, maar dat ging heel goed samen met onze uit de kluiten gewassen jonge hond. Voor mijn doen ook best veel vlees op. Lekkere salades erbij, stokbrood. Niet verkeerd! rapilos en Maja reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nog een goed teken. Naast het lezen dat deze vakantie weer lukt ( erg leuk boek trouwens:De Tweede Dochter), ook weer gelukt een gezelschapsspel te spelen. Machiavelli . Deed ik vroeger graag, maar nu kon ik de spelregels weer tot me laten doordringen. Met dochter gespeeld. Erg leuk. lady jane en Maja reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden