renaldo61 Geplaatst gisteren om 04:38 Rapport Geplaatst gisteren om 04:38 Toch wel een zeer belangrijke gebeurtenis
Adri03 Geplaatst gisteren om 04:50 Rapport Geplaatst gisteren om 04:50 Probeer de komende dagen wel een beetje bij de les te blijven @Mormel. bumperjim reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst gisteren om 06:09 Rapport Geplaatst gisteren om 06:09 Ik denk aan je, hou jezelf bij elkaar.
Mariposa Geplaatst gisteren om 12:26 Rapport Geplaatst gisteren om 12:26 Sterkte met het regelen van alles.
karin123 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Laat je niet van alles aansmeren door de begrafenisondernemer. Het zijn handelaren.
Mormel Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 1 minuut geleden zei karin123: Laat je niet van alles aansmeren door de begrafenisondernemer. Het zijn handelaren. Reageer je nu hier omdat je beseft dat het provocatie was? Ik neem je tip mee, maar ben even off-line. Trouwens, een afbeelding van een eflje: 💕
karin123 Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Tuurlijk is dat provocatie. Jij bent er 1 met een grote mond en een klein hartje. Succes met het regelen.🧚♀️
kers Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Sterkte @Mormel wie weet is dit wel een moment om echt te gaan stoppen met zuipen.
Mormel Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 23 minuten geleden zei Smaragdie: Hoe voel jij je nu @Mormel? Vrij goed. Dronken dat wel. Daarnet een tekstje geschreven voor haar uitvaart maar ik zou het eigenlijk nog door iemand moeten laten nalezen. Maar ik heb eigenlijk geen mensen meer rond mij sinds mijn vrouw vertrokken is.
Smaragdie Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dronken is prima dus voor nu, dat snap ik wel. Ga je er ook dronken naar toe? En die tekst zal heel persoonlijk snerend? zijn. Hoop dat je het nuchter ook nog kunt nalezen dan kun je bepalen of je het kan toelaten op haar uitvaart of het deels nog kan aanpassen. . Is jouw vrouw definitief weg? Misschien komt ze wel? En jouw broer kun je het toch laten lezen? Al gaat hij niet. Laat je maar even, overvraag je waarschijnlijk.. Vond mijzelf te hard tegen je onder de omstandigheden. Want ik was hetzelfde als dat jij bent en doet onder invloed. Nog erger misschien ook soms ik.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dronken er naartoe klinkt als een uitstekend idee. Maakt de aanfluiting compleet 🤡 Ik zou maar mooi thuis blijven als je t echt niet droog kan houden.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Op 2-8-2025 om 14:19 zei Mormel: Ondertussen ben ik 43, mijn baan verloren, mijn vrouw en stiefzoon hebben besloten om sinds begin dit jaar "tijdelijk" apart te gaan wonen en eigenlijk ben ik er wel klaar mee. Denk dat wanneer het nu nog niet lukt om mezelf voldoende te motiveren om nuchter te blijven het nooit zal lukken, dus om mijn kansen te vergroten bezoek ik sinds vorige maand ook de AA. Benieuwd wat dit forum brengt. Ben ook heel benieuwd 👍🏻 garfield076 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 6 uur geleden zei bumperjim: Ben ook heel benieuwd 👍🏻 Ach lieve @bumperjim: jij bent een cynicus, maar ik lees je graag. Hoop dat jij je nuchtere periode kunt verlengen.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 uur geleden zei Smaragdie: Dronken is prima dus voor nu, dat snap ik wel. Ga je er ook dronken naar toe? En die tekst zal heel persoonlijk snerend? zijn. Hoop dat je het nuchter ook nog kunt nalezen dan kun je bepalen of je het kan toelaten op haar uitvaart of het deels nog kan aanpassen. . Is jouw vrouw definitief weg? Misschien komt ze wel? En jouw broer kun je het toch laten lezen? Al gaat hij niet. Laat je maar even, overvraag je waarschijnlijk.. Vond mijzelf te hard tegen je onder de omstandigheden. Want ik was hetzelfde als dat jij bent en doet onder invloed. Nog erger misschien ook soms ik. Je hoeft geen excuses te bieden want ik was misschien te hard voor Flavieke. Partner wilt de scheiding officieel maken, maar ze heeft ook aangegeven dat we dit niet moeten haasten. Ik heb nog niemand gevonden om de tekst na te lezen dus ik ga hem hier plaatsen en zij die input willen geven mogen dat gerust doen. Om de context te scheppen, de plechtigheid gaat door in de kapel van de psychiatrische instelling waar ze al dertien jaar verbleef. Beste, De mensen hier die mij kennen weten dat ik dit normaal niet doe. Dus ik hou het kort. Vandaag komen we samen om afscheid te nemen van Maddy. En hierbij ga ik eerlijk zijn want ik ben een slechte acteur. Maar daarover gaat het eigenlijk niet. Maddy was van jongs af aan al iemand met stevige mentale problemen, iemand die een plek in de wereld zocht maar zich regelmatig verdoofde met pijnstillers en kalmeermiddelen om het dragelijk te houden, omdat ze haar plaats niet vond. Iemand die meermaals geprobeerd heeft om uit het leven te stappen en geluk vond in het verzorgen van kinderen. Vaak wordt ik nog aangesproken door mensen die vele jaren jonger zijn en vragen hoe het met Maddy gaat omdat zij enorm zorgzaam was voor hen, of het nu was bij de naschoolse opvang of haar rol als busbegeleidster. Eindeloos zijn dan ook de verhalen die ze 's avonds afstak over haar kindjes. Die mentale problemen heeft ze doorgegeven aan mijn broer en mij en ik ben er trots op dat wij beide besloten hebben om geen kinderen te hebben. De allergrootste wens van Maddy was om grootmoeder te worden, maar dat heb ik al heel snel de nek omgewrongen. Sorry. Dat was misschien spijtig voor haar, maar dat is beter voor de toekomst. En nu moet ik mij corrigeren. Voor zij die kampen met hun geestelijke gezondheid en kinderen op de wereld hebben gezet, hoop ik het allerbeste. Ik weet dat er hier personen zitten met mentale problemen, of je nu bewoner bent of familie, ik weet het. De één zit opgesloten de ander loopt vrij rond, maar ze slikken allemaal dezelfde pillen. Weet alsjeblieft dat je niet alleen bent. Dat is de tekst die ik geschreven had. Ik sta absoluut niet graag in de belangstelling, dus op dit moment ben ik stevig aan het afwegen om de tekst te laten voorlezen. Langs de andere kant is het wel mijn verantwoordelijkheid en vertrouw ik de intonatie van een ander niet. Twijfel.
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De opmerking dat je het kort houdt zou ik weglaten. Wat de één als kort ervaart is nog misschien nog best lang voor de ander. Vervang dat eventueel door de opmerking dat je het moeilijk vindt. De tussenzin "Maar daarover gaat het eigenlijk niet" zou ik ook weglaten. Of je moet aangeven waar het dat wel over gaat. Zelf voorlezen is denk ik beter. Over de toon en inhoudelijke strekking ga ik geen adviezen geven. --- Wel adviseer ik je Flavieke persoonlijk ook te laten weten dat je spijt hebt van wat je gisteren schreef. Welgemeende excuses zijn hier echt op zijn plaats. Ik zou je ook ten sterkste aanraden maatregelen te nemen om vergelijkbaar wangedrag op dit forum in de toekomst te voorkomen. Voortaan misschien maar een virtuele "read only" knop aanzetten na de eerste drankjes, totdat je weer nuchter bent.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Bob:bedankt voor de tips. Neen, ik ga geen excuses aanbieden aan Flavieke en neem er geen woord van terug. Deze vrouw heeft echt hulp nodig en ik weiger mee te gaan in die eindeloze spiraal van te zeggen dat ze goed bezig is waarna ze weer drinkt en stopt.
lady jane Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Je kunt weigeren om mee te gaan met de rest en toch fatsoenlijk blijven @Mormel ik heb wel spijt dat ik die walgelijke dronkenpraat heb gelezen.
bumperjim Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden (bewerkt) Zelf ervaart flavieke het alsof ze door iedereen wordt neergesabeld, dus dat "goed bezig" dat zie ik er niet in. En om dan vervolgens een verkrachting in scene te zetten vind ik getuigen van een zieke geest. Je verkracht iemand virtueel en wanneer je dan weer nuchter bent (of niet, wellicht?) ben je nog te beroerd om er excuses voor aan te bieden, grote klasse 👍🏻👍🏻👍🏻 23 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Lonster1 Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Precies. En eens met Bob; excuus aanbieden en tekst weghalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden