Claudius Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 7 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Goedemorgen vroege vogel!
Claudius Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Zojuist zei Fonny: Goedemorgen vroege vogel! Vandaag was ik laat 😉
lady jane Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden augustus al weer, de zomer glipt me door de vingers. goeiemooiemorgen frummers. om 9 uur beachen, hopelijk blijft het droog.
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen luitjes, Even snel een bakje hier neerzetten en dan hoppeta ervandoor... Ik zie trouwens dat het forum weer overspoeld wordt met spam 👹 Maar goed, een bakje
Claudius Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Zojuist zei Yvonne: Ik zie trouwens dat het forum weer overspoeld wordt met spam Inderdaad, daarom spam ik ook maar wat.
Claudius Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Even een moeilijk moment, ik zie op mijn kalender dat morgen mijn Femke 16 jaar zou geworden zijn. Maar ja, ik liet haar inslapen.
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 15 minuten geleden zei Claudius: Even een moeilijk moment, ik zie op mijn kalender dat morgen mijn Femke 16 jaar zou geworden zijn. Maar ja, ik liet haar inslapen. Ja, dat is moeilijk Claudius, maar echt, het was de enige juiste beslissing die je hebt genomen. Je hebt Femke lijden bespaard dat is wel zeker!!! karin123 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ja @Yvonneheeft gelijk @Claudius. Ben wakker in een vreemde wereld. Helemaal in België. Paar dagen op pad met de jongste.
Amalia Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 43 minuten geleden zei Lika: Ben wakker in een vreemde wereld. Helemaal in België. Ja, moet je eens opletten: het merkwaardige verschijnsel doet zich voor dat alles daar aan het roesten is.
Amalia Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: om 9 uur beachen, hopelijk blijft het droog. Vergeten op de buienradar te kijken?
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 50 minuten geleden zei Lika: Ja @Yvonneheeft gelijk @Claudius. Ben wakker in een vreemde wereld. Helemaal in België. Paar dagen op pad met de jongste. Nederland is pas vreemd, de enigste heuvels daar zijn dijken. En dank U wel.
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 15 minuten geleden zei Amalia: Vergeten op de buienradar te kijken? Nee hoor, tegen beter weten op pad gegaan omdat ik de ballen en andere spullen bij me had. Maar kletsnat geregend dus en inmiddels thuis met droge kleren aan. straks dan maar nat worden in het zwembad. bedankt voor de belangstelling Maja en Amalia reageerden hierop 1 1
Bob Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 27 minuten geleden zei Claudius: Nederland is pas vreemd, de enigste heuvels daar zijn dijken. Ho ho, we hebben in Nederland ook de Posbank, de Sallandse Heuvelrug en Zuid Limburg met onder meer het drielandenpunt. Pfoeh! Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) En dan vergat ik nog de Grebbenberg, de Wageningse Berg en de Utrechtse Heuvelrug. 15 uur geleden bewerkt door Bob karin123 en Kunsie64 reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Maar @Lika bedoelt natuurlijk dat België voor haar zelf vreemd aanvoelt en geeft daarmee geen oordeel over het land. Dat is precies de reden dat mensen op vakantie vaak naar het buitenland gaan. Ze zoeken het vreemde op want dat boeit meer dan het bekende.
Amalia Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Er is zelfs een Mountain Trail 🤩 karin123 en Kunsie64 reageerden hierop 2
Kunsie64 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Kunsie
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik ging ook graag op vakantie. Meestal fietsvakanties, eerst met auto of trein ergens naartoe en daar fietsen en onderweg bezienswaardigheden bezoeken.
Lika Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) @Claudiustuurlijk bedoel ik met vreemd niet ‘raar’ maar een ‘ander’ land. 12 uur geleden bewerkt door Lika B=n
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 3 uur geleden zei Amalia: Er is zelfs een Mountain Trail 🤩 Kijk maar uit voor de lawines 😁
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb een wat men noemt een luie dag. Ik ga zeker mijn aantal stappen niet halen. Voor mijn doen laat opgestaan. Zo is de dag verder gekabeld. Wel wat belangrijke rekeningen betaald.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden