Claudius Geplaatst gisteren om 03:19 Rapport Geplaatst gisteren om 03:19 Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst gisteren om 05:04 Rapport Geplaatst gisteren om 05:04 36 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
bolletje Geplaatst gisteren om 05:46 Rapport Geplaatst gisteren om 05:46 Goeie morgen Claudius, Kunsie, Fon. die rest die later komt. Zo ik heb een weekje vrij genomen. Voor ik mezelf afmeld gaan er wel een paar dagen overheen, maar ik ben nu blij. Lekker een weekje proberen rustig aan te doen. Moet lukken (hoop ik ). karin123, lady jane en Fonny reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst gisteren om 05:51 Rapport Geplaatst gisteren om 05:51 goeiemooiemorgen frummers tja Bol, zelfs jonge mensen nemen een paar weken vakantie dus een pensionada is ook wel eens aan een weekje niks doen toe
Yvonne Geplaatst gisteren om 05:57 Rapport Geplaatst gisteren om 05:57 Goedemorgen frummers, Na een paar super drukke dagen nu hopelijk even wat rustiger vaarwater. Vandaag alleen voor de controlebeurt naar de tandarts (brrrr) Ik heb zowaar tot kwart over zeven geslapen en ben maar twee keer wakker geweest tussendoor, een unicum Alle ramen en deuren staan al lekker tegen elkaar open, nu even tijd voor een bakje.
Yvonne Geplaatst gisteren om 05:59 Rapport Geplaatst gisteren om 05:59 ..dan zou het wel handig zijn als ik het hier ook neerzet natuurlijk... Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 08:54 Rapport Geplaatst gisteren om 08:54 Dagpact: Claudius Kunsie Fonny Yvonne
Claudius Geplaatst gisteren om 12:20 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:20 Deze middag had ik kalkoensnitzel, witte bonen en puree
bumperjim Geplaatst gisteren om 14:08 Rapport Geplaatst gisteren om 14:08 Dat is zoals telkens het breekpunt van de discussie 😁
Claudius Geplaatst gisteren om 14:26 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:26 Ik zie geen breekpunt, ik lees een forum dat heel stil is geworden.
Amalia Geplaatst gisteren om 14:58 Rapport Geplaatst gisteren om 14:58 Misschien omdat elke hete aardappel al jaren onmiddellijk door de kruidenvrouwtjes tot lauwe puree wordt gestampt ?
Zbb Geplaatst gisteren om 15:09 Rapport Geplaatst gisteren om 15:09 Mijn twee weken verlenging in de kliniek is toegewezen. dit is niet alleen de eerste keer dat ik een opname afmaak maar ik plak er gelijk nog even twee weken aan vast. Fijn dat het kan,ze verlengen alleen als je je verlenging goed kan onderbouwen. ook voor de verzekering uiteindelijk. dat ik wil verlengen zegt wel iets over hoe ik er in staat en ook zeker iets over deze kliniek. tuurlijk zijn er ‘dingen’ waar ik tegenaanloop hier maar hulde aan de mensen die hier werken. wat een fijne plek om te mogen zijn! rapilos en Maja reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst gisteren om 15:34 Rapport Geplaatst gisteren om 15:34 34 minuten geleden zei Amalia: Misschien omdat elke hete aardappel al jaren onmiddellijk door de kruidenvrouwtjes tot lauwe puree wordt gestampt ? Ik lees vooral over puree maar weinig nieuws van de kruidenvrouwtjes. En ik ga niet elke dag over mn hond schrijven. Zou t wel kunnen maar wie moet het lezen 🫤
Claudius Geplaatst gisteren om 15:36 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:36 Fijn @Zbb Dat je het zo bevalt in de kliniek. Heb je een duidelijk plan eens je eruit bent? Zbb reageerde hierop 1
Remi1 Geplaatst gisteren om 19:43 Rapport Geplaatst gisteren om 19:43 4 uur geleden zei Zbb: ......wat een fijne plek om te mogen zijn! Die woorden hebben ze me mij de bek nooit uit zien krijgen, tot hun grote ergernis maar geniet ervan! Blijkbaar ist fun.
lady jane Geplaatst gisteren om 20:07 Rapport Geplaatst gisteren om 20:07 Gelukkig dat jij nu eindelijk goede ervaringen hebt met je hulpverleners @Zbb ze helpen jou de knop om te krijgen en te houden, dat gun ik je zo. Rust i.p.v. die eeuwige stress. Dapper dat je nu aangaat wat je tegen komt, want de oorzaken van jouw drinken zitten best diep he. Dat was bij mij ook zo, maar eenmaal die verwerkt, jeuken de littekes i.p.v. dat ze pijn doen zoals vroeger. Dus je wedstrijd krijgt een verlenging, en hopelijk word jij de winnaar nu. Zbb en Fonny reageerden hierop 1 1
Zbb Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 15 uur geleden zei Claudius: Fijn @Zbb Dat je het zo bevalt in de kliniek. Heb je een duidelijk plan eens je eruit bent? Het behandelplan voor als ik straks thuis ben is geregeld. alleen wat betreft wat ik met werk ga doen nog niet,ik zie mezelf op korte termijn nog niet aan het werk gaan en twijfel over eventueel ander werk te gaan doen.
Zbb Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 11 uur geleden zei Remi1: Die woorden hebben ze me mij de bek nooit uit zien krijgen, tot hun grote ergernis maar geniet ervan! Blijkbaar ist fun. Dat is bij mij in andere klinieken ook nooit gelukt hoor. hier is het een totaal ander concept en dat sluit blijkbaar toch beter aan op mijn behoefte hier werk je echt aan jezelf de module s en individuele therapieën zijn hier gewoon ook echt interessant en helpend. die waren in al die andere klinieken minimaal en dan was de opname ook min of meer een pauze knop.
Zbb Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 11 uur geleden zei lady jane: Gelukkig dat jij nu eindelijk goede ervaringen hebt met je hulpverleners @Zbb ze helpen jou de knop om te krijgen en te houden, dat gun ik je zo. Rust i.p.v. die eeuwige stress. Dapper dat je nu aangaat wat je tegen komt, want de oorzaken van jouw drinken zitten best diep he. Dat was bij mij ook zo, maar eenmaal die verwerkt, jeuken de littekes i.p.v. dat ze pijn doen zoals vroeger. Dus je wedstrijd krijgt een verlenging, en hopelijk word jij de winnaar nu. Ja ik ben er inmiddels van overtuigd dat als ik me onderliggende problemen niet aanpak,dat opname weinig zin heeft en als ik eerlijk naar mezelf durf te kijken dan zijn dat er toch wel wat. Ik ben nogal goed met het bagatelliseren van me eigen problemen maar er zit wel degelijk een diepere laag onder dat drinken van mij. en hier kan ik daar gelukkig aan werken en verwerken. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 7 minuten geleden zei Zbb: Het behandelplan voor als ik straks thuis ben is geregeld. alleen wat betreft wat ik met werk ga doen nog niet,ik zie mezelf op korte termijn nog niet aan het werk gaan en twijfel over eventueel ander werk te gaan doen. Voor ik de laatste keer naar huis ging van de kliniek was er een zeer lange lijst van voorwaarden waar ik eerst moest aan voldoen. Voorwaarden allemaal gesteld door de psychiater .
Zbb Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Oke ik zit hier vrijwillig en zou in principe over een half uur de deur uit kunnen lopen en naar huis gaan. Uiteraard word vanuit de kliniek gestimuleerd om bepaalde dingen geregeld te hebben voor als de opname klaar is. en dat lijkt me ook zeker zinvol. maar aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen om naar huis te mogen niet. het is eerder andersom,ik moet juist aan bepaalde voorwaarden voldoen en genoeg onderbouwing aantonen om langer te mogen blijven.
Claudius Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Tja @Zbb of mijn psychiater me werkelijk kon houden, ga ik nooit weten. Ik was zeker tegen de zeer lange opname die met dagtherapie erbij 486 dagen heeft geduurd.
Zbb Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik sta er dit keer heel anders in altijd als ik aan een begin van een opname stond dacht ik dat het onoverkomelijk lang was en nu ik halverwege zit krijg ik paniek omdat ik niet lang meer heb. maar dat is ook omdat ik hier echt aan mezelf kan werken en ik hier ook daadwerkelijk dingen leert. de manier van modules en therapieën die ze hier geven spreken me heel erg aan. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Zbb Is dit je langste opname of had je er al een langere?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden